Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 14 oktober 2015 06:07

Masterchef Aussie.

agatha 14 oktober 2015 08:37

The love vacation zou met mr Agaath zijn. Ik heb geen idee wat ik er mee aan moet. Ik hou van hem maar of ik vertrouwen heb is een tweede. Hij heeft geen ander gehad of zo maar hij heeft me ook niet echt netjes behandeld zeg maar. Daarnaast wil ik toch echt naar het buitenland. Compromissen blijken nu ineens wel mogelijk te zijn maar ik ben super voorzichtig geworden. Zanzibar is nu het idee.

agatha 14 oktober 2015 08:39

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Sommige eenden waren echt voor niets gestorven.

Limbo 14 oktober 2015 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 385460)
The love vacation zou met mr Agaath zijn. Ik heb geen idee wat ik er mee aan moet. Ik hou van hem maar of ik vertrouwen heb is een tweede. Hij heeft geen ander gehad of zo maar hij heeft me ook niet echt netjes behandeld zeg maar. Daarnaast wil ik toch echt naar het buitenland. Compromissen blijken nu ineens wel mogelijk te zijn maar ik ben super voorzichtig geworden. Zanzibar is nu het idee.

Spannend. Zanzibar als vakantieland of als nieuw vaderland?

Henk 14 oktober 2015 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 385455)
Masterchef Aussie.

Niet gezien. Heb nog wel een stukje van "een dubbeltje op zijn kant" gezien. Frapant om te zien hoe moeilijk mensen het vinden om een stapje terug te doen.

Elser 14 oktober 2015 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 385460)
The love vacation zou met mr Agaath zijn.

Alsof wij dat niet wisten :D

Limbo 14 oktober 2015 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 385484)
Niet gezien. Heb nog wel een stukje van "een dubbeltje op zijn kant" gezien. Frapant om te zien hoe moeilijk mensen het vinden om een stapje terug te doen.

Daar kan ik niet naar kijken. Gespeeld? Fake? RTL4.:eek:

Henk 14 oktober 2015 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 385491)
Daar kan ik niet naar kijken. Gespeeld? Fake? RTL4.:eek:

Nee, dit is geen SBS6-achtig programma. Het zal ook vast en zeker geen Emmy winnen, maar ik vind dat John Williams het wel goed presenteerd.

Limbo 14 oktober 2015 21:46

Hm. Smaken verschillen!

Henk 14 oktober 2015 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 385501)
Hm. Smaken verschillen!

Politiek correct antwoord. :P
Ja, gelukkig maar. Bij RTL-boulevard haak ik wel af. ;)

agatha 15 oktober 2015 07:20

Nederland in de auto, ik ging helemaal plat bij de chiuawa-bingo:D (ga niet opzoeken hoe je het schrijft, griezelige beestjes)

agatha 15 oktober 2015 07:22

Zanzibar is volgens mij net zoiets als de Antillen maar net iets minder ordinair, leuk voor even maar daarna slaat de verveling toe.

Limbo 15 oktober 2015 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 385510)
Zanzibar is volgens mij net zoiets als de Antillen maar net iets minder ordinair, leuk voor even maar daarna slaat de verveling toe.

Is dat niet voormalig Duits? Bitte!

Henk 15 oktober 2015 16:19

Zuid-Afrika lijkt me dan een betere keus. Een beetje gebrekkig Nederlands praten en iedereen verstaat je. Pistorius weer op vrije voeten. Gezien al het bewijs dacht ik dat hij geen been had om op te staan.
Het rijexamen lijkt me daar ook wel te doen, tussen de olifanten door en een keertje stoppen voor een zebra.

Limbo 15 oktober 2015 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 385543)
Gezien al het bewijs dacht ik dat hij geen been had om op te staan.

:D

Hij heeft wel huisarrest. Enfin, dat maakt het leven wel een stuk aantrekkelijker!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.