Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Seborroïsch eczeem (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4851)

Strider 19 mei 2012 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noob (Bericht 306996)
En die stof zit in jou haartopical?

Ja daar zit EGCG in verwerkt.

Noob 22 mei 2012 15:25

Maar dit werkt? verminderd die stof de SE?

valentijn 26 mei 2012 14:27

Heb nu een maandje Stieproxal in gebruik en ben voorzichtig enthousiast aan het worden. Voorzichtig omdat ik vaak teleurgesteld ben na aanvankelijke vooruitgang!

Stieprox werkt mogelijk ook, maar heeft een andere samenstelling.

Strider 7 juni 2012 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valentijn (Bericht 307425)
Heb nu een maandje Stieproxal in gebruik en ben voorzichtig enthousiast aan het worden. Voorzichtig omdat ik vaak teleurgesteld ben na aanvankelijke vooruitgang!

Stieprox werkt mogelijk ook, maar heeft een andere samenstelling.

Wat heb je ervaren met Stieproxal? Klinkt wel interessant namelijk :)

Strider 12 juni 2012 11:27

Pff wat heeft het weer toch een grote invloed. De laatste week van mei was het mooi weer, en toen had ik praktisch geen last van mijn seb. eczeem, maar sinds de regen ellende weer is begonnen :(

Rikkerd 13 juni 2012 07:12

waar kan ik shampoo vinden met ketoconazol, zonder dat ik hiervoor een recept van de huisarts nodig heb? Ik ben al bij de etos en kruidvat langs geweest met de vraag of ze rooscure verkochten, maar die is volgensmij uit de markt gehaad :/ Ik zie soms toch wel een paar schilfer in mijn huid zitten maar heb totaal geen jeuk. Kan dit seb. eczeem zijn?

VapoChill 23 juni 2012 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rikkerd (Bericht 308179)
waar kan ik shampoo vinden met ketoconazol, zonder dat ik hiervoor een recept van de huisarts nodig heb? Ik ben al bij de etos en kruidvat langs geweest met de vraag of ze rooscure verkochten, maar die is volgensmij uit de markt gehaad :/ Ik zie soms toch wel een paar schilfer in mijn huid zitten maar heb totaal geen jeuk. Kan dit seb. eczeem zijn?

http://www.ebay.nl/itm/330385356379?...#ht_500wt_1081

http://www.farmaline.nl/drogisterij/...hampoo-100-ml/

Ik denk dat ik is ook Nizoral of Rivita is ga proberen, Selsun werkt bij mij erg goed, alleen de haaruitval wordt mij iets te veel van het goede.

Noob 24 juni 2012 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VapoChill (Bericht 308753)
, Selsun werkt bij mij erg goed, alleen de haaruitval wordt mij iets te veel van het goede.

Krijg je meer haaruitval van selsun? Tijdens het wassen? of wanneer?

Strider 26 juni 2012 11:26

Op aanraden van Valentijn, vandaag ook maar eens Stieproxal shampoo besteld. Ik ben benieuwt of het bij mij ook zo'n positief effect heeft, ik gebruik nu al weer maanden Guhl rozemarijn shampoo maar helaas doet het vrij weinig bij mij.

shawna 29 juni 2012 19:01

Hallo,

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest. Ik heb al vanaf mijn 23e seborroïsch eczeem
en enorm haaruitval. Inmiddels ben ik alweer 47 jaar en al die jaren heb ik dus last gehad
van een rode hoofdhuid, schilfers en jeuk.
Ik heb van alles geprobeerd zoals shampoo’s , zalfjes bezoekjes aan dermatologen enz. Niets hielp.
Ik veel geld uitgegeven om maar een product te vinden die mij zou helpen. Maar dit is nooit gelukt soms hielp iets een beetje maar vaak maar voor korte duur.
Nou kwam ik laatst op een website weer iets tegen wat zou helpen en wanhopig als ik was besloot ik het toch te proberen.
Het middel heet natural hair treatment mix en het zou goed werken tegen eczeem en haaruitval.
Na de eerste keer proberen verloor ik nog veel meer haar. Ik dacht dus dat ik weer geld voor niets had uitgegeven. Toch ben ik doorgegaan met de behandeling. Ook de tweede keer verloor ik veel haar.
Maar een dag of 5 erna zag ik dat er na het haren wassen bijna geen haren in het douche putje zaten.
Dit gebeurt nooit ik verlies altijd enorme plukken haar tijdens het wassen. Ook mijn hoofdhuid zag er een stuk rustiger uit.
Nu heb ik het inmiddels 3 keer gebruikt en ik verlies geen een haar meer, de jeuk op de hoofdhuid is ook weg. Ik was ervan overtuigd dat ik voor altijd met dit enorme probleem zou blijven zitten.

