Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 23 mei 2020 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 444471)
Net op bezoek bij vrienden werd volhardend gepoogd om mij te overtuigen dat het coronavirus een vooropgezet plan is om ons allemaal te chippen en dat de Rothschilds de echte heersers van de wereld zijn. De sfeer sloeg ineens om...

Amai.

Heb je ook een bevestiging gekregen dat de aarde plat is? Had je even moeten vragen

Henk 23 mei 2020 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444476)
Amai.

Heb je ook een bevestiging gekregen dat de aarde plat is? Had je even moeten vragen

Om eerlijk te zijn was ik er helemaal klaar mee.

Limbo 23 mei 2020 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 444479)
Om eerlijk te zijn was ik er helemaal klaar mee.

Geloof ik. Het zijn bizarre tijden.

Agatha66 24 mei 2020 12:07

Zelfbenoemde voetbalcoaches, prima, die zijn ook niet echt slim maar al die zelfbenoemde wetenschappers:frusty:

Henk 24 mei 2020 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agatha66 (Bericht 444503)
Zelfbenoemde voetbalcoaches, prima, die zijn ook niet echt slim maar al die zelfbenoemde wetenschappers:frusty:

Zolang ze zichzelf met bleekwater injecteren vind ik het prima.

Limbo 29 mei 2020 15:28

Van de zomer niet naar Denemarken. Zo jammer dit

Henk 29 mei 2020 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444644)
Van de zomer niet naar Denemarken. Zo jammer dit

Zou je naar Denemarken gaan? Daar zou ik ook nog wel weer eens naar toe willen. Nog een keertje Roskilde.

Limbo 29 mei 2020 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 444646)
Zou je naar Denemarken gaan? Daar zou ik ook nog wel weer eens naar toe willen. Nog een keertje Roskilde.

Dat was cynisch bedoeld Henk. Een van de meest lelijke talen die ik ken. Ben er één keer geweest voor een vergadering op het vliegveld. Dat was voldoende.

En Roskilde? Henk, zit je in je tweede jeugd?:D

Limbo 29 mei 2020 19:43

En bij Griekenland zitten we ook in het verdomhoekje. En de VVD maar zetels scoren...

Henk 29 mei 2020 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444648)
Dat was cynisch bedoeld Henk. Een van de meest lelijke talen die ik ken. Ben er één keer geweest voor een vergadering op het vliegveld. Dat was voldoende.

En Roskilde? Henk, zit je in je tweede jeugd?:D

Ik zag het vijf minuten later op het nieuws. Toen viel het kwartje. :cool:
Ik vond het al een beetje vreemd. Prima volk, spreken allemaal perfect Engels, Deense vrouwen zijn gemiddeld best knap, Tuborg is goed te drinken en ze hebben mooie stranden. Ik zou er wel kunnen wonen. ;)

Je moet je niet laten afschrikken door een vliegveld. ;) Dan had ik op Palermo direct weer het vliegtuig retour genomen. Een verschrikking. Ongeorganiseerd. En niemand die zich ook maar ergens druk om maakt.

Henk 29 mei 2020 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444651)
En bij Griekenland zitten we ook in het verdomhoekje. En de VVD maar zetels scoren...

Ja, bij de Grieken staan we nu zelfs nog onder de Duitsers.

Limbo 30 mei 2020 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 444654)
Ik zag het vijf minuten later op het nieuws. Toen viel het kwartje. :cool:
Ik vond het al een beetje vreemd. Prima volk, spreken allemaal perfect Engels, Deense vrouwen zijn gemiddeld best knap, Tuborg is goed te drinken en ze hebben mooie stranden. Ik zou er wel kunnen wonen. ;)

Je moet je niet laten afschrikken door een vliegveld. ;) Dan had ik op Palermo direct weer het vliegtuig retour genomen. Een verschrikking. Ongeorganiseerd. En niemand die zich ook maar ergens druk om maakt.

Er was niks mis met het vliegveld, Palermo is idd een ramp. We hebben er een keer bijna een dag vastgezeten omdat tijdens het opstijgen een vogel in een motor kwam. Zit je daar zonder airco.

Verder niks mis met de Denen. Het land lijkt me gewoon niks.

Limbo 30 mei 2020 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 444655)
Ja, bij de Grieken staan we nu zelfs nog onder de Duitsers.

We zijn niks andere gewend.

Toch frappant als je ziet hoe slecht Nederland scoort met het aantal coronadoden. Dat verklaart ook de internationale weerstand.

In elk geval gisteren ons favoriete restaurant in Italië geboekt. Nu nog even zien hoe we daar komen.

Henk 30 mei 2020 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444658)
Er was niks mis met het vliegveld, Palermo is idd een ramp. We hebben er een keer bijna een dag vastgezeten omdat tijdens het opstijgen een vogel in een motor kwam. Zit je daar zonder airco.

Verder niks mis met de Denen. Het land lijkt me gewoon niks.

Het is Nederland 2.0. Tja. Wel iets minder mensen op een vierkante meter. Misschien dat ze daarom iets vriendelijker zijn.

Henk 30 mei 2020 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 444659)
We zijn niks andere gewend.

Toch frappant als je ziet hoe slecht Nederland scoort met het aantal coronadoden. Dat verklaart ook de internationale weerstand.

In elk geval gisteren ons favoriete restaurant in Italië geboekt. Nu nog even zien hoe we daar komen.

Nog even en dan gooien ze alles wel weer open. Gesloten grenzen wordt de ondergang van een land. Zelfs als je niet van toerisme afhankelijk bent.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.