Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

agatha 12 mei 2010 20:35

Geestig er is nu wel een programma op Ned. 1 wat heet Hello Goodbye. ;)

Limbo 12 mei 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251389)
Geestig er is nu wel een programma op Ned. 1 wat heet Hello Goodbye. ;)

Oei. Dat worden kamervragen...:confused:

agatha 12 mei 2010 20:48

Het is toch de Rijdende Rechter geworden. Er wordt blijkbaar geen rekening gehouden met slachtoffers van autoongelukken:confused:

Limbo 12 mei 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251398)
Het is toch de Rijdende Rechter geworden.

Ik heb even gekeken. Juiste uitspraak!

Henk 12 mei 2010 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251371)
Als vrienden of naasten je ontvallen is het een persoonlijk drama maar ik erger me aan het feit dat we nu net doen alsof sterven niet meer bij het leven hoort. Als iemand morgen onder de bus komt is het lullig maar als je met 60 man uit een airbus valt is het een nationaal drama:confused:

Ik weet het. Er wordt "misbruik" van gemaakt. Emoties verkopen. Dat klinkt misschien verkeerd, maar zo is het denk ik wel.

Hanna 13 mei 2010 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 251411)
Ik weet het. Er wordt "misbruik" van gemaakt. Emoties verkopen. Dat klinkt misschien verkeerd, maar zo is het denk ik wel.

Emo-t.v. scoort nou eenmaal hoge kijkcijfers.

Limbo 13 mei 2010 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 251411)
Ik weet het. Er wordt "misbruik" van gemaakt. Emoties verkopen. Dat klinkt misschien verkeerd, maar zo is het denk ik wel.

Zo is het idd Henk!:crybaby:

Limbo 13 mei 2010 10:25

"Kritiek op dumpprijzen" zo staat het in de gratis Telegraaf die ik net ben gaan halen (je suis un Hollandais vraiment!). Het moet niet gekker worden. Alsof een vliegtuig niet neerstort als je 10.000 euro per persoon betaalt...:crybaby:

agatha 13 mei 2010 11:34

eerst maar eens afwachten of het niet gewoon een aanslag is want die Libiers hebben natuurlijk wel een achtergrond wat dat betreft.

Limbo 13 mei 2010 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251448)
eerst maar eens afwachten of het niet gewoon een aanslag is want die Libiers hebben natuurlijk wel een achtergrond wat dat betreft.

Dat is een waar woord!

Hanna 13 mei 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 251365)
Dat vrees ik ook. Hij zag er wel onnederlands uit!

Onnederlands? Je bedoelt: niet blank en geen blond haar? :confused:

En die psycholoog die direct daarna aan het woord kwam, was een hele bruine Indo met een Nederlandse naam......:D

Limbo 13 mei 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 251483)
Onnederlands? Je bedoelt: niet blank en geen blond haar? :confused:

En die psycholoog die direct daarna aan het woord kwam, was een hele bruine Indo met een Nederlandse naam......:D

Hij leek zo Surinaams-achtig. Niet verkeerd bedoeld hoor Hanna!

agatha 13 mei 2010 19:57

Vind het al knap dat je door al dat verband en zuurstofmasker al iets zag. Ben ik de enige die het raar vind dat je vogelvrij bent als slachtoffer maar als vermeend delinquent allerlei rechten heb?

Limbo 13 mei 2010 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251500)
Ben ik de enige die het raar vind dat je vogelvrij bent als slachtoffer maar als vermeend delinquent allerlei rechten heb?

Nous sommes deux!

AnthonieH 13 mei 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 251500)
Vind het al knap dat je door al dat verband en zuurstofmasker al iets zag. Ben ik de enige die het raar vind dat je vogelvrij bent als slachtoffer maar als vermeend delinquent allerlei rechten heb?

Ander land, andere zeden. Hier in Nederland komt zo'n cameraploeg een ziekenhuis niet in. In de Arabische wereld juist wel, vooral als het om kinderen gaat. Dat maakt vaak de gewenste emoties los.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.