Ik vond dat ik dit moest melden op deze site. Ik weet als geen ander wat een vervelend probleem dit is. En hoe het je leven kan beïnvloeden.

Gr Shawna.



Strider 29 juni 2012 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shawna (Bericht 309153)
Hallo,

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest. Ik heb al vanaf mijn 23e seborroïsch eczeem
en enorm haaruitval. Inmiddels ben ik alweer 47 jaar en al die jaren heb ik dus last gehad
van een rode hoofdhuid, schilfers en jeuk.
Ik heb van alles geprobeerd zoals shampoo’s , zalfjes bezoekjes aan dermatologen enz. Niets hielp.
Ik veel geld uitgegeven om maar een product te vinden die mij zou helpen. Maar dit is nooit gelukt soms hielp iets een beetje maar vaak maar voor korte duur.
Nou kwam ik laatst op een website weer iets tegen wat zou helpen en wanhopig als ik was besloot ik het toch te proberen.
Het middel heet natural hair treatment mix en het zou goed werken tegen eczeem en haaruitval.
Na de eerste keer proberen verloor ik nog veel meer haar. Ik dacht dus dat ik weer geld voor niets had uitgegeven. Toch ben ik doorgegaan met de behandeling. Ook de tweede keer verloor ik veel haar.
Maar een dag of 5 erna zag ik dat er na het haren wassen bijna geen haren in het douche putje zaten.
Dit gebeurt nooit ik verlies altijd enorme plukken haar tijdens het wassen. Ook mijn hoofdhuid zag er een stuk rustiger uit.
Nu heb ik het inmiddels 3 keer gebruikt en ik verlies geen een haar meer, de jeuk op de hoofdhuid is ook weg. Ik was ervan overtuigd dat ik voor altijd met dit enorme probleem zou blijven zitten.

Ik vond dat ik dit moest melden op deze site. Ik weet als geen ander wat een vervelend probleem dit is. En hoe het je leven kan beïnvloeden.

Gr Shawna.


Zou je hier iets meer informatie over kunnen geven? Wat is het precies voor iets, hoe breng je het aan, wat merkte je aan je hoofdhuid tegenover de situatie eerst? In wat voor staat was je hoofdhuid in eerste instantie: rood, schilfers, jeuk, pijnlijke plekken etc?
En waar heb je het gekocht :)

Sorry voor de vele vragen, maar ik heb ook al een klein fortuin uit gegeven aan producten die voor mij niet werkte ;)

shawna 29 juni 2012 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309154)
Zou je hier iets meer informatie over kunnen geven? Wat is het precies voor iets, hoe breng je het aan, wat merkte je aan je hoofdhuid tegenover de situatie eerst? In wat voor staat was je hoofdhuid in eerste instantie: rood, schilfers, jeuk, pijnlijke plekken etc?
En waar heb je het gekocht :)

Sorry voor de vele vragen, maar ik heb ook al een klein fortuin uit gegeven aan producten die voor mij niet werkte ;)


Hier is de site dan kun je er wat meer over lezen. Veel mensen met kroeshaar schijnen het ook te gebruiken. Maar ik heb dat niet hoor en bij mij werkt het dus ook. De site is Ella-Jorden.nl.
Mijn hoofdhuid was vaak pijnlijk rood jeukte bijna altijd ik werd er echt gek van. Ook had ik lastvan schilfers.

jord-y 29 juni 2012 21:44

Ik ga even weer de eikel uithangen hier:rolleyes:
2 berichten gepost en komt hier het wondermiddel even melden, omdat je zo om ons geeft wat aardig danku danku:rolleyes::rolleyes:
Geloof trouwens niet in sinterklaas jij wel? dus ook niet in middeltjes die even een hardnekkige zo niet chronisch probleem even oplossen zucht.....

shawna 30 juni 2012 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 309160)
Ik ga even weer de eikel uithangen hier:rolleyes:
2 berichten gepost en komt hier het wondermiddel even melden, omdat je zo om ons geeft wat aardig danku danku:rolleyes::rolleyes:
Geloof trouwens niet in sinterklaas jij wel? dus ook niet in middeltjes die even een hardnekkige zo niet chronisch probleem even oplossen zucht.....

