![]() |
Federer verliest alweer.
|
Vind je dat erg? Hij is over zijn top; als je maar lang genoeg doorgaat...
|
Zag net een foto van Boris Becker, tegenwoordig coach van Djokovic, tsjonge wat een plofkop is dat geworden. Weer geen Grexit, wordt ook wat een Grieks drama in te veel afleveringen.
|
Behoorlijke soap destijds met die vrouw die wel op een heel originele manier zwanger was geworden van hem. Het kindje leek als twee druppels water op hem.
|
Gewoon een vette mof.:P
|
Arme Grieken. Referendum en dan dubbel genaaid.
|
Dijsselbloem herbenoemd. Wat zal de VK trots zijn!
|
Angela en Dijsselbloem, die Grieken hebben geen kans gehad :P
|
Toch wel zielig. Allemaal beredeneerbaar maar toch...
|
Proficiat Henk! Le Quatorze Juillet!!!
|
Citaat:
Dankbaarheid voor de noodsteun hoeft niet, maar ik vind wel de vanzelfsprekendheid waarmee de verantwoordelijkheid op anderen (Europa) wordt afgeschoven nogal stuitend. Het is trouwens wel interessant om te zien wat er gebeurt als je een regering kiest die niet echt een eigen programma heeft maar alleen 'tegen' is. Binnenlands kan 'tegen' je populair maken, maar in het buitenland werkt 'tegen' alleen maar tegen. |
Ja. Even afwachten maar. Iets zegt me dat dit nog een vervolg krijgt!
|
Citaat:
|
De hele EU deugt niet. Lid-Staten met zelfstandige bevoegdheden, een parlement dat niet de hoogste macht is, ingewikkelde besluitvormingsprocedures etc. Gewoon nu besluiten in 2050 een VS van Europa te hebben. Geen individuele landen meer. Hoofdstad Athene of Rome. Alleen maar voordelen: geen rijksambtenaren meer, geen Haagse bemoeienis, geen EK Korfbal meer, grote kans dat 'we' wereldkampioen voetbal worden, overal dezelfde regels, nog maar een paar politieke partijen, etc. Ik zie eigenlijk geen enkel nadeel behalve dat hier wat welvaart zal wegvloeien naar het zuiden. Het zij zo.
|
Waarom is er dan geen EK Korfbal meer of wordt Nederland dan altijd landskampioen? En hoe moet het dan met ons koningshuis?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.