Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

agatha 2 december 2009 23:16

En ik me maar afvragen waarom er hier nauwelijks vrouwen zijn. Je zou er maar halverwege invallen:confused:(en ik heb dan niet over jouw poep maar wel over de verhalen erover)

Ambo 2 december 2009 23:59

Zijn vrouwen dan zo preutserig dat ze over dit soort onderwerpen niet praten?

Hanna 3 december 2009 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 230992)
Ja hoor. Het is je vergeven!! Alleen de ouderen onder ons weten wel wie Ramses is...

Ik denk dat Ramses het hem helemaal niet zou vergeven, maar hem minstens de huid vol zou schelden, want zelf beledigde hij nooit iemand.
De belediging van Neerlands grootste en meest geliefde kunstenaar is tekenend voor een gigantisch gebrek aan algemene ontwikkeling van de hamburger- en colageneratie en tevens tekenend voor het huidige bedroevend slechte veramerikaanste onderwijs.

Ramses was niet alleen een bijzonder charismatische zanger met een geweldige stem en volume, maar maakte ook zijn eigen teksten en was performer, muzikant, componist, schilder, plus een groots acteur in diverse toneelstukken, waar hij meestal direct de hoofdrol kreeg; het is niet zonder reden dat hij in veel TV-progamma's zo uitgebreid als een koning/messias werd besproken en herdacht.

"Wij zullen doorgaan" was één van zijn beste nummers en hij is inderdaad zo lang mogelijk doorgegaan.

Hanna 3 december 2009 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231141)
Zijn vrouwen dan zo preutserig dat ze over dit soort onderwerpen niet praten?

Zeker niet in ieder topic, zoals jij. Vieze vetpeuk!
Eet 's wat minder, dan komt er ook niet zoveel uit en hoef je ook niet zo veel te trainen.
Anders ben jij misschien de volgende dooie in dit topic.

Zameer 3 december 2009 00:46

Nounounou ...

Verbaal uitdrukken van geweld waar het ook behoorlijk buiten de context ligt, indoctrineren van kritiekloosheid, op de persoon spelen en die persoon als dooie projecteren.

Ambo, wat vind jij? :D

Zameer 3 december 2009 01:10

O ja, even "jullie", de "oudere" generatie generatie testen, met "jullie" rooms-rode onderwijs: :D

Noem de meest invloedrijke Nederlandse componist ven 20e eeuwse hedendaags klassieke muziek? :D

Limbo 3 december 2009 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231144)
"Wij zullen doorgaan" was één van zijn beste nummers en hij is inderdaad zo lang mogelijk doorgegaan.

Nou, ik vind daar dus niets an!

Ambo 3 december 2009 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231145)
Zeker niet in ieder topic, zoals jij. Vieze vetpeuk!
Eet 's wat minder, dan komt er ook niet zoveel uit en hoef je ook niet zo veel te trainen.
Anders ben jij misschien de volgende dooie in dit topic.

Zo zo, pittig wijffie.... :P

Ambo 3 december 2009 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231146)
Nounounou ...

Verbaal uitdrukken van geweld waar het ook behoorlijk buiten de context ligt, indoctrineren van kritiekloosheid, op de persoon spelen en die persoon als dooie projecteren.

Ambo, wat vind jij? :D

Wacht ff, moet ff wat patat en frikandellen in de frituurpan gooien... :D

En verders ach, ik vind het meer zeggen over Hanna dan over mijzelf!!

Ambo 3 december 2009 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231158)
Nou, ik vind daar dus niets an!

Persiflage van André van Duin is me meer bijgebleven en vond ik ge-wel-dig!

Ambo 3 december 2009 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231150)
O ja, even "jullie", de "oudere" generatie generatie testen, met "jullie" rooms-rode onderwijs: :D

Noem de meest invloedrijke Nederlandse componist ven 20e eeuwse hedendaags klassieke muziek? :D

Is dat niet Stegeman? ;)

agatha 3 december 2009 11:07

Ik dacht Louis Andriessen.

Hanna 3 december 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231158)
Nou, ik vind daar dus niets an!

Hoeft ook niet, maar dat vind ik wel een beetje vreemd voor een Libelle-lezer. ;)

Hanna 3 december 2009 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231160)
Wacht ff, moet ff wat patat en frikandellen in de frituurpan gooien... :D
En verders ach, ik vind het meer zeggen over Hanna dan over mijzelf!!

