Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Wordt mijn haar dunner? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39956)

blapal 5 november 2021 17:47

Wordt mijn haar dunner?
 
5 Bijlage(n)
Ik vroeg mij af of mijn haar dunner wordt (kruin & voorkant). Ik maak mij daar al een aantal jaar zo af en toe druk om.

Ik heb mijn haar een paar dagen terug redelijk kort laten knippen (voor mijn doen) en had meteen toen ik bij de kapper weg kwam het gevoel dat het iets dunner was geworden aan de voorkant (en eventueel kruin). Heb proberen te vergelijken met foto's van vorig jaar, maar ben nu niet meer zo zeker of het wel echt veranderd is of dat het zo lijkt omdat er redelijk wat afgeknipt is..

Zouden jullie je mening hierover kunnen geven? Dit zijn allemaal nieuwe foto's met mijn geknipte haar, als er meer foto's nodig zijn dan hoor ik het wel. Foto 3 en 4 zijn met nat haar, gekamd. Ik weet niet of het uit maakt, maar ben (op een maand na) 33 jaar oud.

Ssg92 6 november 2021 00:01

Ik ben geen expert maar ik zie geen verdunning. Eerlijk gezegd denk ik dat je weinig hebt om je zorgen over te maken qua haarverlies als je op je 33e nog zo’n coupe hebt. Kaal worden zal je nooit.

Ambo 6 november 2021 11:11

Ik zou me er niet meer druk om maken, niks aan de hand ;)

blapal 7 november 2021 19:16

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 463495)
Ik zou me er niet meer druk om maken, niks aan de hand ;)

En als je dit ziet, is dit normaal? (foto is direct onder de lamp genomen)

Reet 7 november 2021 22:05

Je haar zit in een middenscheiding. Ene gedeelte van je haar valt naar rechts en andere gedeelte van je haar valt naar links. Wat blijft er in het midden over? Een middenscheiding waar je logischerwijs hoofdhuid ziet...

Ambo 8 november 2021 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blapal (Bericht 463522)
En als je dit ziet, is dit normaal? (foto is direct onder de lamp genomen)

Ja, dat is heel normaal en natuurlijk, zeker als het direct onder de lamp is genomen!!

Leef! ;)

blapal 8 november 2021 09:51

Bedankt allemaal! Ik zal me er (voor nu ;)) niet meer druk om maken!

blapal 17 februari 2022 20:49

1 Bijlage(n)
Zouden jullie deze ook nog eens kunnen bekijken? Foto is direct onder licht genomen.

blapal 18 februari 2022 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blapal (Bericht 466032)
Zouden jullie deze ook nog eens kunnen bekijken? Foto is direct onder licht genomen.

Iemand? :)

Reet 18 februari 2022 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blapal (Bericht 466063)
Iemand? :)

Zelfde antwoord als de vorige keer. Maar nu even een vraagje aan jou: wat zie je zelf?

FueGenix 19 februari 2022 09:35

Mooi haar, helemaal niks mis mee.

Vergeet dit forum en ga lekker genieten

Dave12345 19 februari 2022 19:00

33 en deze haarsituatie is toch prima?
Vanwaar je gedachte dat je haar dunner word, ervaar je uitval?

moksel 25 februari 2022 15:23

Wanneer je als man ouder wordt zal je haar altijd wat dunner worden. 99% van de gevallen als ik er zo een getal aan zou hangen.



Het zou kunnen dat jij van een enorm volle haarbos naar een beetje volle haarbos bent gegaan. Agressieve haaruitval heb je in ieder geval niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.