Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Geert wilders (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11721)

50_cent_G 21 augustus 2007 20:29

Geert wilders
 
Wat vinden jullie van geert wilders mijn favoriete rapper heeft em gezegd dat hij het niet erg zou vinden als hij een kogel door ze kop zou krijgen. Maar!!!! geert wilders heeft gezegd dat hij het niet erg zou vinden als de jonge marokanen die in de wedstrijd jong oranje jong marokko in hun been geschoten moeten woorden.http://nl.youtube.com/watch?v=hWDBkCKQRAY


en hier het interview:: met novahttp://nl.youtube.com/watch?v=FS68thQ_Oak

ray 21 augustus 2007 21:02

ik vind dat hij maar eens MP moet worden en dat gaat wel lukken aangezien hij steeds meer stemmen krijgt.

DHTkiller 21 augustus 2007 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G (Bericht 138884)
Wat vinden jullie van geert wilders mijn favoriete rapper heeft em gezegd dat hij het niet erg zou vinden als hij een kogel door ze kop zou krijgen. Maar!!!! geert wilders heeft gezegd dat hij het niet erg zou vinden als de jonge marokanen die in de wedstrijd jong oranje jong marokko in hun been geschoten moeten woorden.http://nl.youtube.com/watch?v=hWDBkCKQRAY


en hier het interview:: met novahttp://nl.youtube.com/watch?v=FS68thQ_Oak

Wat een schijtclip, zeg!

Dundee 21 augustus 2007 22:01

Er is precies veel spanning in Nederland te beleven....lijkt mij een bom die op barsten staat als ik die clip zie ?

Spiderman 21 augustus 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 138893)
Er is precies veel spanning in Nederland te beleven....lijkt mij een bom die op barsten staat als ik die clip zie ?

Dat soort gasten moet je gewoon niet teveel aandacht geven. De realiteit is dat het in Nederland m.i wel meevalt...

flappie 21 augustus 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 138888)
ik vind dat hij maar eens MP moet worden en dat gaat wel lukken aangezien hij steeds meer stemmen krijgt.

En dan? Denk je nou serieus dat Nederland er beter van wordt als die populistische gek met z'n one issue partij aan de macht komt?

ray 21 augustus 2007 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappie (Bericht 138902)
En dan? Denk je nou serieus dat Nederland er beter van wordt als die populistische gek met z'n one issue partij aan de macht komt?


welke partijen heb je dan?

SP - corrupt en eigenlijk communistisch.
GL - zelfde als SP maar dan nog crimineel en terroristisch
PVDA - Totaal geen ruggegraat en paait allochtonen om de grootste partij te worden
alle partijen met enige christelijke inslag willen terug naar voor de verzuiling het liefst het victoriaanse tijdperk.
CDA - enigste partij die een nog consequent bezig is alhoewel ze hun christelijke wortels wel eens beter mogen gaan verdedigen.
d66 is niks meer evenals de LPF


geert wilders is gewoon lekker eerlijk, benoemt het probleem en wil keihard optreden. waarom dat niet eens proberen?

Limbo 22 augustus 2007 08:52

Geertje uit Venlo weet heel goed hoe hij aandacht moet krijgen. Ik vind het prima dat hij de gevestigde orde regelmatig wakker schudt. Sommige ideeen spreken me wel aan (gevangenen in zwart/witte kleding, minder luxe in de cel) maar op andere punten (m.n. islam) schiet hij door. Mijn stem zal hij nimmer krijgen...

Dundee 22 augustus 2007 14:18

Is er daar bij julie ook een 'Cordon sanitaire' tegen die partij ?

Hier heb je het Vlaams Belang ,de tweede grootste partij van Belgie ,en die worden gewoon uitgesloten/buitengesloten in alles, met dat Cordon sanitaire tegen hun. Allemaal een beetje laf en smerig vind ik ,miljoenen belgen stemmen dus voor niks ???? ,zouden gewoon moeten weigeren nog te gaan stemmen...

Limbo 22 augustus 2007 14:28

Nee. Hij krijgt regelmatig respons van de gevestigde orde, bijv. toen hij stelde dat een bewindsman geen dubbele nationaliteit mocht hebben. Een tweetal staatssecretarissen (geloof ik) heeft naast de NL ook de Marokkaanse of de Turkse nationaliteit...

ray 22 augustus 2007 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 138933)
Is er daar bij julie ook een 'Cordon sanitaire' tegen die partij ?