En ach, over jou en de milieuvervuiling van de Drentse bossen weten we inmiddels meer dan genoeg. :D

Zameer 3 december 2009 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231160)
Wacht ff, moet ff wat patat en frikandellen in de frituurpan gooien... :D

En verders ach, ik vind het meer zeggen over Hanna dan over mijzelf!!

Geen kip? :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231159)
Zo zo, pittig wijffie.... :P

Grappige is dat als Limbo dezelfde opmerking maakt als Tato, dat ze dan niet verbaal te keer gaat. :D

Een beetje met twee maten meten? :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231169)
Ik dacht Louis Andriessen.

Nou Agatha, dat heb je helemaal juist! :D

Hanna 3 december 2009 13:52

Eén nummer van Ramses "niets an" vinden, is heel iets anders dan zijn hele oeuvre "bagger" noemen.

Goed lezen blijkt toch een hele kunst te zijn.

Zameer 3 december 2009 13:59

Iemand kan ook gewoon het genre van chansons niks vinden hoor.

Als die andere 200 nummers door Brel waren geschreven, dan nog niet eens zou die opmerking hout snijden, want rammen doen we niet. :eek:

Dat maakt het allerzins niet inhoudelijk en ongefundeerd.

Hanna 3 december 2009 14:10

Een ieder die zo respectloos is om een onschuldige overledene te beledigen, ram ik de grond in.

Zameer 3 december 2009 14:14

De enige die zich beledigd voelt ben jij.

Een goed artiest gebruikt juist kritiek om zich te profileren.

Maar vertel eens, wat vind jij van Stockhausen?

En, wat vind jij van Chistopher Hitchens, hij heeft letterlijk boeken geschreven over het hebben van kritiek op overledenen.

En wat geeft jou het recht om iemand de grond in te rammen? Een gebrek aan inhoudelijke argumenten?

Hanna 3 december 2009 14:19

Kritiek leveren is heel iets anders dan iets botweg "bagger" noemen.
Ik had nooit gedacht zoiets aan een wannabe PhD te moeten uitleggen.

Zameer 3 december 2009 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231188)
Kritiek leveren is heel iets anders dan iets botweg "bagger" noemen.
Ik had nooit gedacht zoiets aan een wannabe PhD te moeten uitleggen.

nee hoor. Het is iemands mening: Of dat "bagger" is, of wat anders, bijvoorbeeld iemand die met zijn schoen gaat gooeien, maakt niet uit: dat is een stijl kwestie. Maar jij voelt je beledigd wanneer iemand die mening uit.

Dit is in zichzelf heel interessant, want er wordt in elk geval in NL al een paar jaar deze discussie gevoerd.

Maar: probeer er eens inhoudelijk op in te gaan, i.p.v. in die FOX-News-achtige dogma's te vervallen van het semi-schelden: "de cola drinkende generatie met amerikaans onderwijs", een "wannabe-PhD" (zelfs Bill O' Reilly heb ik dit nog nooit horen zeggen :D ), e.d.

Want zoals ik net liet zien: "Jullie" betichten van "Rooms-rood" onderwijs slaat natuurlijk een beetje nergens op.

agatha 3 december 2009 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231189)
nee hoor. Het is iemands mening: Of dat "bagger" is, of wat anders, bijvoorbeeld iemand die met zijn schoen gaat gooeien, maakt niet uit: dat is een stijl kwestie. Maar jij voelt je beledigd wanneer iemand die mening uit.

Dit is in zichzelf heel interessant, want er wordt in elk geval in NL al een paar jaar deze discussie gevoerd.


Want zoals ik net liet zien: "Jullie" betichten van "Rooms-rood" onderwijs slaat natuurlijk een beetje nergens op.

Bagger zeggen en schoenen gooien geven beide aan dat je een gebrek hebt aan respect voor andermans mening en je geen vermogen hebt om dit verbaal genuanceerd uit te drukken. Dat is geen kwestie van stijl maar van onderontwikkeld zijn.

Die laatse zin begreepik niet in deze context.

Zameer 3 december 2009 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231199)
Bagger zeggen en schoenen gooien geven beide aan dat je een gebrek hebt aan respect voor andermans mening en je geen vermogen hebt om dit verbaal genuanceerd uit te drukken. Dat is geen kwestie van stijl maar van onderontwikkeld zijn.

Die laatse zin begreepik niet in deze context.

