Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Prohairclinic - 2.000 grafts - 30 december 2019 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38767)

Rick_ 4 mei 2020 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Clint2323 (Bericht 443822)
Hi Rick!,

Bieden zij ook nog iets van een nabehandeling aan?

Gr,

Hoe bedoel je dit precies? Als in informatie, producten of daadwerkelijk meerdere / andere behandelingen?

Clint2323 4 mei 2020 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick_ (Bericht 443825)
Hoe bedoel je dit precies? Als in informatie, producten of daadwerkelijk meerdere / andere behandelingen?

Hi Rick!

Ik bedoel een soort van nazorg traject en dan kan je denken aan, vitamine/mineralen die worden toegediend of bijvoorbeeld een nazorg pakket met extra vitamines voor het haar of een controle afspraak etc etc

Inesmoll 4 mei 2020 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick_ (Bericht 443817)
Ik meende juist - maar dat is meer mijn eigen conclusie op basis van de verhalen - dat in maand 3-4 de meeste groei plaatsvindt.. Maar dan ben ik wellicht iets te voorbarig (en kritisch) =))

Kijk op de site van Prohairclinic daar zie je een schema van het % groeicurve in de maanden die volgen na de HT, en dan merk je dat je op schema zit.

FKCZ 4 mei 2020 14:40

meeste optische verschil tussen maand 4 en 6 uit mijn ervaring. Heb 2 hts gehad. Maand 4 zie je nog niet veel ook omdat de haren die door zijn gekomen hooguit 1 CM zijn. en heel zacht en donzig.

Het gaat nu pas voor je beginnen. er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en ineens denkt het gaat de goede kant op

Rick_ 5 mei 2020 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ (Bericht 443828)
meeste optische verschil tussen maand 4 en 6 uit mijn ervaring. Heb 2 hts gehad. Maand 4 zie je nog niet veel ook omdat de haren die door zijn gekomen hooguit 1 CM zijn. en heel zacht en donzig.

Het gaat nu pas voor je beginnen. er komt een dag dat je in de spiegel kijkt en ineens denkt het gaat de goede kant op

:D heel benieuwd! Qua donzige haren van een CM kan ik je nu in ieder geval al geen ongelijk geven ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Clint2323 (Bericht 443826)
Hi Rick!

Ik bedoel een soort van nazorg traject en dan kan je denken aan, vitamine/mineralen die worden toegediend of bijvoorbeeld een nazorg pakket met extra vitamines voor het haar of een controle afspraak etc etc

De nazorg (en behandeling) van PHC is in mijn ogen top. Zodra je weggaat ontvang je sowieso een klein tasje met benodigdheden en een cocktail van minoxidil en finasteride. Ik heb de indruk dat @FVL daar erg goede ervaring mee heeft. Zelf gebruik ik het niet om diverse redenen.

Verder ontvang je veel informatie via de mail, ook naar gelang je progressie zou moeten zijn. Tot nu toe is dat tot en met ~ maand drie.

Vragen worden zonder uitzondering in tijdsbestek van een dag en vaak sneller opgepakt en beantwoord. Dat is erg prettig.

Informatie die ik verzocht qua shampoo worden in mijn ogen eerlijk beantwoord en niet ten gunste van hun eigen webshop

ANoNieM2020 17 mei 2020 22:53

Ik heb/had dezelfde inhammen als jij en wil ook een HTje doen. Zal dit topic volgen, succes kerel!!

Rick_ 17 juli 2020 10:27

4 Bijlage(n)
Bij deze weer een update na ~ 2 maand. Zoals de meesten al zeiden; geduld is de key. Ik wordt alsmaar tevredener. Bij deze een aantal foto's. :cool:

wtfisdit 17 juli 2020 13:16

Ziet er goed uit! Echt een mooi resultaat al.

Leuk om te volgen, ik ben zelf 4,5 maand geleden bij Prohair geweest waar toen 1521 grafts zijn gezet in de inhammen.

Raaffie92 17 juli 2020 15:23

Wat een super resultaat. Ik twijfel zelf heel erg om mijn inhammen op te laten vullen, maar dit geeft wel weer aan dat het echt de moeite waar kan zijn!

Geniet ervan.

PJKG 17 juli 2020 15:36

Groeit al vlot zeg, mooi om te zien.

Weet je misschien welke dichtheid ze hebben aangehouden?
En zijn alleen je inhammen dun/kaal of merk je dat het haar midden op je hoofd/achter ook dunner aan het worden is?

ANoNieM2020 18 juli 2020 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick_ (Bericht 446821)
Bij deze weer een update na ~ 2 maand. Zoals de meesten al zeiden; geduld is de key. Ik wordt alsmaar tevredener. Bij deze een aantal foto's. :cool:

Wow ziet er al goed uit!! Wat
Heeft het ongeveer gekost als ik vragen mag

Rick_ 20 juli 2020 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ANoNieM2020 (Bericht 446882)
Wow ziet er al goed uit!! Wat
Heeft het ongeveer gekost als ik vragen mag

Thanks. Qua kosten zou ik je willen adviseren hun site / contact te raadplegen. Persoonlijk heb ik bij diverse partijen geïnformeerd, maar vooral besloten op basis van gevoel en ervaringen hier op het forum.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PJKG (Bericht 446844)
Groeit al vlot zeg, mooi om te zien.

Weet je misschien welke dichtheid ze hebben aangehouden?
En zijn alleen je inhammen dun/kaal of merk je dat het haar midden op je hoofd/achter ook dunner aan het worden is?

Ik heb aan het begin meegekregen dat midden / achter op mijn hoofd niet compleet dicht is, maar dat ook komt door mijn relatief dunne haren. Ik heb daar niets aan laten doen. De dichtheid weet ik zo 123 niet, maar misschien kan @bverotti daar iets over zeggen?

(H)appy 22 juli 2020 00:49

Al heel mooi resultaat zo te zien :)

Pietjeee 22 juli 2020 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick_ (Bericht 446821)
Bij deze weer een update na ~ 2 maand. Zoals de meesten al zeiden; geduld is de key. Ik wordt alsmaar tevredener. Bij deze een aantal foto's. :cool:

Ziet er natuurlijk en dicht uit!
Die laatste foto heb je eerst je status voor de ingreep en de andere twee foto’s van nu?

Rick_ 22 juli 2020 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee (Bericht 446981)
Ziet er natuurlijk en dicht uit!
Die laatste foto heb je eerst je status voor de ingreep en de andere twee foto’s van nu?


Klopt :) Vakantiefoto van november (maand voor ingreep) en die laatste twee zijn van vorige week =D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.