Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haartransplantatie Dr. Plinck (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12636)

Lacsap001 21 januari 2008 19:28

Haartransplantatie Dr. Plinck
 
Vandaag ben ik bij Dr. Plinck geweest voor een eerste gesprek, en heb daar een haarwortelonderzoek laten doen, hierover krijg ik over een week uitslag.

Nu had hij het over een transplantatie, volgens hem was dat bij mij de beste oplossing.

Nu heb ik echter geen idee of hij hier goed in is en hoopte of andere ervaring hebben bij hem of juist adviseren om naar een ander te gaan?

Ook lees ik allemaal rare dingen over dat het na zo transplantatie na een paar jaar heel raar uit gaat zien allemaal, maar de meeste van die berichten zijn alweer een paar jaar oud, is dit echt zo erg of valt het allemaal mee? Ik ben nu 24 en hoop behoorlijk oud te worden :cool: dus wil ik niet een groot risico lopen dat ik er zometeen niet meer uit zie en bekend ga staan als die man die een transplantatie heeft laten doen toen hij jonger was, omdat dit heel goed te zien is.

Alvast bedankt!

Limbo 21 januari 2008 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lacsap001 (Bericht 153258)
Vandaag ben ik bij Dr. Plinck geweest voor een eerste gesprek, en heb daar een haarwortelonderzoek laten doen, hierover krijg ik over een week uitslag.

Nu had hij het over een transplantatie, volgens hem was dat bij mij de beste oplossing.

Nu heb ik echter geen idee of hij hier goed in is en hoopte of andere ervaring hebben bij hem of juist adviseren om naar een ander te gaan?

Ook lees ik allemaal rare dingen over dat het na zo transplantatie na een paar jaar heel raar uit gaat zien allemaal, maar de meeste van die berichten zijn alweer een paar jaar oud, is dit echt zo erg of valt het allemaal mee? Ik ben nu 24 en hoop behoorlijk oud te worden :cool: dus wil ik niet een groot risico lopen dat ik er zometeen niet meer uit zie en bekend ga staan als die man die een transplantatie heeft laten doen toen hij jonger was, omdat dit heel goed te zien is.

Alvast bedankt!

Sorry, maar wie is Dr. Plinck?

Het gaat tegenwoordig echt niet raar uit zien na een paar jaar. Ik ben nu 2 jaar verder en kan alleen maar wensen dat ik het eerder gedaan had!

Morehair 21 januari 2008 20:55

Post eerst maar eens wat foto's van je haarsituatie zoals die nu is. De kans is groot dat wij wat objectiever zijn dan Dhr. Plinck.

Hij bied als ik het goed heb zowiezo al geen Fue aan. Aangezien je nog best jong bent is dat misschien een betere optie dan een Fut. (Maar daar hebben we je foto's voor nodig)

Als je bv door een haartransplantatie je haarlijn laat restaureren, en het haar achter de verplaatste haren verdwijnt, dan gaat het er idd vreemd uitzien. Een 2de of een 3de ht is dan nodig.

Hanna 21 januari 2008 21:19

Op de vrouwenafdelingen van Haarweb is Dr. Plinck wel degelijk bekend en allesbehalve geliefd.

Ga maar lekker naar een andere kliniek.

Limbo 22 januari 2008 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 153280)
Op de vrouwenafdelingen van Haarweb is Dr. Plinck wel degelijk bekend en allesbehalve geliefd.

Vertel eens!!

Hanna 22 januari 2008 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 153306)
Vertel eens!!

Haarweb heeft een Zoekfunctie.;)

Limbo 22 januari 2008 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 153350)
Haarweb heeft een Zoekfunctie.;)

Aha, nu begrijp ik pas hoe je Poster van het jaar kunt worden. Bedankt Hanna, ik geloof het verder wel met Plinck!!

Hanna 23 januari 2008 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 153353)
Aha, nu begrijp ik pas hoe je Poster van het jaar kunt worden. Bedankt Hanna, ik geloof het verder wel met Plinck!!

Een nieuwkomer help ik wel vaak met zoeken, maar jij zit hier al 2 jaar.
Dat ik uitgeroepen ben tot poster van het jaar en jij niet, terwijl je meer postings hebt geplaatst in kortere tijd...... is niet mijn schuld.

Morehair 23 januari 2008 16:35

Nou, lekker belangrijk.

In ieder geval horen we maar weinig van onze TS.

mlsbutt 23 januari 2008 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 153449)
Nou, lekker belangrijk.

In ieder geval horen we maar weinig van onze TS.

Wie is ''TS'' ''Tatjana Simic''??:P

Limbo 23 januari 2008 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 153447)
Een nieuwkomer help ik wel vaak met zoeken, maar jij zit hier al 2 jaar.
Dat ik uitgeroepen ben tot poster van het jaar en jij niet, terwijl je meer postings hebt geplaatst in kortere tijd...... is niet mijn schuld.

Hanna, ik heb je al gefeliciteerd. Als je denkt dat ik jaloers op je ben heb je het helemaal mis. Ik ben tenslotte winnaar van de onschatbare Morehairbokaal 2007. En verder ga ik niet hier op in.

Morehair 23 januari 2008 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt (Bericht 153467)
Wie is ''TS'' ''Tatjana Simic''??:P

TopicStarter.:D

Limbo 23 januari 2008 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 153472)
TopicStarter.:D

Aha, ik dacht al Terard Soling!:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.