![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dat aangaat heeft de Delftse benadering wel een praktische kant. Als je meent dat een bepaalde activiteit verkeerd publiek aantrekt dan pak je dat verkeerde publiek niet aan, maar verban je degenen die de ellende aantrekken. Dus je sluit het naaktstrand en jaagt naaktrecreanten de grens over, naar de noordzeestranden. Dan hoef je geen belastinggeld te spenderen aan de jacht op vieze, seks beluste kereltjes. Dus, verbied voetbal en jaag alle voetballers over de grens. Dan hoeft er geen belastinggeld meer te worden gespendeerd aan de aanpak van de geweldadige vernielzuchtige hooligans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gelijk een stuk minder saai hier :P |
Ja, helemaal mee eens.
Maar toon is wel selectief in zijn reacties Ik schreef dat de VK het ook had over onoirbare zaken op het betreffende terrein. Daar hoor ik hem dan niet over. Of heb ik er overheen gelezen?:crybaby: |
Citaat:
Het valt trouwens reuze mee met die misstanden. De meeste zaken die het OM aanhaalde vonden plaats op het parkeerterrein. Het parkeerterrein bij het textielstrand. Vrouwen in Connexionbusjes, gekleed in roze latex en met voorbinddildo's en zo. Het zijn overigens vooral de gehersenspoelde leden van onze maatschappij die bij naakt meteen aan seks denken. Niet de mensen die rustig streeploos bruin willen worden. Die denken bij naakt aan lekker zonnen :) |
Sorry Toon. Ik lust geen bier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk kregen ze geen boete, ze werden alleen opgevoerd als statitieken in de strijd met viespeuken die perse streeploos bruin willen worden. Die zijn een gotspe, het echte gevaar voor weerloze vrouwen en onschuldige kindertjes :)
|
Voorwaar. De tranen springen in mijn ogen!
|
Ik had dat vroeger ook, wanneer ik zo'n feministe hoorde klagen of een Marokkaan hoorde afgeven op de maatschappij of op de politie. Wat dat betreft kan het best louterend werken om eens deel uit te maken van een groep die moet opboksen tegen vooroordelen. Heel waardevol! Ik hoop dat jij die ervaring ook eens mag hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier val ik stil.
|
Citaat:
|
Alleen op het issue PVV en Limburgers. Klopt ook niet helemaal. Maar ik laat je in je waan!:P
|
Citaat:
|
Zoiets ja!
|
Citaat:
Zou Toon met 'escargots' naaktslakken bedoelen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou bijna denken dat toon een of ander complex heeft overgehouden aan de rechtszaak!
|
Ik vrees het ook, Limbo, ik erger me tegenwoordig zelfs aan al die onbedekte honden op straat. Gelukkig hebben steeds meer honden tegenwoordig van die kekke dekjes. Geen aanstootgevende bungelende onderdelen, geen inkijk in de achterkant :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister al aardig nieuws, de gemeenteraad is overstag en deze zomer wordt naaktrecreatie 'weer gedoogd' ... en we hebben nog niet eens de uitslag van het hoger beroep :)
|
Gelukkig is het zomerweer maar matig!:P
|
Zow, volledige vrijspraak. De rechter acht een plek waar iedereen toch al minstens 90% van zijn of haar bedekking afgooit 'evident niet ongeschikt' voor naaktrecreatie.
|
Well done, die is binnen. Hoger beroep?
|
Citaat:
1 rechtzaak gewonnen, nog 1 te gaan :) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.