![]() |
Citaat:
|
Jonge wannabees,die denken rechts en stemmen links:P
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je jong bent en je hebt geen linkse sympathiën, dan heb je geen hart. Als je oud bent en je hebt nog steeds linkse sympathiën, dan heb je geen hersens :) |
Citaat:
Maar ja, de overgrote meerderheid van mijn vriendenkring is inderdaad fan van het idee dat innovatie van de overheid moet komen, die moet dan ook zo groot mogelijk en zoveel belasting heffen als het kan. :puke: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En rechts is een voor vrije mening. Tot de landsgrens of liever tot je eigen voordeur of nog beter er is maar één mening en dat is die van je grote leider:DStemmen is ook al zo'n achterhaald idee. Regeerde de kerk nog maar of niet Anthonie :P
|
Citaat:
Links schreeuwt over Rechts, Rechts over Links en beide kanten hebben in het verleden de meest gruwelijke regimes voortgebracht en vele miljoenen doden en oneindig veel lijden op hun geweten. Ze eindigen ook altijd hetzelfde, met een dictatuur. Begin daar dan liever meteen maar mee, maar dan wel met iemand van wie je weet wat je er aan hebt :) Links is er voor iedereen, of eigenlijk voor de eigen kliek, laat de ander maar dokken, weet je wat, we noemen ons 'democratische volksrepubliek', bekt goed, maar democratie en volk moet je breed interpreteren, laten we vooral zorgen dat we er zelf goed van kunnen leven ... |
Citaat:
:D |
Grappig genoeg ben ik het nog met je eens ook. Een democratie is gewoon een mooi idee maar niet werkbaar. Links is naief, rechts onbarmhartig.
|
In het nationaal belang moet AnthonieH zijn moderatorschap maar aan de wilgen hangen om MP te kunnen worden! :)
|
Citaat:
Overigens ben ik het eens met Anthonie. Democratie werkt niet en dat is inderdaad omdat veel mensen dom zijn. Ik ben er serieus voor om stemrecht te limiteren tot mensen die een universitaire opleiding voltooid hebben. Eventueel kunnen mensen met een HBO daar bij maar verder moeten we zeker niet gaan. We hebben er helemaal niks aan als onwetenden hun stem laten horen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.