Citaat:
Als iemand nog titels van ideologische geschriften van de Jonge Turken, Pol Pot en Idi Amin weet, dan houd ik me aanbevolen :) |
Mein Kampf was een draak van een boek, of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet dat er zo'n groen boekje was, Limbo, dank! Al weet ik niet of het in mijn collectie past. Het was geen aardige man, maar niet echt vergelijkbaar met Hitler, Stalin of Mao. Trouwens, als iemand me nog kan tippen hoe ik aan een IS vlag kan komen .... als tegenhanger van die van Democratisch Kampuchea, die ik al heb :) |
Citaat:
Verzamel je ook auto's, vandaag wordt namelijk Hitler zijn Mercedes 770K geveild. |
Paul Bocuse
|
Citaat:
|
Ik lees ze uit principe juist niet! Bovendien zou ik het dan net als de koran in het Arabisch willen hebben. Maar er kleeft niet genoeg bloed aan de kaft om ook maar in de buurt te komen van een communistisch manifest of de protocollen van de wijzen van Sion.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik toch op zoek ga naar zo'n groen boek. Als object om te hebben is het wel interessant. Mocht je nog tips hebben over boeken van ideologieën of dictators, dood, levend of onsterfelijk, dan houd ik me aanbevolen! |
Citaat:
|
Dat is beschrijvend. Ik zoek boeken die aanleiding waren om lekker aan het moorden te kunnen slaan.
|
Citaat:
|
Beertje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.