Zo gek is dat toch niet, als je echt extreem bent moet je niet in een democratie willen leven :) 'Dan rot je maar op' hoorde ik laatst :P
|
Is extreem-rechts nu een bijvoeglijk naamwoord? Ik zou zeggen een zelfstandig naamwoord.
|
Klopt maar wilde hier geen punt van maken. Die domme Toon.:D Linkspoot is ook geen bijvoeglijk naamwoord maar linksvoetige dan weer wel. Blijft een lastig onderwerp. In de zin 'de extreemrechtse kandidaat' IS 'extreemrechtse' wel weer een bijvoeglijk naamwoord.
|
Ik brand me nergens meer aan!:confused:
|
Citaat:
|
Ik probeer maar 1 keer per jaar redelijk te zijn en die is nu al op dus ik doe ook niet mee.:P
|
Zo blijft het tenminste gezellig!
|
Nou, knus!:P
|
Huize agaath!:P
|
Citaat:
Het geeft een kenmerk aan. Net als mooi, lelijk, goed, slecht, lief, stout. Stelletje woordkunstenaars :) |
extreemrechts is een bijvoeglijk naamwoord. Moet je dat streepje wel weglaten natuurlijk. Extreem-rechts is heel wat anders :P De extreemrechtsen kan ook nog Toon. Heb je toch nog je zelfstandig naamwoord.
|
Ik sloeg extreem rechts af?
|
Citaat:
|
Waar was iedereen? Laat me raden. Demonstreren voor of tegen de film over Michiel de Ruijter. Tsjonge wat een teringland is dit toch.
|
Citaat:
Werd op de radio al een week lang platgespamd met die film. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.