Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   De klaagmuur. (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13299)

Spiderman 7 juni 2008 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 168985)
Geen zon te zien vandaag!:eek:

Mmm, hier is het minder zonnig dan gisteren, maar de bewolking begint inmiddels wel te breken...

Limbo 7 juni 2008 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 168987)
Mmm, hier is het minder zonnig dan gisteren, maar de bewolking begint inmiddels wel te breken...

Morgen en maandag zou het weer nog goed zijn, daarna komt er een dip. Als die dan maar niet duurt tot volgend jaar mei!!

Spiderman 7 juni 2008 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 168990)
Morgen en maandag zou het weer nog goed zijn, daarna komt er een dip. Als die dan maar niet duurt tot volgend jaar mei!!

Ja, het begint nu echt mooi te worden.... Het zonnetje is er hier helemaal door.:) Die dip is een zorg voor later.:P

ray 7 juni 2008 14:55

heb zojuist een online testje gedaan voor depressiviteit.
ik scoorde uiteraard bijna het maximale :S

zelf maak ik me de meeste zorgen nu over mijn relatie.
ik ben 26 jaar kampioen geweest met het op emotioneel afstand houden van mensen, ik ben zelfs bang om relaties aan te gaan.

Nu ik ontzettend verliefd ben op een meisje ben ik nu ook paranoide en ontzettend bang en mezelf niet meer. Het meisje in kwestie is naast mijn vriendin ook mijn allerbeste vriend en de laatste tijd merk ik dat ik afstand wil nemen omdat houden van haar ook erg moeilijk voor mij is. ik ga er al vanuit dat het uit gaat, dat ze een ander tegenkomt en dat ze teleurgesteld in mij is. en dat speelt continu in mijn hoofd af, naast alle andere dingen.

het is nu zelfs zo dat ik het op dit moment liever uitmaak. dan heb ik iig zekerheid, hoef ik geen rekening met haar te houden en doe ik haar geen pijn meer want de jongen waarop ze verliefd is geworden is er niet meer :(

Spiderman 7 juni 2008 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 169000)
heb zojuist een online testje gedaan voor depressiviteit.
ik scoorde uiteraard bijna het maximale :S

zelf maak ik me de meeste zorgen nu over mijn relatie.
ik ben 26 jaar kampioen geweest met het op emotioneel afstand houden van mensen, ik ben zelfs bang om relaties aan te gaan.

Nu ik ontzettend verliefd ben op een meisje ben ik nu ook paranoide en ontzettend bang en mezelf niet meer. Het meisje in kwestie is naast mijn vriendin ook mijn allerbeste vriend en de laatste tijd merk ik dat ik afstand wil nemen omdat houden van haar ook erg moeilijk voor mij is. ik ga er al vanuit dat het uit gaat, dat ze een ander tegenkomt en dat ze teleurgesteld in mij is. en dat speelt continu in mijn hoofd af, naast alle andere dingen.

het is nu zelfs zo dat ik het op dit moment liever uitmaak. dan heb ik iig zekerheid, hoef ik geen rekening met haar te houden en doe ik haar geen pijn meer want de jongen waarop ze verliefd is geworden is er niet meer :(


Ach, zo'n online test hoeft niet alles te zeggen natuurlijk... Maar mocht het echt depressiviteit zijn, dan raad ik je aan om dit toch even bij de dokter te melden. Zo zijn er bijvoorbeeld goede medicijnen die je uit een depressie kunnen halen.

Limbo 7 juni 2008 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 168999)
Ja, het begint nu echt mooi te worden.... Het zonnetje is er hier helemaal door.:) Die dip is een zorg voor later.:P

Hier nog steeds geen zon te zien!:mad:

Limbo 7 juni 2008 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 169002)
Ach, zo'n online test hoeft niet alles te zeggen natuurlijk... Maar mocht het echt depressiviteit zijn, dan raad ik je aan om dit toch even bij de dokter te melden. Zo zijn er bijvoorbeeld goede medicijnen die je uit een depressie kunnen halen.

Seresta, temesta. Of natuurlijke, homeopathische middelen.

Limbo 7 juni 2008 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 169000)
Nu ik ontzettend verliefd ben op een meisje ben ik nu ook paranoide en ontzettend bang en mezelf niet meer. Het meisje in kwestie is naast mijn vriendin ook mijn allerbeste vriend en de laatste tijd merk ik dat ik afstand wil nemen omdat houden van haar ook erg moeilijk voor mij is. ik ga er al vanuit dat het uit gaat, dat ze een ander tegenkomt en dat ze teleurgesteld in mij is. en dat speelt continu in mijn hoofd af, naast alle andere dingen.

Ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan, maar mss moet je je niet zo gek maken en de boel wat positiever proberen in te zien!!

Spiderman 7 juni 2008 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 169004)
Hier nog steeds geen zon te zien!:mad:

Ja, ik zie het op het kaartje van het KNMI. In Limburg is het slechts 15 graden... Vreemd die tegenstellingen: hier is het heerlijk weer...

Limbo 7 juni 2008 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 169012)
Ja, ik zie het op het kaartje van het KNMI. In Limburg is het slechts 15 graden... Vreemd die tegenstellingen: hier is het heerlijk weer...

Tsja, kan gebeuren blijkbaar. Maar morgen wordt het ook hier mooi weer (als het uitkomt tenminste...)!

Limbo 8 juni 2008 10:15

Tsja, nog altijd dikke wolken hier...:mad:

AnthonieH 8 juni 2008 11:37

Hier breekt de zon er al af en toe doorheen. Ik ga vast lekker richting mijn vaste stekkie bij de recreatieplas :)

Spiderman 8 juni 2008 15:58

Hier is er geen wolkje aan de lucht. Temperatuur; 25,9 graden.:)

AnthonieH 8 juni 2008 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 169065)
Hier is er geen wolkje aan de lucht. Temperatuur; 25,9 graden.:)

Ik schreef mijn bericht om 11:37u ... 15 minuten later lag ik lekker in de zon te bakken :)

Spiderman 8 juni 2008 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 169072)
Ik schreef mijn bericht om 11:37u ... 15 minuten later lag ik lekker in de zon te bakken :)

Groot gelijk!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.