Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   3150 kruin plus voorkant (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=24095)

Ambo 19 januari 2010 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 (Bericht 237174)
Ervaar ik eveneens zo !

Had zelf maar een klein plekje, nog kleiner dan jij maar stoorde me daar nog het meeste aan.

Zoals Ambo zegt, prefereren klinieken het vooraangezicht toch, maar dat heeft ook andere redenen.

Een kruin moet je veel grafts aan spenderen bij relatief klein oppervlak en dan nog is het afwachten (doorbloeding is daar een stuk minder). Klinieken spelen zelf ook een stuk meer op "safe" bij de voorkant alleen.

Weer wat geleerd, wist niet dat de doorbloeding op de kruin minder was. ;)

mario 19 januari 2010 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 (Bericht 237174)
Ervaar ik eveneens zo !

Had zelf maar een klein plekje, nog kleiner dan jij maar stoorde me daar nog het meeste aan.

Zoals Ambo zegt, prefereren klinieken het vooraangezicht toch, maar dat heeft ook andere redenen.

Een kruin moet je veel grafts aan spenderen bij relatief klein oppervlak en dan nog is het afwachten (doorbloeding is daar een stuk minder). Klinieken spelen zelf ook een stuk meer op "safe" bij de voorkant alleen.

Oke maar 1500 stuks is toch behoorlijk. de plek lijkt op de foto groter dan het is er zat nog behoorlijk wat haar maar het werd wel dunner . ik zal eens kijken of ik nog een foto heb voor de ht min 5% helpt ook wel

lifeguard1974 19 januari 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mario (Bericht 237072)
Sabine heeft alles gedaan ( Dr mertens) is er helemaal niet bij geweest. sabine heeft 5/6 jaar ervaring dat is voor mij het belangrijkste. :D

De eerste dag had Sabine bij mij alles geÏmplanteerd, de tweede dag twee andere dames.
Maar de haren eruit halen deed Dr. Reys, nu Dr. Reys er niet meer is, is deze taak dus door Sabine overgenomen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 237075)
Oh ja, die heeft de enkel van Van Basten behandeld toch? :o

Hey een voetbalkenner die ook wat van de randzaken weet;)
Deze arts had in die tijd de enkel van Pannekoek....of ik bedoel San Marco echt verprutst!

Ambo 19 januari 2010 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 (Bericht 237191)
Hey een voetbalkenner die ook wat van de randzaken weet;)
Deze arts had in die tijd de enkel van Pannekoek....of ik bedoel San Marco echt verprutst!

In het begin van zijn trainersloopbaan had hij nog een gouwe pik. Inmiddels knap verschrompeld in zijn broek... :(

lifeguard1974 19 januari 2010 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 237194)
In het begin van zijn trainersloopbaan had hij nog een gouwe pik. Inmiddels knap verschrompeld in zijn broek... :(

Je wilt toch niet zeggen dat je meedelijden hebt met Marco.

Ik ben blij dat ie bij 020 is geweest en er niets van gebakken heeft,
zo zal Jol er ook niets van bakken:D

Trouwens een beetje bij HT te houden, je hebt een litteken achter op je hoofd.
Toch scheer je, je haar iedere keer kaal zodat je litteken blijft opvallen.
Dat snap ik dus niet:confused: ik zou er alles aan doen om het te verbergen?

mario 19 januari 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 (Bericht 237191)
De eerste dag had Sabine bij mij alles geÏmplanteerd, de tweede dag twee andere dames.
Maar de haren eruit halen deed Dr. Reys, nu Dr. Reys er niet meer is, is deze taak dus door Sabine overgenomen.



Hey een voetbalkenner die ook wat van de randzaken weet;)
Deze arts had in die tijd de enkel van Pannekoek....of ik bedoel San Marco echt verprutst!

hoelang is het bij jou geleden lifeguard , zie je al resultaat en ben je tevreden hoe je behandeld bent gr mario

lifeguard1974 19 januari 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mario (Bericht 237240)
hoelang is het bij jou geleden lifeguard , zie je al resultaat en ben je tevreden hoe je behandeld bent gr mario

2&3 december vorig jaar, zie: http://www.haarweb.nl/forum/album.php?u=15070

Voorgaande 2 HT waren waardeloos veel dubbele implantaten net als bij een (speelgoed)pop.

