Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haartransplantatie Fuegenix 2500 grafts februari 2021, mijn ervaring (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39603)

1991R 21 maart 2021 13:54

Haartransplantatie Fuegenix 2500 grafts februari 2021, mijn ervaring
 
5 Bijlage(n)
Samenvatting en foto's onderaan

Hoi iedereen, ik heb voor mijn haartransplantatie al eens gekeken op Haarweb. Via deze weg wil ik mijn ervaring met jullie delen zodat jullie een weloverwogen keuze kunnen maken.

Op dit moment ben ik 29 jaar en sinds een jaar of 4 merk ik dat in wat inhammen begon te krijgen. De inhammen zijn niet super diep maar stoorde mij al wel. Ik had al het een en ander gelezen en ik vond mezelf nog te jong om aan een haartransplantatie te beginnen. Omdat ik mijn haar wat langer had, vielen mijn inhammen niet zo op maar ik merkte wel dat ik mij er de afgelopen maanden steeds meer en meer aan irriteerde. Op dat moment ben ik mij wederom gaan verdiepen in de mogelijkheden.

Eind 2020 begon ik serieus te zoeken naar een geschikte praktijk die mijn haarlijn weer in orde kon maken. Omdat de afgelopen jaren mijn inhammen niet erger zijn geworden, durfde ik het nu wel aan. Belangrijk was voor mij een goede prijs en kwaliteit verhouding en daarnaast moest ik een goed gevoel hebben bij de praktijk. Ik was eens gaan surfen en las goede referenties over Fuegenix en ging op consult.

Ik had een gesprek met Munib, hij is degene die de gesprekken pleegt maar ook degene die de haartransplantatie uitvoerd (samen met zijn assistent). Hij was alles behalve opdringerig en legde alles haarfijn uit, zodat ik er met een goed gevoel weg ging. Ook gaf hij aan dat ik het beste ook bij andere praktijken kon kijken zodat ik dan een goede vergelijking kon maken. Omdat mijn vragen zo goed waren beantwoord en ik een goed gevoel kreeg bij de praktijk, heb ik geen moment getwijfeld en de behandeling bij Fuegenix ingepland. Ik heb contact opgenomen met Munib en aangegeven dat ik bij hem de haartransplantatie wil ondergaan.

Van te voren ben ik goed geïnformeerd wat ik op de dag kon verwachten. Ik moest er om 7.15 uur in de ochtend zijn en werd goed ontvangen. Wederom kreeg ik een goede uitleg en ik werd gerustgesteld. Mijn haarlijn werd nauwkeurig afgetekend en mijn haar werd gedeeltelijk geschoren omdat ik niet helemaal kaal wilde. De behandeling duurde de hele dag tot ongeveer 17.15 uur en de crafts werden nauwkeurig weggehaald zodat ze in de middag teruggeplaatst konden worden. Tussen de middag een lekker broodje gegeten en daarna weer in de stoel om de grafts netjes terug te plaatsen.

En uiteindelijk bleek de dichtheid 60 grafts per cm te zijn waardoor het resultaat heel natuurlijk zal ogen. Er zijn tijdens de behandeling in totaal ruim 2500 grafts geplaatst. De nabehandeling was ook prettig en ik heb veel contact gehad met Munib. Op vragen werd snel gereageerd en hij stelde mij gerust als ik twijfelde over het herstel. Inmiddels ben ik 3 weken verder en het gaat goed. De haren beginnen steeds meer uit te vallen en ik ben benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat. Uiteraard zal ik wat foto's delen van de resultaten. Deze zien er naar mijn inziens erg goed uit!

Ssg92 21 maart 2021 16:31

Dit kan echt een fantastisch resultaat worden. Heb je foto's van de huidige situatie?

1991R 21 maart 2021 18:41

Before foto's
 
4 Bijlage(n)
Hierbij de before foto's :)

Dave12345 29 mei 2021 17:22

Hoe gaat het nu met je ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.