Dit soort reacties zijn ook de rede dat ik weinig post hier. Altijd maar zo negatief doen.
Maar niemand dwingt je om iets uit te proberen hoor. Maar misschien zijn er mensen die hier wel iets aan hebben en die net zo radeloos als ik zijn en wel open staan voor wat anderen zeggen of geprobeerd hebben. En daar is mijn post voor bedoelt.
Blijf jij maar lekker rondlopen met je kwaal jij wil duidelijk niet geholpen worden. Maar vergeet niet dat ook ik al 23 jaar met dit probleem te maken heb.
Volgens mij is dit forum er om elkaar te helpen en ervaringen uit te delen. En dat doe ik nu. Al die jaren he ik geen goede ervaringen gehad. En nu dus wel. Dus besloot ik dit te delen met andere lotgenoten maat dit wordt zoals ik al verwacht had door sommige niet gewaardeerd.
Het is dan ook bedoelt voor mensen die hier wel voor open staan en graag van hun eczeem en haaruitval willen afkomen.

jord-y 30 juni 2012 11:05

:rolleyes:
Dat is het probleem we krijgen teveel berichtjes met posters die 1 a 2 berichten posten met hun super geweldige product die geholpen heeft met altijd hetzelfde verhaal.
Niet iedereen wil jouw portomonnee gaan vullen nee.
Succes ermee.

shawna 30 juni 2012 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 309167)
:rolleyes:
Dat is het probleem we krijgen teveel berichtjes met posters die 1 a 2 berichten posten met hun super geweldige product die geholpen heeft met altijd hetzelfde verhaal.
Niet iedereen wil jouw portomonnee gaan vullen nee.
Succes ermee.

Je vult niet mijn portemonnee hoor. Maar ik ga niet verder in discussie met jou. Ik heb wat berichten van je gelezen en die waren meestal erg negatief en volop commentaar op een ander.
Mischien moet je je eens meer verdiepen in je spelling dat is hard nodig.:rolleyes:

jord-y 30 juni 2012 15:02

Welke negatieve berichten?:rolleyes:
Je typt heel erg als iemand anders hier als die bekritiseert wordt van reclame zooi gelijk in de aanval schiet, zal me niks verbazen we hebben hier ook genoeg mensen onder meerdere accounts:rolleyes: het is maar waar je zin in hebt.
Keto shampoo of dergelijke is een bewezen middel wat enigzins kan werken, naar mijn weten zijn er weinig andere echt effectieve middelen.
Je hebt iemand hier die weleens emu olie en kokosolie gebruikt, maar denk dat het eerder verlichtend werkt.
Again a thumb down!

shawna 30 juni 2012 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 309177)
Welke negatieve berichten?:rolleyes:
Je typt heel erg als iemand anders hier als die bekritiseert wordt van reclame zooi gelijk in de aanval schiet, zal me niks verbazen we hebben hier ook genoeg mensen onder meerdere accounts:rolleyes: het is maar waar je zin in hebt.
Keto shampoo of dergelijke is een bewezen middel wat enigzins kan werken, naar mijn weten zijn er weinig andere echt effectieve middelen.
Je hebt iemand hier die weleens emu olie en kokosolie gebruikt, maar denk dat het eerder verlichtend werkt.
Again a thumb down!


Ik heb zelf ook een hele tijd Ketoconazol gebruikt maar dit werkt voor mij in ieder geval niet. Maar het is het eerste middel dat de artsen voorschrijven. Langdurig gebruik is niet aan te raden het is allemaal rotzooi dat meer kwaad als goed doet is mijn ervaring.
Kokosolie en emu olie heb ik ook geprobeerd de kokosolie deed soms wel wat maar de emu olie niet.

Strider 30 juni 2012 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shawna (Bericht 309156)
Hier is de site dan kun je er wat meer over lezen. Veel mensen met kroeshaar schijnen het ook te gebruiken. Maar ik heb dat niet hoor en bij mij werkt het dus ook. De site is Ella-Jorden.nl.
Mijn hoofdhuid was vaak pijnlijk rood jeukte bijna altijd ik werd er echt gek van. Ook had ik lastvan schilfers.

Maar hoe breng je het aan? En hoelang laat je het zitten, en hoelang is de periode die jij er tussen liet zitten?

