![]() |
Masterchef Aussie.
|
The love vacation zou met mr Agaath zijn. Ik heb geen idee wat ik er mee aan moet. Ik hou van hem maar of ik vertrouwen heb is een tweede. Hij heeft geen ander gehad of zo maar hij heeft me ook niet echt netjes behandeld zeg maar. Daarnaast wil ik toch echt naar het buitenland. Compromissen blijken nu ineens wel mogelijk te zijn maar ik ben super voorzichtig geworden. Zanzibar is nu het idee.
|
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Sommige eenden waren echt voor niets gestorven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm. Smaken verschillen!
|
Citaat:
Ja, gelukkig maar. Bij RTL-boulevard haak ik wel af. ;) |
Nederland in de auto, ik ging helemaal plat bij de chiuawa-bingo:D (ga niet opzoeken hoe je het schrijft, griezelige beestjes)
|
Zanzibar is volgens mij net zoiets als de Antillen maar net iets minder ordinair, leuk voor even maar daarna slaat de verveling toe.
|
Citaat:
|
Zuid-Afrika lijkt me dan een betere keus. Een beetje gebrekkig Nederlands praten en iedereen verstaat je. Pistorius weer op vrije voeten. Gezien al het bewijs dacht ik dat hij geen been had om op te staan.
Het rijexamen lijkt me daar ook wel te doen, tussen de olifanten door en een keertje stoppen voor een zebra. |
Citaat:
Hij heeft wel huisarrest. Enfin, dat maakt het leven wel een stuk aantrekkelijker! |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.