Ik maak me wel zorgen over elser...
|
Je hebt toch wel in je testament laten zetten dat hier effe een berichtje geplaatst wordt. Ik wel hoor.
|
Ja ja, ik begin het bijna te geloven. Hoe oud denk je te worden??:P
|
Julien Ries (Fouches (Aarlen), 19 april 1920 - Doornik, 23 februari 2013) was een Belgisch priester en vanaf 2012 kardinaal van de Katholieke Kerk.
Volgens mij heb ik nu een concurrent minder :cool: Hoeveel kardinalen zijn er eigenlijk? |
Staat in de volkskrant elser!
|
Alweer een kardinaal minder; O' Brien of zo. Niet dood maar wegens ontucht met jeugdige priesters is hij eruit geflikkerd. Nog even en ik ben de enige overgebleven kandidaat.:P (Jaja, staat allemaal in de volkskrant)
|
Citaat:
|
Okay, dank hem maar alvast bij voorbaat! Ik zal ook iemand alhier instrueren. Je weet nooit, als je in de krant kijkt dan krijg je toch soms de rillingen!
|
Citaat:
|
Gat in de markt! dode mensen afmelden bij Facebook, Linkeding, Haarweb en de Volkskrant. :D
|
Je ruikt business??
|
En dan meteen hun echte naam onthullen. Moge de schande u volgen tot in het graf! *met bulder stem en echo*:D
|
Theo Bos, 47 jaar en heet nu al 'Mister Vitesse'. Overigens ontslagen door de huidige Russische Redder van de club.
|
Ja. Ik heb niks met vitesse, maar het is wel triest!
|
Bruce-treinroof-Reynolds
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.