![]() |
Tis wel warm, stofzuigen is misschien toch geen goed idee. Zweten is zo overrated. Net als Aegonnetjes zeg maar :-)
|
Haha. Sometimes you win, sometimes you lose. Je verliest pas zodra je ze verkocht heb. Ik neem ze mee mijn graf in!:D
|
Gelijk heb je. Je wil je kinderen niet met de indruk achterlaten dat papa een beetje onnozel was:P
|
Daar ben ik niet bang voor.
|
Tuurlijk:P
|
Zelfs de ZDF is gestopt met het herhalen van Derrick. Vanwege Derrick zijn WaffenSS-verleden. Beetje hypocriet. In elke serie is wel iemand te vinden die wat fouts heeft gedaan.
|
Denk ik ook. Ze moeten gewoon niks meer herhalen! Winnetou zal ook wel fout zijn geweest.
|
Behalve Perfect Strangers. Balki van Mikonos. De Nelson Mandela onder de Griekse geitenhoeders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat moet raar zijn voor de Katholieke kerk, normaal was je als kind er al niet veilig maar nu moeten ze zelf oppassen. Ik vraag me af of je met 2 doden een loser bent binnen de IS.
|
Het is toch allemaal te zot voor woorden...
|
Ik ga voor de zekerheid voor het zingen de kerk uit:D * vind deze super grappig van mezelf*
|
Ik kom niet meer bij. Mrs. Limbo kijkt me onbegrijpelijk aan.
|
Wat een goed boek, van R. Harris. Imperium. Lang niet meer zoveel gelezen.
|
Citaat:
|
Weduwe Joustra maakt een doorstart. Opgelucht Elser?
|
Hoestsiroop, smerig spul. Wat is iedereen hier trouwens vroeg op.
|
De laatste stuiptrekkingen voor de vakantie.
|
Normaal ben ik eerste maar dankzij de alcohol slaap ik hier wel erg goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Markt. |
Citaat:
|
:d
|
|
Net terug van Agrigento. Wat een wereldreis. Dikke 3 uur heen en toen weer terug.
|
34 graden morgen. Ik wrijf het er even in...
|
Flikker op. :P
Alle dagen regen. Langetermijnsverwachting ziet er ook nog niet best uit. Wij vertrekken vrijdag. |
Dan hoop ik toch dat het beter wordt. Heb dan nog een week thuis vakantie.
|
Kan ook zo veranderen. Tot drie dagen kunnen ze het redelijk voorspellen, daarna wordt het koffiedik kijken.
|
Wishful thinking Henk?:P
|
Haha. Ja. Anders wordt ik humeurig als ik realiseer dat Nederland geen land is voor een zonnige vakantie.
|
Ik zeg niks. Alleen dan dat het mss nog meevalt.
|
Neemt niet weg dat ik je die 30+ graden van harte gun. ;)
|
Dat wist ik wel.
|
Wat een ellende, ben maar aan het klussen geslagen:crybaby:
|
19 graden morgen. In Nederland. Hier, ach vul maar in. :D
|
Ben mr Agaath hier aan het uitfoeteren dat we ook in de zon hadden kunnen zitten. Nog net geen trui aan:mad:
|
De traditionele zomerdip. Daarom ook nooit vakantie in eigen land!
|
Bekijk net Zomergasten, wie is nu de presentator.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.