Ik moet wel zeggen dat ik er licht skeptisch over ben, de site oogt en werkt onprofessioneel, het product is duur, het is totaal onbekend wat voor ingrediënten erin verwerkt zitten (exotische kruiden is te vaag) en je kunt er niets over terug vinden :)

shawna 1 juli 2012 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309205)
Maar hoe breng je het aan? En hoelang laat je het zitten, en hoelang is de periode die jij er tussen liet zitten?

Ik moet wel zeggen dat ik er licht skeptisch over ben, de site oogt en werkt onprofessioneel, het product is duur, het is totaal onbekend wat voor ingrediënten erin verwerkt zitten (exotische kruiden is te vaag) en je kunt er niets over terug vinden :)



Ik was er ook sceptisch over hoor en vond het belachelijk duur . Maar wanhopig als ik was
probeerde ik het toch.
Het is een soort mix wat je moet mengen. Ik smeerde het voornamelijk op mijn hoofdhuid en niet in
mijn haar want mijn probleem zit op de hoofdhuid. Daarna deed ik er folie om en liet het een uur inwerken. Daarna wassen met shampoo . ( resultaat veel haarverlies en verder geen veranderingen)
De 2e behandeling deed ik een week na de 1e. ( Ook toen veel haarverlies en geen veranderingen)
Maar een dag of 5 na de 2e behandeling begon ik verbeteringen te merken. ( Veel minder haarverlies
en de hoofdhuid voelde en zag er veel rustiger uit)
De 3e behandeling was 2 weken na de 2e . (Geen haarverlies en jeuk is verdwenen)
Ik vind het product ook erg duur en heb lang getwijfeld of ik het zou kopen. Maar ik had al zoveel geld uitgegeven aan allerlei producten die niet hielpen dat ik toch besloot om het te proberen.
Ik ben ook weleens naar een haarkliniek geweest en toen was ik al 200euro kwijt om alleen binnen te komen. En ook dat bezoek leverde totaal geen resultaat op.
Dit is het beste resultaat dat ik in al die jaren heb behaald. En het schijnt een natuurlijk product te zijn dus kwaad kan het niet.
Wat je van de artsen krijgt is allemaal gevaarlijk spul dat meer kwaad doet als goed is mijn ervaring.
Wat zijn jouw klachten? Jeuk, haaruitval?

jord-y 1 juli 2012 11:41

Gevaarlijk spul hou toch op man:eek:
Gebruik je zuur op je hoofd ofzo.
Voor mij werkt keto shampoo best redelijk al lost het het probleem niet op, maar er is simpelweg geen oplossing [nog] voor dit probleem.
Dat het voor jouw niet werkt tja....nou strider succes met je portemonnee leeghalen hoor graag of dit product werkt...wacht ik weet het antwoord al:cool:
Je bent zo doorzichtig als gepoetst glas;)

Strider 1 juli 2012 12:33

Staat er op de verpakking geen ingredienten lijstje? Met wat voor shampoo spoelde je het uit? Op de site staat dat het bedoelt is voor mensen met kroeshaar, wat zou die mix dan voor dat haar moeten doen? Wat voor producten heb je hiervoor gebruikt en in wat voor staat is jouw eczeem? Het probleem met deze mix is dat je gewoon niet weet wat je koopt, dat vind ik 'gevaarlijker' dan een shampoo waar de ingrediënten op vermeld staan en wat afkomstig is van een echt ontwikkelingsbedrijf.

@Jordy ik heb nog nergens gezegd dat ik het ga kopen :)

21reinier 1 juli 2012 13:12

Zo irritant hoeveel mensen een slaatje proberen te slaan uit de problemen van andere mensen zonder een daadwerkelijke oplossing te bieden. Het is duidelijk dat de inhoud van de posts van shawna waarin hij/zij praat over het mysterieuze wondermiddel ergens van gekopieerd is, want de opmaak is duidelijk anders dan in de posts waarin hij/zij mensen afkraakt of zichzelf probeert te verdedigen.

