Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Het voetbaltopic (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10843)

Limbo 29 april 2007 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 (Bericht 129690)
Dan moet je het voetbaltopic ook niet doorlezen natuurlijk!

Btw, het begint om 18u vanavond.

Hahaha, had hij anders nog alles misgelopen!!

Anyway, was wel spannend vandaag. Over het gehele jaar genomen is natuurlijk PSV de terechte kampioen ook al had ik anders gehoopt.

Als ik Koeman was dan zou ik overigens de eer aan mijzelf houden en opstappen!!

Spiderman 29 april 2007 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyGame (Bericht 129688)
Oh...het is weer spannend geworden. PSV kampioen met 1 doelpunt verschil op ajax:mad:

Maar zo horen competitie's wel te zijn. Ik vond het wel een beetje sneu voor AZ:rolleyes:

Heel erg zuur idd. Volgende week misschien een troostprijs.:(

AZ was trouwens echt heel erg slecht vandaag. Ze konden totaal niet met de spanning omgaan. Ondanks dat ze een hele tijd met 10 man speelden waren ze ver onder de maat.

Limbo 29 april 2007 17:48

Van Gaal zal wel niets te missen hebben vandaag!! Wat een gemiste kans...:mad:

Spiderman 29 april 2007 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 129696)
.
Als ik Koeman was dan zou ik overigens de eer aan mijzelf houden en opstappen!!


Ik denk ook niet dat hij doorgaat als trainer van PSV. Zowel Koeman als schuitema vinden elkaar nog steeds niet echt aardig ondanks het kampioenschap. Dat bleek wel uit de interviews na afloop!!

MyGame 29 april 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INT (Bericht 129689)
Ja leuk, nu heb je eventjes mijn zondagavond verpest! Echt bedankt! Ik hoefde het nog maar een uur en drie kwartier vol te houden! Ik heb me de hele dag op mijn kamer opgesloten zodat niemand mij de uitslagen kon vertellen, krijg je dit!

Haha:P ... Ja sorry, maar ook een beetje dom van jezelf.:D

kevin 29 april 2007 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INT (Bericht 129689)
Ja leuk, nu heb je eventjes mijn zondagavond verpest! Echt bedankt! Ik hoefde het nog maar een uur en drie kwartier vol te houden! Ik heb me de hele dag op mijn kamer opgesloten zodat niemand mij de uitslagen kon vertellen, krijg je dit!

Zeik niet man, eigen domme schuld.

Limbo 29 april 2007 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyGame (Bericht 129706)
Haha:P ... Ja sorry, maar ook een beetje dom van jezelf.:D

Het is je vergeven!!

Limbo 29 april 2007 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 (Bericht 129699)
Zowel Koeman als schuitema vinden elkaar nog steeds niet echt aardig ondanks het kampioenschap. Dat bleek wel uit de interviews na afloop!!

Vertel eens. Dat heb ik namelijk gemist!!

Spiderman 29 april 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 129713)
Vertel eens. Dat heb ik namelijk gemist!!

Hier is een stukje van Schuitema over Koeman :

Schuitema nog altijd kritisch over Koeman

29/4/2007 20:30

Voorzitter Frits Schuitema weigert duidelijkheid te geven over de toekomst van Ronald Koeman bij PSV, ondanks het kampioenschap.

Erg enthousiast liet Schuitema zich niet uit over de coach, die zondag met PSV de twintigste landstitel veroverde. Hij kondigde aan dat de clubleiding eerst met Koeman zal evalueren. 'Misschien kan hij met een paar taken door naar het volgende seizoen', voorspelde de preses voor de camera's van Tien. 'Zoals vroeger op school kun je met een paar vijven ook over gaan.'
Schuitema liet doorschemeren dat er nog heel wat moet gebeuren voordat Koeman komend seizoen op de bank gaan zitten. 'Het zou wel heel gemakkelijk zijn als we alles wat er in de laatste weken is gebeurd zouden vergeten, omdat we door een mirakel alsnog kampioen zijn geworden.'
Wat Schuitema vooral dwarszit is dat de Eindhovenaren een veilig lijkende titel en de daarbijhorende kwalificatie voor de Champions League, bijna uit handen hadden gegeven. 'Weggegeven', oordeelde Schuitema zelf.
'Als we dit niet gehaald zouden hebben, dan hadden we het onszelf als club heel erg kwalijk genomen. De Champions League-inkomsten zijn een substantieel percentage van onze inkomsten. Als je dat bijna weggeeft, dan kun je daar niet aan voorbijgaan.'

Limbo 30 april 2007 08:49

Ja, dat is idd een motie van wantrouwen. Ik denk dat Koeman zich beter kan laten 'uitkopen'. En zijn broertje bij Feyenoord, tsja, zal ook wel einde oefening zijn!

Colinhos 1 mei 2007 12:17

PSV kampioene!

Spiderman 1 mei 2007 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colinhos (Bericht 129781)
PSV kampioene!

Gefeliciteerd!:crybaby: Volgend jaar revanche.;)

Limbo 1 mei 2007 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colinhos (Bericht 129781)
PSV kampioene!

He, iemand die blij is dat PSV kampioen is geworden. Dat ik dat nog mag meemaken!!:P

Limbo 3 mei 2007 08:31

Wat vonden jullie van AC Milan gisteren??

Dundee 3 mei 2007 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 129919)
Wat vonden jullie van AC Milan gisteren??

Heel sterk en verdient ..vooral de verdediging van de italianen ,hier komt liverpool ook niet voorbij ..daar durf ik op wedden ;)

mooie goal van seedorf ook :P

......ja ik ben een belg natuurlijk...en hoop alleen maar dat anderlecht gauw kampioen is ...maar als die scheidsrechters nog wat geschenkjes blijven uitdelen aan genk zoals vorige week....zo kan het nog lang duren natuurlijk :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.