Dat geldt ook alleen wanneer het debat gaat binnen de context van een mening. Tato gaf zijn mening over een artefact. Die Irakees die zijn schoen gooide naar George Bush deed dat ook niet in de context van een mening, maar uitte zijn mening in de context van de opressie die hij ervaarde door het amerikaanse leger.

Dus het is wel belangrijk om te zien wanneer het een debat is over een mening of iets anders.

In de context van Hanna beslecht zij iemands mening met verbale geweldsuitingen. En nu gebeurt dit dus wel binnen het debat over een mening.

Het lag in de context van "ons" betichten van coladrinkend, met "amerikaans" onderwijs, o.i.d.

Tato 3 december 2009 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231144)
Ik denk dat Ramses het hem helemaal niet zou vergeven, maar hem minstens de huid vol zou schelden, want zelf beledigde hij nooit iemand.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231188)
Kritiek leveren is heel iets anders dan iets botweg "bagger" noemen.
Ik had nooit gedacht zoiets aan een wannabe PhD te moeten uitleggen.

Lieve Hanna, je hebt het altijd over "goed lezen" en "niveau" enzo maar zelf heb je mijn quote dus volledig verkeerd geinterpreteerd. Kijk, Limbo zei dat hij geen nummers van Ramses hoorde op de tv. Jij noemde toen wat programma's op waar zijn nummers wel gespeeld werden. Vervolgens was ik er blij om dat Limbo dus niet naar die bagger keek. Ik had het dan natuurlijk over die televisieprogramma's en niet over Ramses.....:rolleyes:

Daarna heb ik aangegeven nooit wat van de man gehoord te hebben. Als ik dan in dezelfde zin aangeef dat het een prutser is, is het dus overduidelijk een grapje. Ik heb verder niks tegen Ramses en ik hoop dat er een mooie piramide voor hem gebouwd is waarin hij zijn weg naar de onsterfelijkheid kan vervolgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231181)
Grappige is dat als Limbo dezelfde opmerking maakt als Tato, dat ze dan niet verbaal te keer gaat. :D

Tis allemaal en alleen maar omdat ik allochtoon ben;)

(Weer een grapje, Hannepan, voordat je weer boos in het toetsenbord klimt....)

agatha 3 december 2009 17:40

Die Tato, je volgende banner mag wel een duif zijn met een olijf takkie in zijn bek:D

agatha 3 december 2009 17:42

Oh, ik zie dat je er nog geen hebt,misschien is het dan goed idee. Tato "vredesmakelaar";)

Tato 3 december 2009 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231204)
Oh, ik zie dat je er nog geen hebt,misschien is het dan goed idee. Tato "vredesmakelaar";)

Geloof het of niet, maar ik het echte leven heb ik veel ruzie hoor. Die naam past mij dus absoluut niet:)

Zameer 3 december 2009 17:51

Tsss, Tato, ik was net met een interessante discussie bezig, moet jij in ene engel spelen .. Wa's da nou .. :eek: :confused: :D

Tato 3 december 2009 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231207)
Tsss, Tato, ik was net met een interessante discussie bezig, moet jij in ene engel spelen .. Wa's da nou .. :eek: :confused: :D

Nouja engel, ik probeer een misverstand uit de weg te ruimen...

Mja goed, wat mij betreft blijven jullie op elkaar inhakken hoor. Ik weet alleen dan wel dat er dan echt affectie en aantrekkingskracht tussen jullie in het spel zit:D

agatha 3 december 2009 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231206)
Geloof het of niet, maar ik het echte leven heb ik veel ruzie hoor. Die naam past mij dus absoluut niet:)

Misschien is ie juist dan nog leuker:D

Limbo 3 december 2009 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231185)
Een ieder die zo respectloos is om een onschuldige overledene te beledigen, ram ik de grond in.

Komop Hanna. Jij was toch zo'n voorvechtster van vrije meningsuiting?? Dit slaat nergens op...

Zameer 3 december 2009 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231218)
Komop Hanna. Jij was toch zo'n voorvechtster van vrije meningsuiting?? Dit slaat nergens op...

Blijkbaar niet dus. Maar: probeer het eens in het kader te zetten van wat ik in mijn laatste posts had gezegd. Ik vind het nog best interesant om hiermee de diepte in te gaan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231189)
nee hoor. Het is iemands mening: Of dat "bagger" is, of wat anders, bijvoorbeeld iemand die met zijn schoen gaat gooeien, maakt niet uit: dat is een stijl kwestie. Maar jij voelt je beledigd wanneer iemand die mening uit.