@shawna: Er zijn echt wel genoeg andere manieren voor jou om je brood te verdienen. Voor oplichting ben je duidelijk niet goed genoeg. Trouwens, de website is gruwelijk lelijk, de inhoud klopt grammaticaal van geen kant en licht dubbelzinnig merk ik op dat de gebruiksvriendelijkheid van je website ook te wensen overlaat.

shawna 1 juli 2012 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 21reinier (Bericht 309232)
Zo irritant hoeveel mensen een slaatje proberen te slaan uit de problemen van andere mensen zonder een daadwerkelijke oplossing te bieden. Het is duidelijk dat de inhoud van de posts van shawna waarin hij/zij praat over het mysterieuze wondermiddel ergens van gekopieerd is, want de opmaak is duidelijk anders dan in de posts waarin hij/zij mensen afkraakt of zichzelf probeert te verdedigen.

@shawna: Er zijn echt wel genoeg andere manieren voor jou om je brood te verdienen. Voor oplichting ben je duidelijk niet goed genoeg. Trouwens, de website is gruwelijk lelijk, de inhoud klopt grammaticaal van geen kant en licht dubbelzinnig merk ik op dat de gebruiksvriendelijkheid van je website ook te wensen overlaat.

Ik verdien hier mijn brood niet mee hoor was het maar waar.
Ik heb al vermogens uit gegeven aan allerlei middelen maar als dat niet gelooft wordt kan ik er ook niets aan doen.
Ik zoek altijd graag verder en wil niet geloven dat er voor dit probleem geen opplossing is.
Maar als jullie dat wel doen is dat jullie goed recht. Niemand wordt ergens toe gedwongen hoor.

shawna 1 juli 2012 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309225)
Staat er op de verpakking geen ingredienten lijstje? Met wat voor shampoo spoelde je het uit? Op de site staat dat het bedoelt is voor mensen met kroeshaar, wat zou die mix dan voor dat haar moeten doen? Wat voor producten heb je hiervoor gebruikt en in wat voor staat is jouw eczeem? Het probleem met deze mix is dat je gewoon niet weet wat je koopt, dat vind ik 'gevaarlijker' dan een shampoo waar de ingrediënten op vermeld staan en wat afkomstig is van een echt ontwikkelingsbedrijf.

@Jordy ik heb nog nergens gezegd dat ik het ga kopen :)

Strider ik zag dat er al eerder hier iets over geschreven is op het haarwebforum. Hier is dat stukje dus ik ben niet de enige die hierover begint.

verlies van het haar
Ik heb een nicht in Saodie Arabie wonen.Ze komt een paar keer per jaar op vakantie in Nederland. Wat ze altijd terug mee neemt is de Natural Hair Treatment Mix van Ella-Jorden.Ze had reeds jaren last van kale plekken waar er absoluut geen haar meer opgroeide.Door het gebruik van dit product ontdekte ze dat ze een donslaagje kreeg op de kale plekken.Het is een geweldig product voor elk haartype. Mijn dochters haaruitval heeft het na 3 behandelingen gestopt.
Het is geschreven door Sunnah zoek het maar op.

Op de ingedientenlijst komt in ieder geval blackseed oil voor. Op het internet kun je hier wel dingen over vinden. Er bestaat ook blackseed shampoo maar die moet ik nog uitproberen maar dat ga ik zeker doen.

jord-y 1 juli 2012 16:58

Kan mij dat sinterklaas verhaaltje van het nichtje uit saoedi arabie nog wel herrineren ja haha:rolleyes:
Diegene die op kale plekken gewoon weer haar kreeg geweldig toch?!
Voor de finasteride gebruikers stop ermee en gebruik dit geweldige product!! want ja het is simpelweg gewoon een geweldig product vraag het maar aan het nichtje uit saoedi arabi:rolleyes::eek: tevens kan het ook nog eens seborroisch eczeem verhelpen!! kortom het wondermiddel hebben we gevonden.
Greetz

shawna 1 juli 2012 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 309259)
Kan mij dat sinterklaas verhaaltje van het nichtje uit saoedi arabie nog wel herrineren ja haha:rolleyes:
Diegene die op kale plekken gewoon weer haar kreeg geweldig toch?!
Voor de finasteride gebruikers stop ermee en gebruik dit geweldige product!! want ja het is simpelweg gewoon een geweldig product vraag het maar aan het nichtje uit saoedi arabi:rolleyes::eek: tevens kan het ook nog eens seborroisch eczeem verhelpen!! kortom het wondermiddel hebben we gevonden.
Greetz

Bij werkt het tenminste wel ik ben eindeijk vrij van jeuk en mijn hoofdhuid ziet er na jaren heel rustig uit.
Je kunt je niet voorstellen hoe gelukkig ik me hierbij voel.:cool:

