Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Henk 20 maart 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 456438)
24,5 vandaag. Ben benieuwd wat mijn max gaat worden. Over 3 maanden weten we het.

Hoeveel Wp?

Limbo 20 maart 2021 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456441)
Hoeveel Wp?

25. Hele dag zonnig.

6,4 kWp

Henk 20 maart 2021 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 456443)
25. Hele dag zonnig.

6,4 kWp

Dat is veel! Ik heb 3,72 kWp

Limbo 21 maart 2021 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456448)
Dat is veel! Ik heb 3,72 kWp

Je hebt altijd baas boven baas!

Henk 21 maart 2021 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 456452)
Je hebt altijd baas boven baas!

Zonnemelker!

Limbo 21 maart 2021 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456453)
Zonnemelker!

:D

Is wel leuk. En nog steeds aantrekkelijk. We zouden ze ook in Italië moeten hebben maar je krijgt voor teruglevering precies 0 cent.

Ambo 21 maart 2021 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 456436)
:D:D

Gelukkig hebben zowel mannen als vrouwen gaten

En de kijkersvraag voor vandaag: hoe heet dat stuk huid bij vrouwen tussen de twee gaten?

Ambo 21 maart 2021 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456419)
Hij zit eigenlijk niet op zijn plek bij ons. We zijn gericht op
(jong) volwassenen met LVB, psychische problemen en/of verslavingsproblematiek. Iemand met psychoses die medicatie weigert, dat is andere koek. Lastig, niemand staat er om te springen om hem op te nemen en/of er is een enorme wachtlijst. Volgens mij is er nu een crisisplaatsing aangevraagd. Dat kan nog wel een week duren. Misschien nog langer.


Klote Henk. Maar zit die persoon nu opgesloten of lopen jullie nog gevaar?

Henk 21 maart 2021 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 456459)
Klote Henk. Maar zit die persoon nu opgesloten of lopen jullie nog gevaar?

Dat laatste. Een beetje lastig, hij heeft wel erg serieuze bedreigingen geuit. Wel extra personeel nu, speciaal gericht op zulke gevallen. Dat geeft wel een redelijk veilig gevoel. Het is te hopen dat er snel een plek vrij komt voor hem, ook voor zijn eigen rust.

Henk 21 maart 2021 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 456458)
En de kijkersvraag voor vandaag: hoe heet dat stuk huid bij vrouwen tussen de twee gaten?

Neusbotjehuid?

Henk 21 maart 2021 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 456443)
25. Hele dag zonnig.

6,4 kWp

Overschot gebruik je voor het opladen van de auto?

Ambo 21 maart 2021 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456462)
Neusbotjehuid?

Bijna!


Ter lering en vermaak:

Het perineum, ook dam/banus of meer algemeen bilnaad (niet te verwarren met bilspleet) genoemd, is het deel van het menselijk lichaam dat bestaat uit het ruitvormige gebied tussen het staartbeen, de twee zitbeenderen en de schaambeenvoeg. Een lijn tussen het rechter en het linker zitbeen verdeelt het perineum in een ventrale urogenitale driehoek en een dorsale anale driehoek.[1]

Anatomie en functies
Het perineum bestaat hoofdzakelijk uit spieren en huid. De spieren kunnen worden onderverdeeld in spieren van de anaalstreek en spieren van het urogenitale gebied.

Het perineum geldt bij beide geslachten als erogene zone. Bij mannen ligt het inwendige deel van de penis in het perineum, en kan een erectie worden geïntensiveerd door druk uit te oefenen op het perineum.

Ambo 21 maart 2021 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 456461)
Dat laatste. Een beetje lastig, hij heeft wel erg serieuze bedreigingen geuit. Wel extra personeel nu, speciaal gericht op zulke gevallen. Dat geeft wel een redelijk veilig gevoel. Het is te hopen dat er snel een plek vrij komt voor hem, ook voor zijn eigen rust.


Als leek kijk ik er van op dat zo'n iemand niet opgesloten wordt. Maar goed, ik ben een leek. Je moet er toch niet aan denken als hij de daad bij het woord voegt...

Henk 21 maart 2021 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 456467)
Als leek kijk ik er van op dat zo'n iemand niet opgesloten wordt. Maar goed, ik ben een leek. Je moet er toch niet aan denken als hij de daad bij het woord voegt...

Klopt.
De samenwerking tussen instanties vind ik erg slecht gaan, vooraf gemaakte beloftes (mocht het uit de hand lopen, dan kan hij terug), worden gewoon niet nagekomen. Waarschijnlijk zitten de GGZ-instellinelgen ook overvol.

Henk 21 maart 2021 15:09

Banus, die ga ik onthouden. :D
Waar staat die [1] voor?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 456465)
Bijna!


Ter lering en vermaak:

Het perineum, ook dam/banus of meer algemeen bilnaad (niet te verwarren met bilspleet) genoemd, is het deel van het menselijk lichaam dat bestaat uit het ruitvormige gebied tussen het staartbeen, de twee zitbeenderen en de schaambeenvoeg. Een lijn tussen het rechter en het linker zitbeen verdeelt het perineum in een ventrale urogenitale driehoek en een dorsale anale driehoek.[1]

Anatomie en functies
Het perineum bestaat hoofdzakelijk uit spieren en huid. De spieren kunnen worden onderverdeeld in spieren van de anaalstreek en spieren van het urogenitale gebied.

Het perineum geldt bij beide geslachten als erogene zone. Bij mannen ligt het inwendige deel van de penis in het perineum, en kan een erectie worden geïntensiveerd door druk uit te oefenen op het perineum.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.