Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Geef een TV tip! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13145)

Spiderman 10 april 2008 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163303)
Gisteren maar weer eens gekeken naar The Pianist. Idd, een mooie film. Wat een ellende hebben die Joden toch meegemaakt in WOII. Maar ja, dat geeft hen natuurlijk nog geen vrijbrief de palestijnen zo te behandelen. Maar dat is een ander chapiter, niet hier en nu te behandelen...


Kon gisteren helaas niet meer dan het laatste uur kijken, maar gelukkig had ik hem al een keer gezien. Geweldidge film idd.

Mijn tip voor vanavond: PSV - Fiorentina.:P

Limbo 10 april 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163347)
Moet nog even wat op de computer doen en dan sleur ik die fles open. Vanavond lekker japans eten. Ik kijk altijd graag naar 2 voor 12 en ben dan heel blij als ik 3 antwoorden heb:D. Vanavond is op de Belg The Perfect Storm. Vond ik een rare film omdat ze aan het begin zeggen dat de film op ware gebeurtenissen is gebasseerd. Maar het einde van de film is dat ze allemaal verdrinken door een enorme golf (tsunami?). Hoe weten ze dan wat er gebeurt is? Rare jongens die Amerikanen.

Toe maar...:D

Vond het niet zo'n geweldige film, maar wel beter dan niets. Ik denk dat ze het weten door satelietbeelden op te vragen!:P Idd, rare jongens; dat land trekt me ook helemaal niet!

Limbo 10 april 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163354)
Mijn tip voor vanavond: PSV - Fiorentina.:P

Verrek ja, moet ik ook even naar kijken...

agatha 10 april 2008 17:29

Shit, dat wordt voor mij weer boven kijken:crybaby:

Limbo 10 april 2008 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163365)
Shit, dat wordt voor mij weer boven kijken:crybaby:

Wat zeg je nu?? Jouw liefhebbende echtgenoot stuurt jou naar boven?? Amai zeg!:)

agatha 10 april 2008 19:52

Ik trap hier niet in:P

Dundee 10 april 2008 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163394)
Ik trap hier niet in:P

Lig je onder de sloef ? :P ...als je dat verstaat natuurlijk ..want is Belgisch he..net als die wortelschijven ..:P

Stefke 11 april 2008 18:55

TV-tip voor de saaie woensdagavond:

Missing

RTL4, 20.30-21.30

Limbo 11 april 2008 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 163410)
Lig je onder de sloef ? :P ...als je dat verstaat natuurlijk ..want is Belgisch he..net als die wortelschijven ..:P

Je bedoelt: zit je onder de plak; heb je niets te zeggen; er wordt over je heen gelopen, etc. etc.??????????????:D

Dundee 11 april 2008 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163543)
Je bedoelt: zit je onder de plak; heb je niets te zeggen; er wordt over je heen gelopen, etc. etc.??????????????:D

Idd.. sloeffen= (pantoffels) :D...en dat is een gezegde....als je daar onder ligt heb je niks te zeggen thuis ;)


Weet je wat ze zeggen ,als er ene in zijn neus zit te peuteren ?

'Als je boven bent, breng mijn pantoffels mee hè' :P :D

Limbo 12 april 2008 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 163549)
Weet je wat ze zeggen ,als er ene in zijn neus zit te peuteren ?

'Als je boven bent, breng mijn pantoffels mee hè' :P :D

Oftewel: stuur even een kaartje als je boven bent!:)

agatha 12 april 2008 12:54

Vandaag heerlijk het hele huis voor mij alleen. TV ook voor mij alleen. Ik ben getrouwd ben een sportfreak:eek: en ik hou er niet van. Dus als er voetbal is ga ik lekker boven tv kijken in bed:D

Spiderman 12 april 2008 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163585)
Vandaag heerlijk het hele huis voor mij alleen. TV ook voor mij alleen. Ik ben getrouwd ben een sportfreak:eek: en ik hou er niet van. Dus als er voetbal is ga ik lekker boven tv kijken in bed:D

En vertel, wat is je TV tip voor vanavond?:D

agatha 12 april 2008 15:11

Apocalyps Now. Volgens mij behoor ik tot de laatste der Mohikanen. Heb die film nog nooit gezien en schijnt een goeie te zijn. Verder is het diep treurig. Ga lekker ranzig op de bank hangen tot die tijd en al die amerikaanse rotzooi kijken op net ? Cold Case en zo en probeer dan tegelijkertijd de crypto op te lossen. Wonderbaarlijk fenomeen vind ik dat altijd. De ene week vul je hem redelijksnel in en de andere week mag je blij zijn dat je 1 woord heb. Zijn er hier nog meer crypto liefhebbers. Met name die in de Volkskrant voor als ik hopeloos vastloop?

agatha 12 april 2008 15:13

Hier trouwens wederom zon en met jasje aan is het heerlijk:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.