dood
De laatste van de Kennedy's ook overleden. Nooit geweten dat de broer van John F. ook president wou worden en vermoord is rond die tijd...
Het valt me op naarmate ik ouder word er ook steeds meer bekende mensen doodgaan... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Of ik las weer eens verkeerd, ze schreven: Edward Moore Kennedy was de laatste van een generatie zonen uit de familie Kennedy. Hij is de enige van vier broers die een natuurlijke dood is gestorven. |
Ooowww, shh....
Ik heb 't even opgezocht en die kleine John-John blijkt ook inderdaad al 10 jaar dood te zijn. :crybaby: |
Deze laatste der Kennedy's wou ook president worden, maar verder dan willen worden is het niet gekomen vanwege een schandaal rondom hem..
Maar goed ook, nu heeft hij het nog tot 2009 uit weten te zingen... :rolleyes: |
Citaat:
Ze hebben wikipedia al bijgewerkt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Kennedy |
Ach, hij stond al langer met een been in het graf...
|
Citaat:
|
Tja, hij had ook al dood kunnen zijn toen hij een vliegtuigongeluk kreeg vrij snel na de moord op zijn broer Jack en daarna ook nog een auto-ongeluk.
Al die zaken gingen de doofpot in. |
Ted Kennedy?
Die was toch ook onwel geworden tijdens de inauguratie van Obama? |
Citaat:
Robert en John F. zijn toch enkel vermoord?? En een andere broer kwam om tijdens de tweede wereldoorlog. |
Citaat:
En die werd inderdaad onwel tijdens Obama's inwijding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
John F. werd Jack, Robert werd Bob, en Edward werd Ted genoemd.
Jack trouwde met Jacqueline Bouvier en toen hadden we Jack & Jackie Kennedy, destijds wel het meest populaire koppel van de hele wereld. Zelfs hun zoontje John-John is dood. Snuf, snik, allemaal dood en zometeen zijn wij aan de beurt, terwijl we mekkeren over een paar haartjes. |
Citaat:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16993 |
Ja, tuurlijk, als een zombie zoals reeds in Thriller. ;)
|
Citaat:
Truste! |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Daar wil je sex mee, ja .. :eek::eek::eek::eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Propofol-prostitueetje... |
Daar word je idd niet vrolijk van. Maar ja, hij had een ziekte toch??
|
Door vitiligo ontstaan ontsierende pigmentvlekken, maar daardoor krijg je niet zo'n raar neusje dat er bijna afvalt.
|
Very strange indeed...
|
Edzo Toxopeus en Henk van Ulsen ook overleden..
Bij beiden ging er echter geen lichtje bij me branden... |
Citaat:
Och, 't is me toch wat met die jeugd van tegenwoordig....:o |
Ja, ik ken ze wel. Van Ulsen speelde nog mee in zo'n gekke jeugdserie over de Middeleeuwen. Weet niet meer hoe het heet maar ik vond het wel een mooie serie. De Heere hebbe zijn ziel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel een IQ van tussen de 140 en 144.... :D:D:D |
Citaat:
Zo zie je maar, dat je aan een zogenaamd hoog IQ nog niet veel hebt en alleen maar goed bent in onzinnige sommetjes maken en puzzelstukjes in elkaar passen zoals op de kleuterschool. :D |
Citaat:
Ach, bleek ik ergens goed in te zijn, trap jij het weer de grond in... en bedankt he.... :( |
Zo is Hanna. Niets van aantrekken!!:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is mij nooit opgevallen, dat doe je dan wel heel subtiel:P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.