Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen gaan naar een ziekenhuis omdat er iets mis is. Mensen met wie iets mis is gaan soms dood. Mensen met wie niets mis is overigens ook. Dat iemand dood gaat is triest. Maar moet er persé altijd gelijk naar schuldigen gezocht worden? Dood gaan hoort bij het leven. Wie wil er nog verpleegkundige of dokter zijn in dit tijdsgewricht waarin voor iedere dode een schuldige wordt gezocht? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus het is beter om iemand met een gebroken heup dan maar niet te opereren? |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het natuurlijk vreselijk voor de betrokkenen enzo maar verder denk ik niet dat we veel missen aan het wegvallen van SLH. |
Citaat:
Had je het medisch dossier van haar opgevraagd en grondig bestudeerd? |
Citaat:
Ik geloof sterk in eigen verantwoordelijkheid van mensen. Dus als iemand bewust kiest voor een kwakzalver, prima. Maar als die kwakzalver mensen misleidt of zich op het vlak beweegt dat aan medici is toegewezen (het stellen van diagnoses), dan is die gewoon fout en mag ie voor het gerecht gesleept worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan je zo'n man wel een racist noemen maar volgens mij komt hij juist op voor zijn volk. En trouwens, die zwarte Afrikanen zijn minstens even "racistisch" maar daar hoor je dan weer niks over. |
Citaat:
Maar iemand die ik kwakzalver noem kan voor anderen misschien heel heilzaam werk verrichten hoor. Sylvia Millecam is een veel aangehaald voorbeeld. Ook met een conventionele behandeling was zij heel goed mogelijk (zij het een poos later) gestorven. Misschien was ze uiteindelijk wel gelukkiger met haar eigen keuze. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.