En waarschijnlijk al een jaar of 10, pinokkio:P
|
Ik ben even de draad kwijt :)
|
en de tel:P
|
Tijd voor vakantie?
|
Liegen over je leeftijd heeft geen zin als je een discussie al niet meer kan volgen:PArme Antonieh, hoe kan je erger door de mand vallen:D
|
Ik verheug me al op de volgende persoon in deze rubriek.
Overigens zijn de beschuldigingen van verschillende forumleden ten aanzien van een bepaalde moderator abject en infaam maar wellicht niet geheel en al ongegrond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze aannames lijken op beschuldigingen en zijn nog allerminst bewezen. Dit is karaktermoord. Ik ga in hoger beroep. :P
|
:d
|
Ik zou me laten bijstaan door mr. M.M.!:P
|
Onschuldig, mijn goede naam wordt nodeloos te broddel gegooid.:confused:
|
Je gelijkt wel ene droogstoppel!
|
En ik trek mijn eerdere verdekte compliment voor goede beheersing van de Nederlandse taal terug ... iets te broddel gooien?!?!?
|
Dat is ambtenarenjargon!:eek:
|
Welnee, Maarten Toonder :D
Ik ben een garnalenvisser en kan dus overdag niet internetten. Dus kijk ik nu even. Tsjongejongejonge; ik heb alleen maar het plotsklaps overlijden van een bekend persoon vermeld en word nu voor alles uitgemaakt. Denkelijk ga ik klagen |
Denkelijk?:crybaby:
|
Dat woord heb ik zelf bedacht.
|
WF Hermans II
|
Dan was het dus een goed woord :D
|
Zeker en vast.
Hubert Lampo. Het geheim van Joachim Stiller. Dat waren nog eens tijden! |
Die hadden dan weer geen haarweb en wij wel.
|
Vraag is wie gelukkiger was/is...
|
Hij heeft toch ook "Wampie"geschreven? Vond ik toen zeeeeeeeeer erotisch:D
|
Wampie? Zegt me helemaal niks...
|
A. den Doolaard. Jij bent dus gezakt en moet je collegeld terugbetalen. Aan mij!:P
|
Oh jee * keert portemonnee om en vind een magneetje en 40 cent* ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
|
Citaat:
|
Hetty Blok
|
En die van Daar komen de schutters.
|
92 jaar was Hetty Blok
|
Hetty Blok, is zij van uuuhh, oh nee nu lees ik het, nee niet mijn generatie maar ik snap wel dat het voor jullie een schok is:P
|
Is geen schok. Ze was 92!
|
Oh, ik dacht dat omdat ze van jullie generatie is. WHOEHAHAHAHAHAHA:D:P
|
Ja, lach maar ouwe. Hoe oud word je volgende week? Laat me raden: Sara -/- 2. WHOEHAHHAHAHAHAHAHAHA
|
Volgens mij ben jij eerder het haasje en loop je nog steeds ver voor me uit Abraham:D:P
|
Ja, maar je haalt me vanzelf weer in. Tenzij je erg veel kamelen gaat nuttigen!:P
|
Ik heb meer haar dus jij verliesd:PNa,na,na,na,na
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.