Dit is in zichzelf heel interessant, want er wordt in elk geval in NL al een paar jaar deze discussie gevoerd.

Maar: probeer er eens inhoudelijk op in te gaan, i.p.v. in die FOX-News-achtige dogma's te vervallen van het semi-schelden: "de cola drinkende generatie met amerikaans onderwijs", een "wannabe-PhD" (zelfs Bill O' Reilly heb ik dit nog nooit horen zeggen :D ), e.d.

Want zoals ik net liet zien: "Jullie" betichten van "Rooms-rood" onderwijs slaat natuurlijk een beetje nergens op.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231200)
Dat geldt ook alleen wanneer het debat gaat binnen de context van een mening. Tato gaf zijn mening over een artefact. Die Irakees die zijn schoen gooide naar George Bush deed dat ook niet in de context van een mening, maar uitte zijn mening in de context van de opressie die hij ervaarde door het amerikaanse leger.

Dus het is wel belangrijk om te zien wanneer het een debat is over een mening of iets anders.

In de context van Hanna beslecht zij iemands mening met verbale geweldsuitingen. En nu gebeurt dit dus wel binnen het debat over een mening.


Limbo 3 december 2009 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231160)
Wacht ff, moet ff wat patat en frikandellen in de frituurpan gooien... :D

's Morgens om 08.09 uur?? Geen wonder dat het jou dun door de broek loopt.

PS: ik probeer de discussie even weg te leiden van Ramses.

Zameer 3 december 2009 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231226)

PS: ik probeer de discussie even weg te leiden van Ramses.

Ja, die is al flink afgeleid van Ramses:

We hebben het nu over die "verbloemde" scheldpartijen (gericht naar mij) afgetopt met "rammen" omdat iemand zijn mening uit (gericht naar Tato).
Leg daar nog eens die onsmakelijke opmerking over VMBO's naast, en we hebben een totaal pakket die nog absurder is dan HO en )Remco met elkaar vermenigvuldigd.

Tato 3 december 2009 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231228)
Ja, die is al flink afgeleid van Ramses:

We hebben het nu over die "verbloemde" scheldpartijen (gericht naar mij) afgetopt met "rammen" omdat iemand zijn mening uit (gericht naar Tato).
Leg daar nog eens die onsmakelijke opmerking over VMBO's naast, en we hebben een totaal pakket die nog absurder is dan HO en )Remco met elkaar vermenigvuldigd.

Ach, laat het gaan man. Zo belangrijk is het niet toch?:)

Zameer 3 december 2009 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231231)
Ach, laat het gaan man. Zo belangrijk is het niet toch?:)

Maar .. maar .. maar .. De frituurpan staat al goed klaar, max temperatuur zelfs .. :crybaby:
:D

Iemand anders dan? HO misschien? :D
Hoef ik in elk geval niet de naam van mijn restaurant te veranderen: De KFH ..

agatha 3 december 2009 20:47

Ik hoop maar dat de volgende dode Demjanjuk is, geen plaatjes op de radio en geen fans (tenminste geen luidruchtige).

Limbo 3 december 2009 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231239)
Ik hoop maar dat de volgende dode Demjanjuk is, geen plaatjes op de radio en geen fans (tenminste geen luidruchtige).

Eerst wel nog graag even een veroordeling (als hij tenminste schuldig is). Goed voor de Duitse moraal!!

Limbo 3 december 2009 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231228)
Ja, die is al flink afgeleid van Ramses:

We hebben het nu over die "verbloemde" scheldpartijen (gericht naar mij) afgetopt met "rammen" omdat iemand zijn mening uit (gericht naar Tato).
Leg daar nog eens die onsmakelijke opmerking over VMBO's naast, en we hebben een totaal pakket die nog absurder is dan HO en )Remco met elkaar vermenigvuldigd.

Ik snap die uitbarsting ook niet...

Henk 3 december 2009 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231243)
Eerst wel nog graag even een veroordeling (als hij tenminste schuldig is). Goed voor de Duitse moraal!!

Nog een paar jaar, dan zijn we ook van alle duitse oorlogsmisdadigers af. Ik wil ook niet dat ze hun straf ontlopen. Maar als ik ze dan zie, de 85-plussers, eigenlijk hebben ze al levenslang gehad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.