Piedimento, daar kom ik in elk geval minstens twee keer langs. Vlakbij Taormina, toe maar. Daar staat jullie stulpje? De koffie staat klaar??:P
|
Koffie, koffie? Je bent Italië niet waardig, je drinkt espresso die zo sterk is dat je water nodig hebt om hem door te spoelen omdat ie blijft plakken in je slokdarm.
|
Espresso=koffie. Maar ik begrijp het al, gastvrijheid is niet des Hollanders. Want dat kost geld!:D
|
Voor je het weet blijf je hangen en wil je ook nog iets lekkers bij de koffie:P
|
Dat kan Bruintje niet trekken...
|
Een beetje slowchatten in deze rubriek, een schande is het. Je suis Nice.
|
Nice of Nice?
|
Piedimento staat niet in de reisgids...:P
|
Citaat:
|
Ik nomineer de coupplegers. Echt, met zijn allen in één helicopter?
|
Turken...
|
Van alle rangen.....
|
Maak maar ruimte in deze rubriek, de Turkse premier wil de doodstraf invoeren en ze hebben alle rechters eruit geschopt. Snap nu wel waarom men denkt dat Erdogan dit zelf heeft opgezet.
|
Dacht ik ook al. Ook met die nieuwe verkiezingen. Een echte dictator waardig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, twee doorrookte longen en een baby.
Uri Coronel. |
Ik las het, deed me niks, iets met voetbal of zo.
|
Ajax ja.
|
Piet de Jong. 101
|
Was ooit kapitein op een onderzeeboot, nooit geweten.
|
Daar waren nog eens tijden. Hij heeft nog bijna de tachtigjarige oorlog meegemaakt!
|
Citaat:
|
Ik hoopte dat ik de zomer zou doorkomen zonder die kop van Buma, maar die was voor de gelegenheid van stal gehaald.:puke:
|
Vroeger braakte deze smiley nog.
|
:puke::puke::puke:
|
Sorry Henk maar alle 3 houden de brokjes in hun mond.
|
Ik moest het even testen. AA-pukers.
|
Haarweb is niet meer wat het ooit was.
|
Citaat:
:worship: |
Ze doen het weer. Rare jongens hier.
|
Bij mij is er te veel veranderd sinds Windows 10.:(
|
Gebruik alleen telefoon of de laptop van het werk. Is voldoende.
|
Citaat:
|
Dat is nog het ergste want ik heb ze vaak nodig, er schijnt wel een omweg te zijn:rolleyes:
|
Dropbox. Nooit geen gezeik meer.
|
Twintig jaar lang stonden ze in hetzelfde mapje, ik ben elke keer gedesoriënteerd als ik de computer opgestart heb. Net alsof iemand stiekem de besteklade in een andere lade heeft gestopt.
|
Voor ik begreep dat app gewoon een ander woord was voor software. Enfin het trucje voor je foto's kunnen kijken is om de map waar je afbeeldingen inzitten te verplaatsen naar de rechter kolom wat heel dramatisch "Het leven in één oog opslag" heet (wie dat verzonnen heeft???:eek:) Als je het daar neerzet kun je direct in je foto's kijken zonder dat je hoeft te gokken achter wel ikoontje welke foto zit.
|
R2d2
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.