Bij deze laatste HT heb ik het idee dat het wel goed is gegaan.
Nu maar afwachten...

mario 19 januari 2010 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 (Bericht 237243)
2&3 december vorig jaar, zie: http://www.haarweb.nl/forum/album.php?u=15070

Voorgaande 2 HT waren waardeloos veel dubbele implantaten net als bij een (speelgoed)pop.

Bij deze laatste HT heb ik het idee dat het wel goed is gegaan.
Nu maar afwachten...

Oke bedankt , We houden contact gr mario

Ambo 19 januari 2010 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 (Bericht 237221)
Je wilt toch niet zeggen dat je meedelijden hebt met Marco.

Ik ben blij dat ie bij 020 is geweest en er niets van gebakken heeft,
zo zal Jol er ook niets van bakken:D

Trouwens een beetje bij HT te houden, je hebt een litteken achter op je hoofd.
Toch scheer je, je haar iedere keer kaal zodat je litteken blijft opvallen.
Dat snap ik dus niet:confused: ik zou er alles aan doen om het te verbergen?

Ben sinds vorig jaar zomer heel content met mijn korte coupe. En dat zichtbare litteken lig ik niet wakker van, maar wil het binnenkort wel laten camoufleren d.m.v. tatoeage.

Scheer het trouwens niet altijd helemaal kaal, ben nog wat aan het expirementeren (scheren, standje 0, standje 1, standje 2...).

lifeguard1974 19 januari 2010 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mario (Bericht 237247)
Oke bedankt , We houden contact gr mario

Komt goed Mario! Iedere geval veel sterkte en veel succes:D

De laatste HT was bij mij iedere geval een verademing t.o.v. de vorige 2 HT.

mario 19 januari 2010 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 237250)
Ben sinds vorig jaar zomer heel content met mijn korte coupe. En dat zichtbare litteken lig ik niet wakker van, maar wil het binnenkort wel laten camoufleren d.m.v. tatoeage.

Scheer het trouwens niet altijd helemaal kaal, ben nog wat aan het expirementeren (scheren, standje 0, standje 1, standje 2...).

Mijn vriendin is kapster heb ik foto,s van jou laten zien , haar mening is kort laten. standje 1 :D (kost niks krijg je gratis deze tip) wel even onder de zonnebank j gr mario :cool:

lifeguard1974 19 januari 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 237250)
Ben sinds vorig jaar zomer heel content met mijn korte coupe. En dat zichtbare litteken lig ik niet wakker van, maar wil het binnenkort wel laten camoufleren d.m.v. tatoeage.

Scheer het trouwens niet altijd helemaal kaal, ben nog wat aan het expirementeren (scheren, standje 0, standje 1, standje 2...).

Ik zag dat je laatste foto's van 31-12'09 zijn (maar deze staan niet in je fotoalbum:crybaby:).

Wij willen eigenlijk weer nieuwe foto's;) (deze uiteraard in je fotoalbum).

Als iedereen zijn fotoalbum zou bijwerken:D zou het een stuk duidelijker en informatiever zijn op HAARWEB;)

Ambo 19 januari 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mario (Bericht 237254)
Mijn vriendin is kapster heb ik foto,s van jou laten zien , haar mening is kort laten. standje 1 :D (kost niks krijg je gratis deze tip) wel even onder de zonnebank j gr mario :cool:

:D:D:D

Wil je even aan haar vragen of ik een kans maak bij haar als jij het uitmaakt? :D:D

En hoe vindt ze mijn huidige coupe (zie mijn foto-album). Haarkrans standje 1 en de rest standje 2.

mario 19 januari 2010 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 237258)
:D:D:D

Wil je even aan haar vragen of ik een kans maak bij haar als jij het uitmaakt? :D:D

En hoe vindt ze mijn huidige coupe (zie mijn foto-album). Haarkrans standje 1 en de rest standje 2.

s achter dat je het litteken niet meer ziet , de rest iets langer . Misschien heb ik wel een dikke sloper op de bank zitten :D

Ambo 19 januari 2010 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mario (Bericht 237260)
s achter dat je het litteken niet meer ziet , de rest iets langer . Misschien heb ik wel een dikke sloper op de bank zitten :D

Dan is standje 1 wat ik nu heb bij de haarkrans niet voldoende. Maar wil het met behulpe van tatoeage (dan tatoeëren ze haartjes op mijn litteken) laten camoufleren binnenkort.

En dat andere is geen antwoord op mijn vraag... ;);)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.