Hier heb je het Vlaams Belang ,de tweede grootste partij van Belgie ,en die worden gewoon uitgesloten/buitengesloten in alles, met dat Cordon sanitaire tegen hun. Allemaal een beetje laf en smerig vind ik ,miljoenen belgen stemmen dus voor niks ???? ,zouden gewoon moeten weigeren nog te gaan stemmen...


hij word wel min of meer genegeerd.

vind het ook altijd dubbel hoe er gereageerd word.
wilders zegt dat de koran maar verboden moet worden omdat het een fascistisch haatboek is.
ten eerste heeft hij gelijk in mijn opinie maar als je er niet mee eens bent dan vraag ik me af of je blind bent voor islamterreur.
vervolgens stuurt de regering brieven naar islamitische ambassades met excuses.
als ze nou net zo kordaat reageren als SA de bijbel verbied, als er homo's worden opgehangen in iran of als hier imams haat prediken...

wat me opvalt is dat de huidige politiek en linkse groeperingen wilders maar wat handig vind. door wilders persoonlijk aan te vallen verschuiven ze de aandacht van het werkelijke probleem.

op vakantie sprak ik nog een stel turken uit zwitserland. die moesten altijd "lachen" als er een nieuws uit amsterdam was. viel hun op dat er zoveel hoofddoekjes rondliepen.
daarnaast kenden ze een docu over van gogh en ze vonden de nederlanders en rest europa maar wat slap dat ze zo over zich heen lieten lopen.

het waren trouwens sorojo turken, fel gekant tegen de islam.
Wat wel opmerkelijk was dat ze met de gehele familie waren (3 a 4 gezinnen). allen spraken zwitsers, duits, engels, armeens, (een zelfs beetje nederlands), volledig geintegreerd zowel als zwitser als europees burger.
eentje wist zelfs een beetje van ons koningshuis :P.
de vrouwen liepen trouwens gewoon in bikini/badpak en ze knuffelden ook schattig in de zee.

staat niet op zichzelf dat armenen en sorojo zich wel kunnen aanpassen en moslims niet.
ben zelf fel gekant tegen elke vorm van islam binnen europa, en het is een dreigend gevaar.

Limbo 22 augustus 2007 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 138937)
ben zelf fel gekant tegen elke vorm van islam binnen europa, en het is een dreigend gevaar.

Kom op zeg, omdat er extremisten zijn onder de islamieten? We laten ons allemaal gek maken, vooral door Geertje. Flauwekul allemaal...

ray 22 augustus 2007 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 138939)
Kom op zeg, omdat er extremisten zijn onder de islamieten? We laten ons allemaal gek maken, vooral door Geertje. Flauwekul allemaal...

het is cultuur en religie, die twee zijn verweven.
verklaar anders eens waarom autochtone nederlanders steden als rotterdam en amsterdam verlaten of beter gezegd uitvluchten?

vergelijk eens een stad als amsterdam met een stad in het oosten of noorden van nederland....
of vergelijk eens een paar grote nederlandse steden met grote duitse steden...

Limbo 22 augustus 2007 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 138940)
het is cultuur en religie, die twee zijn verweven.
verklaar anders eens waarom autochtone nederlanders steden als rotterdam en amsterdam verlaten of beter gezegd uitvluchten?

vergelijk eens een stad als amsterdam met een stad in het oosten of noorden van nederland....
of vergelijk eens een paar grote nederlandse steden met grote duitse steden...

De wereld internationaliseert. De groep allochtonen bestaat heus niet alleen uit moslims. En hoeveel Nederlanders wonen er niet in Frankrijk, Italie of noem maar op?? Ieder zijn mening, maar deze veralgemenisering deugt niet.

Ik laat het hier verder bij; neem aan dat deze discussie in de forum al tig keer gevoerd is!

flappie 22 augustus 2007 18:56

Nog maar weer eens een voorbeeld van hoe onmetelijk veel inhoud deze beste man heeft met z'n partij http://images.fok.nl/s/emo.gif
Wilders schrikt van 177 Amsterdamse nationaliteiten
Gepost door Rob (R@b) - Bron: AT5 / PVV
Gepubliceerd: woensdag 22 augustus 2007 @ 17:18
http://images.fok.nl/fp/icons/icon_politiek4.jpgKamerlid Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid is geschrokken over het bericht dat in Amsterdam mensen wonen die afkomstig zijn uit 177 verschillende landen.

Samen met zijn partijgenoot Sietse Fritsma vraagt hij aan de ministers van Justitie, Binnenlandse Zaken en Wonen, Wijken en Integratie of die zijn mening delen ''dat het volstrekt onwenselijk is'' dat Amsterdam zoveel nationaliteiten herbergt. Wilders en Fritsma wijzen erop dat ''de smeltkroes New York'' er maar 150 telt. De Kamerleden willen weten of de drie ministers hier actie tegen gaat ondernemen.

Ook vinden de PVV'ers het ''volkomen onwenselijk'' dat meer dan 123.000 Amsterdammers een dubbele nationaliteit hebben. Ze vragen aan de ministers of zij van plan zijn de Rijkswet op het Nederlanderschap zodanig aan te passen dat het aantal mensen met een dubbele nationaliteit niet nog verder zal toenemen.

De Amsterdamse zender AT5 verbaast zich over de vragen. Zo vraagt de zender zich af waarom New York in Wilders' ogen wel een smeltkroes is, en waarom daar in Amsterdam geen sprake van zou mogen zijn. Wilders meldt trouwens ook niet waarom het ''onwenselijk'' is dat er 177 nationaliteiten in onze hoofdstad wonen.

Overigens zijn er volgens de VN 192 verschillende landen. Amsterdam zou dus nog maar 15 nationaliteiten 'missen' om alle landen binnen haar gemeentegrenzen te hebben, zo meldt Radio 538 vanmiddag. Onder meer Liechtenstein en Tuvalu zijn niet vertegenwoordigd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.