Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Ambo 28 november 2009 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 230354)
Ik kreeg nog wel een grappig beeld van Ambo die in zijn blote kont door het bos rent en iemand die heb met een zweep bewerkt als ie zijn poep niet ophoudt:D

Dolle taferelen hier in bos... :P

agatha 28 november 2009 18:57

Tja, ik denk altijd dat de spannendste dingen in Drenthe gebeuren:D

Limbo 28 november 2009 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 230354)
Ik kreeg nog wel een grappig beeld van Ambo die in zijn blote kont door het bos rent en iemand die heb met een zweep bewerkt als ie zijn poep niet ophoudt:D

Nou, als je het al van die fantasie moet hebben...:eek:

agatha 28 november 2009 19:44

Ik hallucineer nu ook een beetje vanwege het slaaptekort:D

Ambo 28 november 2009 19:52

Trouwens wel mijn darmen afgetapt voordat ik ging lopen (maar is ook niet altijd een garantie...).

agatha 28 november 2009 20:06

Daar heb ik dan weer liever geen beeld bij:P

Ambo 28 november 2009 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 230376)
Daar heb ik dan weer liever geen beeld bij:P

Wat ben je weer lekker labiel, net zag je me nog graag in mijn blote kont door het bos rennen en nu staat je beeld weer op zwart... :confused:

Ambo 28 november 2009 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 230177)
Yep, Spider is een goede vent. Geen slecht woord over hem.

Als Limbo en Henk Spiderman een prima vent vonden en Hanna erge moeite met hem had, dan denk ik dat ik Spiderman ook wel een toffe peer vind! :D:D

Limbo 28 november 2009 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 230382)
Als Limbo en Henk Spiderman een prima vent vonden en Hanna erge moeite met hem had, dan denk ik dat ik Spiderman ook wel een toffe peer vind! :D:D

Dat is een prima redenatie. Geen speld tussen te krijgen (he Hanna??)!!:P

Hanna 29 november 2009 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 230182)
Ach Hanna, dat hoort bij een forum.

Bij dit forum blijkbaar wel. Op andere fora worden kwalijke berichten vaak subiet in totaliteit verwijderd.

AnthonieH 29 november 2009 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 230382)
Als Limbo en Henk Spiderman een prima vent vonden en Hanna erge moeite met hem had, dan denk ik dat ik Spiderman ook wel een toffe peer vind! :D:D

Ach, er waren er wel meer die behoorlijk problemen met hem hadden. In mijn geval was het gewoon een ernstig verschil van inzicht. Hij was pro-FUT en ik ben van die methode allerminst gecharmeerd. Ik vond dat hij risico's en de zwaarte van de ingreep bagatelliseerde en hij vond dat ik daar juist teveel op hamerde.

Uiteindelijk is hij ineens uit zichzelf weggebleven.

Ik heb me nog wel eens afgevraagd waarom. Stiekem dacht ik wel eens dat hij twijfelde aan zijn oude beslissing om een FUT te ondergaan en dat hij vooral hard riep om zijn eigen twijfel te overschreeuwen en om meer mensen te overtuigen van het goede van FUT (als heel veel mensen het doen, dan kan het toch niet fout zijn, immers?).

Misschien heeft ie zijn haar een keer te kort laten knippen en kreeg hij uit zijn omgeving opmerkingen over het litteken. Jehova's getuigen die van hun geloof vallen komen ook niet meer aan de deur :)

Maar ik hoop voor hem persoonlijk dat zijn kaalheid gewoon geen issue meer was en dat hij daarom geen energie meer wilde steken in discussies op HaarWeb.

Ambo 29 november 2009 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 230457)
Ach, er waren er wel meer die behoorlijk problemen met hem hadden. In mijn geval was het gewoon een ernstig verschil van inzicht. Hij was pro-FUT en ik ben van die methode allerminst gecharmeerd. Ik vond dat hij risico's en de zwaarte van de ingreep bagatelliseerde en hij vond dat ik daar juist teveel op hamerde.

Uiteindelijk is hij ineens uit zichzelf weggebleven.

Ik heb me nog wel eens afgevraagd waarom. Stiekem dacht ik wel eens dat hij twijfelde aan zijn oude beslissing om een FUT te ondergaan en dat hij vooral hard riep om zijn eigen twijfel te overschreeuwen en om meer mensen te overtuigen van het goede van FUT (als heel veel mensen het doen, dan kan het toch niet fout zijn, immers?).

Misschien heeft ie zijn haar een keer te kort laten knippen en kreeg hij uit zijn omgeving opmerkingen over het litteken. Jehova's getuigen die van hun geloof vallen komen ook niet meer aan de deur :)

Maar ik hoop voor hem persoonlijk dat zijn kaalheid gewoon geen issue meer was en dat hij daarom geen energie meer wilde steken in discussies op HaarWeb.

Om zowaar een keer on-topic te blijven denk ik dat de FUT-methode een langzame dood sterft de komende jaren...

Limbo 29 november 2009 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 230457)
Stiekem dacht ik wel eens dat hij twijfelde aan zijn oude beslissing om een FUT te ondergaan en dat hij vooral hard riep om zijn eigen twijfel te overschreeuwen en om meer mensen te overtuigen van het goede van FUT (als heel veel mensen het doen, dan kan het toch niet fout zijn, immers?).

Misschien heeft ie zijn haar een keer te kort laten knippen en kreeg hij uit zijn omgeving opmerkingen over het litteken. Jehova's getuigen die van hun geloof vallen komen ook niet meer aan de deur :)

Maar ik hoop voor hem persoonlijk dat zijn kaalheid gewoon geen issue meer was en dat hij daarom geen energie meer wilde steken in discussies op HaarWeb.

Nee, hij is weggebleven na al die harde aanvaringen. Net zoals Lucky. Fris was het allemaal niet, maar ja, dat gebeurt gewoon op een forum.

Limbo 29 november 2009 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 230460)
Om zowaar een keer on-topic te blijven denk ik dat de FUT-methode een langzame dood sterft de komende jaren...

Zodra de kosten van een FUE in de buurt van een FUT komen denk ik dat je gelijk krijgt. Maar zover is het nog niet hoewel FUE steeds goedkoper wordt...

Ambo 29 november 2009 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 230467)
Nee, hij is weggebleven na al die harde aanvaringen. Net zoals Lucky. Fris was het allemaal niet, maar ja, dat gebeurt gewoon op een forum.

Ik heb geen moeite als het er fel aan toegaat (soms verhelderend), zolang je elkaar maar niet voor rotte vis uitmaakt... (doe ik alleen bij HO :o).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.