Strider 1 juli 2012 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shawna (Bericht 309252)
Strider ik zag dat er al eerder hier iets over geschreven is op het haarwebforum. Hier is dat stukje dus ik ben niet de enige die hierover begint.

verlies van het haar
Ik heb een nicht in Saodie Arabie wonen.Ze komt een paar keer per jaar op vakantie in Nederland. Wat ze altijd terug mee neemt is de Natural Hair Treatment Mix van Ella-Jorden.Ze had reeds jaren last van kale plekken waar er absoluut geen haar meer opgroeide.Door het gebruik van dit product ontdekte ze dat ze een donslaagje kreeg op de kale plekken.Het is een geweldig product voor elk haartype. Mijn dochters haaruitval heeft het na 3 behandelingen gestopt.
Het is geschreven door Sunnah zoek het maar op.

Op de ingedientenlijst komt in ieder geval blackseed oil voor. Op het internet kun je hier wel dingen over vinden. Er bestaat ook blackseed shampoo maar die moet ik nog uitproberen maar dat ga ik zeker doen.

Zou je soms even kunnen kijken welke ingrediënten er nog meer op staan :) zou erg fijn zijn :)

shawna 1 juli 2012 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309264)
Zou je soms even kunnen kijken welke ingrediënten er nog meer op staan :) zou erg fijn zijn :)

o.a.brandnetel, salie,blackseed,, sennablad, kinabast. castor oil.

Strider 2 juli 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shawna (Bericht 309265)
o.a.brandnetel, salie,blackseed,, sennablad, kinabast. castor oil.

Kun je geen foto van de ingrediëntenlabel maken :)

De ingrediënten die je hebt opgenoemd kunnen wel een verlichting voor je eczeem bieden, maar ik geloof er niet in dat het Seborroïsch eczeem kan genezen. Daarvoor is de aandoening gewoon te complex. Desondanks ben ik toch benieuwt naar de rest van de ingrediënten.

shawna 2 juli 2012 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309327)
Kun je geen foto van de ingrediëntenlabel maken :)

De ingrediënten die je hebt opgenoemd kunnen wel een verlichting voor je eczeem bieden, maar ik geloof er niet in dat het Seborroïsch eczeem kan genezen. Daarvoor is de aandoening gewoon te complex. Desondanks ben ik toch benieuwt naar de rest van de ingrediënten.

Het staat zo klein geschreven op het potje het is amper te lezen. Maar de dingen die ik kon lezen heb ik hier vermeld.
Of het Seborroïsch eczeem kan genezen weet ik natuurlijk ook niet maar ik heb geen klachten nu en daar ben ik erg blij mee.
Ik heb in mijn jeugd nooit last van Seborroïsch eczeem gehad. Opeens kreeg ik het en ik geloof toch dat ik er op de een of andere manier ook weer vanaf moet kunnen komen.
Ik heb mijn zoektocht naar het juiste middel nooit opgegeven.
En tot nu toe werkt dit middel voor mij prima. Of dat zo blijft dat weet je natuurlijk nooit maar vooralsnog ben ik erg tevreden nu.
Heb jij je hele leven al last van Seborroïsch eczeem of is het ook pas later gekomen?

Strider 2 juli 2012 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shawna (Bericht 309334)
Het staat zo klein geschreven op het potje het is amper te lezen. Maar de dingen die ik kon lezen heb ik hier vermeld.
Of het Seborroïsch eczeem kan genezen weet ik natuurlijk ook niet maar ik heb geen klachten nu en daar ben ik erg blij mee.
Ik heb in mijn jeugd nooit last van Seborroïsch eczeem gehad. Opeens kreeg ik het en ik geloof toch dat ik er op de een of andere manier ook weer vanaf moet kunnen komen.
Ik heb mijn zoektocht naar het juiste middel nooit opgegeven.
En tot nu toe werkt dit middel voor mij prima. Of dat zo blijft dat weet je natuurlijk nooit maar vooralsnog ben ik erg tevreden nu.
Heb jij je hele leven al last van Seborroïsch eczeem of is het ook pas later gekomen?

Seborroïsch eczeem verdwijnt alleen als je de oorzaak aanpakt, en die zit echt niet in de huid. Ik geloof er nog steeds in dat de oorzaak ergens anders in je lichaam plaats vind. Daarom vind ik het opmerking dat je eczeem als sneeuw voor de zon is verdwenen.

