Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Oc000459 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=31373)

wesley1982 28 september 2012 02:59

Oc000459
 
OC000459 is al beschikbaar :P

ik ben terug mee op de trein gesprongen om deze nieuwe zaken grond uit te testen , op hairlosshelp zijn ze er al grondig over bezig :

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...VIEWTMP=Linear

deze gast is goed bezig, hij heeft op basis van studies, een samenstelling gemaakt zodat hairloss op stamcel niveau bestreden wordt en als ik de studies zo lees, is de kans op hergroei zeer groot , dit klinkte te goed in mijn oren dat ik deze al besteld heb van die geposte link op hairlosshelp

het is vooral een combo van die stoffen dat de regrowth moeten forceren , dit is een histogen-cloon , dus we hoeven niet te wachten tot histogen beschikbaar word, de combo is gebaseerd op hun samenstelling en is met studies onderbouwd , lezen jullie de link best effe zelf , want ik ga slapen , ben doodop :confused:

Jasperdje 28 september 2012 03:09

Sorry maar als je wakker bent, kun je mij het een beetje uitleggen haha? en waar zit die bestel link.

Hakuna 28 september 2012 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 (Bericht 315119)
OC000459 is al beschikbaar :P

Met al die experimenten en regimes die jij door de jaren heen hebt uitgeprobeert had jij je haar inmiddels tot op heuplengte moeten hebben. ;)

Jasperdje 28 september 2012 03:25

Ik heb foto's van wesley gezien met zijn haarstatus.. ECHT TOP.

Jasperdje 28 september 2012 03:26

Hanuka.. werkt saw palmetto een beetje?

fstluxe 29 september 2012 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje (Bericht 315120)
Sorry maar als je wakker bent, kun je mij het een beetje uitleggen haha? en waar zit die bestel link.

In de link die wesley quotte staat alle info jongens. de schrijver heeft het daar zo easy mogelijk allemaal proberen uit te leggen, dus ik denk dat wesley hier weing aan toe kan voegen.

voor de gene die moeite hebben met engels, Use google translate:

http://translate.google.com/translat...ad%3Dy&act=url


Hier de originele linl: http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y




in het kort, de schrijver hier, vermeldt en onderbouwt met bronnen, dat de progenitor cellen in dehoofdhuid 10 x lager zijn dan bij niet kalen manne. (progenitor cellen zijn voorlopers van stamcellen en kunnen een haartje vormen)

ook beweert de schrijver dat de PGD2 3,5x zo hoog is,
dkk1 (Dickkopf-related protein1) verhoofd is (stopt de wntcbeta cetanin pathway) wat op zijn beurt weer voor minder progenitor cellen zorgt.

smad7 proteine is verhoofd, wat wijst op verlaagde wnt-b en verhoofd dkk1.

smad7is ene inhibitor van dkk1 en wijst vaak op inflamation.

bdnf proteine is 12 verhoogd wat zorgt voor TGF-B en vermindering van HIF-1(hypoxia inducible factor) HIF1 is erg belangrijk in een haargroei cyclus. Het is de basis van een rijke groei factor omgeving.

en ga zo door. Om deze defecten aan te pakken, wordt gekozen voor een 3way treatment. Er wordt dus puur gekeken naar, wat is er defect bij een AGA scalp, en hoe wordt dit gefixt? dit allemaal wordt daar onderbouwd aan de hand van studies.
Er wordt gekozen voor:

OC000459
VPA Sodium Valproate
Ciclopirox

Om weer een groei omgeving te creëren waar de haartjes weer kunnen groeien.

1 van de studies in die hlh link toont ook aan dat kale mannen even veel stamcellen hebben als niet kalen mannen, maar dat simpel weg de progenitor cellen missen.
en door de boven staande behandeling zou het dus mogelijk zijn om het even wicht weer te herstellen om weer hergroei voor elkaar te krijgen :D.

Happy reading jongens!


De rest kunnen jullie zelf wel lezen in de links.

Jasperdje 29 september 2012 02:50

Aha, die topical moet je dus zelf brouwen. Wat een prijzen overigens!

dZinee 29 september 2012 10:14

wesley is back :D

martindeman 29 september 2012 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje (Bericht 315178)
Aha, die topical moet je dus zelf brouwen. Wat een prijzen overigens!

Ja vooral de OC000459 met name. Pegd2 blokkers die werken zijn lastig te vinden. Ik ga misschien cetrizine in een topical nog een kans geven. Dan wordt het best intressant eigenlijk kwa prijs. Cetrizine heb je voor 2 euro per 7 bij de lidl geloof ik. Ciclopirox is alleen op recept verkrijgbaar (tegen voetschimmel :P) maar kost zeer weinig! Puur geloof ik iets van 5 euro via de kaneshop.
VPA Sodium Valproate was geloof ik ook niet al te veel geld maar weet niet waar je dat kan krijgen.

Memeber 30 september 2012 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna (Bericht 315121)
Met al die experimenten en regimes die jij door de jaren heen hebt uitgeprobeert had jij je haar inmiddels tot op heuplengte moeten hebben. ;)

Niet iedereen wil net als jij z'n haren op heup lengte hebben. :rolleyes:

mlsbutt 30 september 2012 10:39

Hallo Hair Wizard Wesley Bedankt voor je bericht! Hoop dat het goed met je gaat! Groeten Must@HW

wesley1982 30 september 2012 13:38

yep ik ben back jongens ;)

met mij alles goed hoor mlsbutt , hoe gaat het met jouw oude vriend ? :P

ja die vpa smeer ik al 2 maand jongens , samen met ru en bimatoprost (welke nu trouwens opgebruikt is, wacht op nieuwe supply )

die oc ziet er wel veelbelovend uit , als dit geen stimulatie heeft om het haar te herstellen dan weet ik het ook niet meer man....
die topical van 3 stoffen volgen hetzelfde pad van histogen , ik weet niet wat jullie doen maar ik ga niet wachten tot die histogen uitkomt binnen paar jaar....

we posten hier de results wel :P

koppiekoppie 30 september 2012 19:26

Prachtig :worship:

Jasperdje 30 september 2012 23:08

Idd

geted 30 september 2012 23:30

Ik weet niet wat je precies van plan bent wesley, maar indien je van plan bent om met enkele forumleden een bestelling te plaatsen.
Count me in:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.