Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Elser 13 juli 2015 00:30

Federer verliest alweer.

Limbo 13 juli 2015 09:50

Vind je dat erg? Hij is over zijn top; als je maar lang genoeg doorgaat...

Elser 13 juli 2015 19:53

Zag net een foto van Boris Becker, tegenwoordig coach van Djokovic, tsjonge wat een plofkop is dat geworden. Weer geen Grexit, wordt ook wat een Grieks drama in te veel afleveringen.

Henk 13 juli 2015 21:03

Behoorlijke soap destijds met die vrouw die wel op een heel originele manier zwanger was geworden van hem. Het kindje leek als twee druppels water op hem.

Limbo 13 juli 2015 21:13

Gewoon een vette mof.:P

Limbo 13 juli 2015 21:14

Arme Grieken. Referendum en dan dubbel genaaid.

Limbo 13 juli 2015 21:18

Dijsselbloem herbenoemd. Wat zal de VK trots zijn!

Elser 13 juli 2015 23:32

Angela en Dijsselbloem, die Grieken hebben geen kans gehad :P

Limbo 14 juli 2015 09:02

Toch wel zielig. Allemaal beredeneerbaar maar toch...

Limbo 14 juli 2015 09:20

Proficiat Henk! Le Quatorze Juillet!!!

AnthonieH 14 juli 2015 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 381238)
Toch wel zielig. Allemaal beredeneerbaar maar toch...

Ik vind het ook nogal sneu. De Grieken zijn vanuit een systeem waar ze gewoon in de loop van 20 jaar stukje bij beetje bankroet gingen (hoge inflatie) een systeem in gezogen waarin dat niet meer kan. En niemand heeft ze daar vooraf voor gewaarschuwd. Normaal gesproken zou hun munt nu al ongeveer de helft minder waard geweest zijn en waren in ieder geval al hun binnenlandse schulden ook gehalveerd (net als de salarissen en de pensioenen trouwens).

Dankbaarheid voor de noodsteun hoeft niet, maar ik vind wel de vanzelfsprekendheid waarmee de verantwoordelijkheid op anderen (Europa) wordt afgeschoven nogal stuitend.

Het is trouwens wel interessant om te zien wat er gebeurt als je een regering kiest die niet echt een eigen programma heeft maar alleen 'tegen' is. Binnenlands kan 'tegen' je populair maken, maar in het buitenland werkt 'tegen' alleen maar tegen.

Limbo 14 juli 2015 12:13

Ja. Even afwachten maar. Iets zegt me dat dit nog een vervolg krijgt!

Elser 14 juli 2015 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 381246)
Ik vind het ook nogal sneu. De Grieken zijn vanuit een systeem waar ze gewoon in de loop van 20 jaar stukje bij beetje bankroet gingen (hoge inflatie) een systeem in gezogen waarin dat niet meer kan. En niemand heeft ze daar vooraf voor gewaarschuwd. Normaal gesproken zou hun munt nu al ongeveer de helft minder waard geweest zijn en waren in ieder geval al hun binnenlandse schulden ook gehalveerd (net als de salarissen en de pensioenen trouwens).

Dankbaarheid voor de noodsteun hoeft niet, maar ik vind wel de vanzelfsprekendheid waarmee de verantwoordelijkheid op anderen (Europa) wordt afgeschoven nogal stuitend.

Het is trouwens wel interessant om te zien wat er gebeurt als je een regering kiest die niet echt een eigen programma heeft maar alleen 'tegen' is. Binnenlands kan 'tegen' je populair maken, maar in het buitenland werkt 'tegen' alleen maar tegen.

Vroeger werden dit soort problemen opgelost door een oorlog te voeren, tegenwoordig gaat het op deze manier.

Limbo 14 juli 2015 21:07

De hele EU deugt niet. Lid-Staten met zelfstandige bevoegdheden, een parlement dat niet de hoogste macht is, ingewikkelde besluitvormingsprocedures etc. Gewoon nu besluiten in 2050 een VS van Europa te hebben. Geen individuele landen meer. Hoofdstad Athene of Rome. Alleen maar voordelen: geen rijksambtenaren meer, geen Haagse bemoeienis, geen EK Korfbal meer, grote kans dat 'we' wereldkampioen voetbal worden, overal dezelfde regels, nog maar een paar politieke partijen, etc. Ik zie eigenlijk geen enkel nadeel behalve dat hier wat welvaart zal wegvloeien naar het zuiden. Het zij zo.

Elser 15 juli 2015 19:36

Waarom is er dan geen EK Korfbal meer of wordt Nederland dan altijd landskampioen? En hoe moet het dan met ons koningshuis?

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.