Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 9 juli 2014 20:16

Zoiets ja!

Elser 10 juli 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355055)
Hier val ik stil.

Ja, daar had je 'heel even maar' niet van terug :D
Zou Toon met 'escargots' naaktslakken bedoelen:P

AnthonieH 10 juli 2014 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 355193)
Ja, daar had je heel even maar niet van terug :D
Zou Toon met 'escargots' naaktslakken bedoelen:P

Gatver, nee! Die komen van de duivel. Tegennatuurlijk! God heeft perfect eetbare slakken geschapen met een huisje. Zoals het hoort. Best te serveren met veel knoflook!

Elser 10 juli 2014 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355194)
Gatver, nee! Die komen van de duivel. Tegennatuurlijk! God heeft perfect eetbare slakken geschapen met een huisje. Zoals het hoort. Best te serveren met veel knoflook!

Gooide net een varkenshaasje in de braadpan, zag er erg bloot uit; heb nog even gedacht aan deze discussie.

AnthonieH 10 juli 2014 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 355196)
Gooide net een varkenshaasje in de braadpan, zag er erg bloot uit; heb nog even gedacht aan deze discussie.

Ik zag vandaag een blote koe ongegeneerd met schuddende uier door de wei lopen. Ik was geshockeerd. Daar hebben ze toch sta-stallen voor?!?

Elser 10 juli 2014 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355197)
Ik zag vandaag een blote koe ongegeneerd met schuddende uier door de wei lopen. Ik was geshockeerd. Daar hebben ze toch sta-stallen voor?!?

Ben je soms getrouwd :D Bedoelde ook wel dat ik het varkenshaasje, netjes voorverpakt, naar huis had meegenomen alvorens ervan te genieten. Ik liep niet met dood vlees te zwaaien. Een prei kun je nog wel zo meenemen maar dat vlees moet toch wel netjes ingepakt.

Limbo 10 juli 2014 20:45

Ik zou bijna denken dat toon een of ander complex heeft overgehouden aan de rechtszaak!

AnthonieH 10 juli 2014 21:56

Ik vrees het ook, Limbo, ik erger me tegenwoordig zelfs aan al die onbedekte honden op straat. Gelukkig hebben steeds meer honden tegenwoordig van die kekke dekjes. Geen aanstootgevende bungelende onderdelen, geen inkijk in de achterkant :)

Elser 10 juli 2014 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anthonieh (Bericht 355209)
ik vrees het ook, limbo, ik erger me tegenwoordig zelfs aan al die onbedekte honden op straat. Gelukkig hebben steeds meer honden tegenwoordig van die kekke dekjes. Geen aanstootgevende bungelende onderdelen, geen inkijk in de achterkant :)

Moet hier even over nadenken.

Limbo 11 juli 2014 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355209)
Ik vrees het ook, Limbo, ik erger me tegenwoordig zelfs aan al die onbedekte honden op straat. Gelukkig hebben steeds meer honden tegenwoordig van die kekke dekjes. Geen aanstootgevende bungelende onderdelen, geen inkijk in de achterkant :)

Mijn vrees is bewaarheid!

AnthonieH 11 juli 2014 07:39

Gister al aardig nieuws, de gemeenteraad is overstag en deze zomer wordt naaktrecreatie 'weer gedoogd' ... en we hebben nog niet eens de uitslag van het hoger beroep :)

Limbo 11 juli 2014 08:57

Gelukkig is het zomerweer maar matig!:P

AnthonieH 11 juli 2014 11:15

Zow, volledige vrijspraak. De rechter acht een plek waar iedereen toch al minstens 90% van zijn of haar bedekking afgooit 'evident niet ongeschikt' voor naaktrecreatie.

Limbo 11 juli 2014 11:46

Well done, die is binnen. Hoger beroep?

AnthonieH 11 juli 2014 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355238)
Well done, die is binnen. Hoger beroep?

Dit was het hoger beroep inderdaad. Het enige dat nu nog kan gebeuren, is dat het OM in cassatie gaat. Maar dat verwacht ik niet.

1 rechtzaak gewonnen, nog 1 te gaan :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.