Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Prohairclinic - 2.000 grafts - 30 december 2019 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38767)

PJKG 25 juli 2020 18:24

Met wie had je je consult bij Prohair. Met een arts?

Rick_ 27 juli 2020 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PJKG (Bericht 447079)
Met wie had je je consult bij Prohair. Met een arts?

Pfoe.. :eek: dat vervaagt snel. Ik kan me dat niet eens helemaal meer voor de geest halen, maar als ik het me goed herinner met Bart en Sabine

Rick_ 18 november 2021 05:56

Ondertussen zijn we twee jaar (bijna) verder en heb ik de controle (covid) eindelijk gehad bij PHC. Tijdens de controle zijn er ook nog foto's gemaakt t.b.v. een zogeheten tricho-verslag.

Voor degene die een Tricho verslag niet kennen - ik kende het ook niet - dat zijn enorm uitvergrote foto's van de haren en de hoofdhuid. Het systeem herkent de haren in diverse gradaties (dun / middel / dik) en geeft aan de hand van een berekening aan hoeveel haar per vierkante centimeter zit op verschillende plaatsen.

Waar Bart in eerste instantie dacht dat mijn haar iets dunner leek, bleek uit het verslag dat het juist ruim gezond / ruim voldoende aanwezig is. In het donorgebied zit gemiddeld gezien iets minder normaal haar, maar dat komt, omdat dat verplaatst is naar de voorzijde. Positief.

Het fijne aan dit verslag is dat het houvast biedt. Wanneer ik over ~5 of ~10 jaar twijfel of het dunner is, meer uit is gevallen, etc, dan kun je de statistieken gewoon naast elkaar leggen en dat biedt ergens wel rust.

Resultaat
Dan het resultaat, het belangrijkste. Nog steeds kan ik zeggen dat ik enorm tevreden ben. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de haren die getransplanteerd zijn iets anders vind qua structuur, maar in het dagelijkse leven ziet niemand daar wat van.

De reacties om me heen zijn louter positief. Niemand valt over een onnatuurlijke haarlijn of iets anders geks. De dekking is top, het oogt natuurlijk en eigenlijk valt het dus niemand op.


In vergelijking een vriend die tegelijkertijd naar Turkije is gegaan; daar is een en ander niet volledig naar wens en lopen gesprekken om een een ander (onder garantie) nogmaals op te pakken.

PHC heeft wat mij betreft - ook na twee jaar - een puike prestatie geleverd. Pijnloos, service waar e u tegen zegt en qua doorontwikkeling lopen ze in mijn ogen voorop.

bverotti 28 november 2021 22:05

Hoi Rick,
Bedankt voor de update.

Geniet van het haar, maar vooral probeer zoveel mogelijk te genieten van het leven op zich.

John74 10 februari 2022 17:33

Ik zie op de site van Prohair dat ze geen HT info meer verstrekken, louter MHP. Bart, wat is er aan de hand? Zou toch jammer zijn als zo’n gerespecteerde kliniek zich alleen nog maar gaat richten op MHP.

Wolfmans 14 februari 2022 00:26

Ik ben benieuwd hoe het er nu uit ziet? Heb je misschien nieuwe foto’s?

(H)appy 15 februari 2022 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John74 (Bericht 465926)
Ik zie op de site van Prohair dat ze geen HT info meer verstrekken, louter MHP. Bart, wat is er aan de hand? Zou toch jammer zijn als zo’n gerespecteerde kliniek zich alleen nog maar gaat richten op MHP.


amai, ik schrik er ook van. Daar mijn 1e HT gehad en was van plan om later nog een 2e te doen daar... .

F30 17 februari 2022 10:29

Iemand al enige idee wat er aan de hand is bij PHC?

kalen=balen 18 februari 2022 10:00

Ze gaan fuseren (/zijn gefuseerd?) met een andere kliniek

Promise 18 februari 2022 15:28

Haartransplantaties in Heist-op-den-Berg zijn nu ondergebracht bij Cosmedics, dat is het bedrijf van Dr. Nancy Anthone. Zij was al langere tijd verantwoordelijk voor de haartransplantaties bij Prohairclinic.

www.cosmedics.be en www.dokteranthone.be

wekke 24 februari 2022 16:59

Vreemd idd...

Heeft iemand al ervaringen met Cosmedics en Dr. Anthone? (ook in Heist op de Berg dus)

Of ervaringen met O2 clinic in Antwerpen?

Alle reviews over haartransplantatie bij beide zijn welkom

Lone 5 maart 2022 20:08

idd ben ook bij Prohair geweest, zeer content van, wou nog een afspraak maken int kort voor een klein beetje bij te zetten
waar nu?

dre83 6 maart 2022 10:17

Prohairclinic = Cosmedics naar mijn mening

Ik heb bij Prohairclinic in november een HT laten uitvoeren. Behandelend arts was toen ook dr. Anthone en communicatie verliep via Cosmedics.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.