Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Fuegenix 2260 grafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718)

Buitenposter 28 mei 2021 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 (Bericht 459126)
Bedankt mannen!

Het is wel een beetje valsspelen, er zijn veel haren geplaatst tussen de bestaande haren wat de dichtheid natuurlijk ten goede komt!

Foto van donor gebied



Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Houdt ons op de hoogte! Ziet er tot dusver goed uit!

Dave12345 28 mei 2021 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 (Bericht 459126)
Bedankt mannen!

Het is wel een beetje valsspelen, er zijn veel haren geplaatst tussen de bestaande haren wat de dichtheid natuurlijk ten goede komt!

Foto van donor gebied


Ziet er goed uit man!

CJH16 28 mei 2021 15:41

4 Bijlage(n)
Thanks, nog even een kleine vergelijking voor en na(10 dagen na de HT)

Vooral op de inhammen is het goed te zien dat het erg dun was/werd.

CJH16 13 juni 2021 14:19

4 weken update
 
4 Bijlage(n)
Huid is hier en daar nog wat rood. Merk nu meer op dat de haartjes beginnen uit te vallen/ los te laten. Toch zitten er nog veel op hun plek.

Dave12345 13 juni 2021 17:03

Ziet er goed uit man!
Veel haar idd nog weinig uitval.
Was zelf na 3 weken t meeste wel kwijt

CJH16 24 juni 2021 18:44

3 Bijlage(n)
Thanks! Toch nog even een kleine update aangaande de uitval..

Helaas behoor ik niet tot de 5% die geen uitval ervaart, erg veel haren uitgevallen. Ook niet getransplanteerd haar is uitgevallen door de "shock loss".

En nu is 't wachten, wachten, wachten..

PS. De foto's zijn buiten gemaakt (fel licht) om een zo duidelijk en eerlijk mogelijk beeld te geven.

Roob 25 juni 2021 00:53

Het idee van de nieuwe aanblik wende best snel he? Het ziet er allemaal nog goed toonbaar uit vind ik, alles komt goed. Ooit. Haha. Ik denk dat mensen uit je omgeving die 't niet weten er niet zo kritisch naar kijken als dat je zelf in de spiegel doet.

Dave12345 25 juni 2021 07:26

Ziet er goed uit hoor!
Wel wat vervelende periode nu, zit ook op 6/7 weken.
Je 'bestaande'haar in onze situatie groeit weer terug, nu is het wachten op de inhammen.. :)

CJH16 13 augustus 2021 15:55

3 maanden (op 2 dagen na)
 
5 Bijlage(n)
Zo, m'n hoofd is weer volledig bedekt met de bestaande, niet getransplanteerde haren. Hoewel er een aantal getransplanteerde haren niet zijn uitgevallen kan ik nu moeilijk onderscheiden welke dat nou zijn.

Hier en daar beginnen haartjes door te komen en heb af en toe ook last van puistjes in het ontvangstgebied. Ook nog wel een droge hoofdhuid.

Hoop dat het de komende tijd een stuk dichter wordt want dit heeft nog wel een lange weg te gaan! Qua lengte is het nu zo'n lengte dat je er weinig model in kan krijgen. Morgen weer de achterkant en zijkanten op laten scheren dan lijkt het tenminste nog een beetje wat.

Ik gebruik nu ong 2 maanden essengen, dagelijks 1 ml. Ik merk al wel op dat m'n bestaande haar wat dikker en stugger aanvoelt.

Ps. Op de laatste foto kun je goed zien hoe vertekend lichtinval kan zijn.

Roob 13 augustus 2021 21:23

Mooi man, het duurt nu niet lang meer!

Heb je ook foto's waarop je je haar naar achteren hebt gekamd (net zoals op je eerste foto's in dit topic)?

CJH16 13 augustus 2021 22:49

2 Bijlage(n)
Uw vraagt wij draaien.

Het is nu wel een stuk lastiger omdat de voorste haartjes gelijk wegspringen onder m'n hand. Het haar echt naar achteren kammen lukt nog niet ivm de lengte.

DeJong 14 augustus 2021 09:35

voor 3 maanden meer dan prima toch. Er moet natuurlijk wel wat dichtheid bij , maar daar zijn de komende maanden voor. In deze fase is dat alles hersteld is het belangrijkst en daar lijkt het op.

Roob 14 augustus 2021 22:45

Thanks, ik zie 't nu beter! Nog betere tijden zijn nabij, op naar de volgende maand!

CJH16 12 september 2021 20:26

4 maanden update
 
5 Bijlage(n)
Haar begint voller en dikker te worden

CJH16 12 september 2021 20:57

1 Bijlage(n)
Met flits


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.