Ik heb nu 7 jaar last van dit eczeem, is tegelijk met mijn haaruitval gekomen.

Ik zou eigenlijk wel een sample van dit product willen uitproberen, als het werkt heeft ella-jorden er een vaste klant bij. Weet je of ze met zoiets willen meewerken? :)

shawna 2 juli 2012 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 309337)
Seborroïsch eczeem verdwijnt alleen als je de oorzaak aanpakt, en die zit echt niet in de huid. Ik geloof er nog steeds in dat de oorzaak ergens anders in je lichaam plaats vind. Daarom vind ik het opmerking dat je eczeem als sneeuw voor de zon is verdwenen.

Ik heb nu 7 jaar last van dit eczeem, is tegelijk met mijn haaruitval gekomen.

Ik zou eigenlijk wel een sample van dit product willen uitproberen, als het werkt heeft ella-jorden er een vaste klant bij. Weet je of ze met zoiets willen meewerken? :)

Ik denk er precies zo over als jij Strider en denk ook dat de oorzaak dieper ligt. Ik hoor ook positieve dingen over de blackseed oil om in te nemen schijnt erg goed te werken bij huid en haar problemen maar hier heb ik nog geen ervaring mee (ben wel van plan het te gaan proberen)
Ik kreeg dit eczeem kort na de bevalling van mijn eerste kind.
Ik kreeg ook eczeem en tegelijkertijd haaruival.

Ik heb geen idee of ze samples willen opsturen ik zou het proberen als ik jou was. Ik heb er niet eens bij stil gestaan om dat te vragen. Als ze een beetje klantvriendelijk zijn zouden ze dat moeten doen toch.

Rikkerd 3 juli 2012 17:17

Ik heb nu al een tijdje last van huidkorsten op mijn hoofdhuid. Als ik ze tussen mij haar probeer uit te halen gaan er meestal 1-2 haren mee, die vastzitten aan het korstje. Ik ben kort geleden ook begonnen met mijn haar om de dag te wassen met anti roos (kruidvat) en een anti-hairloss shampoo (Hairwonder). Daarvoor waste ik mijn haren om de 2-3 dagen. Kan het vaker wassen van mijn haar de oorzaak zijn?

Noob 3 juli 2012 18:30

Kunnen de laatste 15 posts verwijderd worden? Dit is een forum om informatie te delen, niet om producten aan te smeren! Het is overgens een kapster dus als je echt informatie wil of wil weten of het wel of niet echt is dan bel je ze op!

jord-y 3 juli 2012 22:20

Mijn post dan niet hea;) ikzelf vind het namelijk ook vrij verdacht!

VapoChill 12 juli 2012 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noob (Bericht 308831)
Krijg je meer haaruitval van selsun? Tijdens het wassen? of wanneer?

Nou, weet ik niet zeker.
Denk eerder door de eczeem zelf dan selsun.

Edy_Spaghetti 15 juli 2012 22:52

Wie van jullie gebruikt nog elke dag zijn of haar wondermiddel? Zie niet veel reacties meer..jammer.

Wat kan ik het beste voor stappen volgen voor mijn hoofdhuid? een antiroos shampoo en dan ketaconazolgel? of kan ik ook gewoon normale shampoo voor haar gebruiken (zoals zwitsal)?en welke? en dan ketaconazolgel.

jord-y 15 juli 2012 23:08

Ikzelf gebruik nu naast lange tijd keto shampoo 2% nu ook een olie topical.
Voordat ik ga douchen inmasseren met de olie [bestaande uit zie handtekening] halfuur a max uur laten intrekken en dan tijdens het douchen een goedkope shampoo gebruiken uitwassen en totslot keto shampoo 5min laten intrekken en uiteraard weer eruit wassen, voila:)

Edy_Spaghetti 16 juli 2012 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 310134)
Ikzelf gebruik nu naast lange tijd keto shampoo 2% nu ook een olie topical.
Voordat ik ga douchen inmasseren met de olie [bestaande uit zie handtekening] halfuur a max uur laten intrekken en dan tijdens het douchen een goedkope shampoo gebruiken uitwassen en totslot keto shampoo 5min laten intrekken en uiteraard weer eruit wassen, voila:)

waar krijg je die olie? en hoe heet het?

en voor je gezicht dan? smeer je er niks op? of heb je in het gelaat niks?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.