Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 21 januari 2015 09:51

Ja. Kansloos. Bij voorbaat. Van de zomer pas? Dat wordt bikkelen!:P

agatha 21 januari 2015 18:38

Qua tv aanbod lijkt het wel weer zomer. Ga maar weer eens Ronin kijken.

Limbo 21 januari 2015 18:41

Kijk nu naar Borgen. Laatste serie.

agatha 21 januari 2015 20:53

Netflixje?

Limbo 21 januari 2015 21:38

Aber nein. USB.:crybaby:

agatha 22 januari 2015 07:24

Over Nein gesproken. Die foto van die Pegida-leider als Hitler, ik zie dat niet echt als een eerbetoon aan de oh-grote-leider. Beetje karikaturaal, Hitler als zwerver lijkt het meer, snap wel dat ie moest opstappen.

Limbo 22 januari 2015 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 366290)
Over Nein gesproken. Die foto van die Pegida-leider als Hitler, ik zie dat niet echt als een eerbetoon aan de oh-grote-leider. Beetje karikaturaal, Hitler als zwerver lijkt het meer, snap wel dat ie moest opstappen.

Ja, ik las het gisteren. Maar ik dacht, ik zeg niks, dadelijk ben ik weer de zak hier!:eek:

AnthonieH 22 januari 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 366290)
Over Nein gesproken. Die foto van die Pegida-leider als Hitler, ik zie dat niet echt als een eerbetoon aan de oh-grote-leider. Beetje karikaturaal, Hitler als zwerver lijkt het meer, snap wel dat ie moest opstappen.

Meer dan een beetje dom in een tijd waarin ieder kritsch geluid richting Islam = nazi, terwijl ondertussen Joden Europa weer ontvluchten. Goed dat ie opstapt. Hij geeft mensen die van makkelijke labeltjes houden te veel voer.

Overigens heb ik weinig met Pegida, behalve dat ik begrijp dat die mensen onrust voelen. Ze zijn mij te sterk op de hand van een regime dat wėl erg veel trekjes heeft van nazi-Duitsland ... sterke leider, propaganda, media aan banden, volksgenoten over de grens bewapenen, landsdelen van buurlanden annexeren, ...

Maar voor mij valt je kritisch uitlaten over immigratie en islamisering toch echt ook onder vrijheid van meningsuiting.

Het schijnt trouwens dat ie dit bij de kapper deed, vanwege een komisch boek dat ik nog eens wil gaan lezen, over Hitler die na 60 jaar wakker wordt in Berlijn of zoiets.

Limbo 22 januari 2015 14:48

Ja, dat is een boek. Schijnt wel goed te zijn.
Evengoed, domme actie!

Elser 22 januari 2015 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 366290)
Over Nein gesproken. Die foto van die Pegida-leider als Hitler, ik zie dat niet echt als een eerbetoon aan de oh-grote-leider. Beetje karikaturaal, Hitler als zwerver lijkt het meer, snap wel dat ie moest opstappen.

Die cartoons lijken weer een toekomst te hebben, net weer geprobeerd om mijn gedachtenspinsel een nieuw leven in te blazen. Meester Mirabeau en dat kleine springerige potloodventje. Maar ja, wat een werk.

agatha 23 januari 2015 19:49

"Daar is hij weer" heet het boek en dat is inderdaad een grappig boek. Ik geloof niet zo dat het een grap is van hem want het is een erg vreemde organisatie.

AnthonieH 23 januari 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 366437)
"Daar is hij weer" heet het boek en dat is inderdaad een grappig boek. Ik geloof niet zo dat het een grap is van hem want het is een erg vreemde organisatie.

Het is amper een organisatie. Het is een slecht geregiseerde groep ongeruste burgers van allerlei pluimage. Vooral autochtoon, vermoed ik.

Angstige moslims probeer je vanzelfsprekend gerust te stellen. Geradicaliseerde moslims probeer je, alweer geheel terecht, te begrijpen. Voor autochtonen is dat anders. Die hoef je gelukkig niet al te serieus te nemen. Hun angst of onrust noem je onderbuikgevoel, je plakt er het labeltje 'extreem rechts' op, fout, eng, vies, en ... presto! ...weg probleem. Onmensen, nazi's ... hun mening of wat ze ook in hun position papers schrijven doet er niet toe. Die hoef je niet te lezen, daar hoef je niet naar te luisteren. Alles is gevat in ėėn bijvoegelijk naamwoord. Geen ruimte voor begrip. Zelfs pogen het te begrijpen maakt je verdacht, een Wilders-adept :)

Elser 23 januari 2015 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 366446)
Het is amper een organisatie. Het is een slecht geregiseerde groep ongeruste burgers van allerlei pluimage. Vooral autochtoon, vermoed ik.

Angstige moslims probeer je vanzelfsprekend gerust te stellen. Geradicaliseerde moslims probeer je, alweer geheel terecht, te begrijpen. Voor autochtonen is dat anders. Die hoef je gelukkig niet al te serieus te nemen. Hun angst of onrust noem je onderbuikgevoel, je plakt er het labeltje 'extreem rechts' op, fout, eng, vies, en ... presto! ...weg probleem. Onmensen, nazi's ... hun mening of wat ze ook in hun position papers schrijven doet er niet toe. Die hoef je niet te lezen, daar hoef je niet naar te luisteren. Alles is gevat in ėėn bijvoegelijk naamwoord. Geen ruimte voor begrip. Zelfs pogen het te begrijpen maakt je verdacht, een Wilders-adept :)

Wat een lang verhaal en over welk bijvoeglijk naamwoord hebben we het?

agatha 23 januari 2015 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elser (Bericht 366456)
wat een lang verhaal en over welk bijvoeglijk naamwoord hebben we het?

:d

AnthonieH 24 januari 2015 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 366456)
Wat een lang verhaal en over welk bijvoeglijk naamwoord hebben we het?

Extreem rechts ... met dat label vervallen je democratische rechten :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.