Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Geef een TV tip! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13145)

Spiderman 8 april 2008 20:40

Geef een TV tip!
 
Ik zie op andere fora vaak discussies van soortgelijke strekking, maar hier op HW helaas (nog) niet.

Mijn tip voor vanavond is: The Pianist om 2040 op canvas.:)

Spiderman 8 april 2008 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163170)

Mijn tip voor vanavond is: The Pianist om 2040 op canvas.:)


Moet mezelf even corriceren, The Pianist is pas morgenavond op Canvas.

Limbo 9 april 2008 10:28

Is dat niet die film over Polen en WO II?? Heb ik al eens gezien...

Spiderman 9 april 2008 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163198)
Is dat niet die film over Polen en WO II?? Heb ik al eens gezien...

Klopt! Persoonlijk vind ik het een hele goede film.

Limbo 9 april 2008 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163212)
Klopt! Persoonlijk vind ik het een hele goede film.

Is al weer een hele tijd geleden. Heb hem uitgekeken dus dat zegt wel genoeg!

Dundee 9 april 2008 16:24

Topfilm !!! .Samen met Schindler's List èèn van de beste films over de joden . The pianist vind ik ps het best , is ook echt aangrijpend .

Top 250 : http://www.moviemeter.nl/list/top/

The pianist : http://www.moviemeter.nl/film/3105 wo 9 april, 20:40 uur op TV (Ketnet/Canvas)

Schindler's List : http://www.moviemeter.nl/film/741

agatha 9 april 2008 16:40

Vanavond naar Lewis op de KRO. Lekkere detective, weinig bloed en geen reclame. Zak chips, fles cola en vreemd genoeg bijna altijd goed weer in Oxford

Dundee 9 april 2008 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163236)
Zak chips, fles cola

En sigaretten :P .. ...zit niet veel gezond bij :P :D

agatha 9 april 2008 16:48

Volgens mij heb ik al groene dingen in mijn avondeten. Ik wil het niet al te gek maken:D

Dundee 9 april 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163243)
Volgens mij heb ik al groene dingen in mijn avondeten. Ik wil het niet al te gek maken:D

Ja maar die vitamientjes van je avondeten doe je teniet ..met je fles cola ..zakske chips ..en je sigaretje :o :D

agatha 9 april 2008 17:02

Vandaar dat het niet opschiet met mijn haren:confused: Ik zal het nog rampzaliger maken. Ik ga nu terug naar mijn zonnetje en een fles witte wijn openrukken:eek:

Dundee 9 april 2008 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163249)
Vandaar dat het niet opschiet met mijn haren:confused: Ik zal het nog rampzaliger maken. Ik ga nu terug naar mijn zonnetje en een fles witte wijn openrukken:eek:

Ach ..we leven maar 1 keer he ...enjoys from living ;)

Limbo 9 april 2008 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163249)
Vandaar dat het niet opschiet met mijn haren:confused: Ik zal het nog rampzaliger maken. Ik ga nu terug naar mijn zonnetje en een fles witte wijn openrukken:eek:

Zonnetje? Welk zonnetje dan?? Hier is het al de hele dag fu*king bewolkt. Morgen mss beter weer. Ik snak naar zon (en idd, een Gauloise, met filter, een glaasje wijn en iets slechts te eten, aan het water)...:o

Spiderman 9 april 2008 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163258)
Zonnetje? Welk zonnetje dan?? Hier is het al de hele dag fu*king bewolkt. Morgen mss beter weer. Ik snak naar zon (en idd, een Gauloise, met filter, een glaasje wijn en iets slechts te eten, aan het water)...:o

Hier in NH is het stralend mooi weer.... Ik kan bijna geen wolkje ontdekken.

Limbo 9 april 2008 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163260)
Hier in NH is het stralend mooi weer.... Ik kan bijna geen wolkje ontdekken.

Ik weet het; tot Eindhoven bewolkt en daarboven fraai weer. Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Bedankt voor de info Spider, wrijf het er maar lekker in!:eek:

Spiderman 9 april 2008 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163262)
Ik weet het; tot Eindhoven bewolkt en daarboven fraai weer. Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Bedankt voor de info Spider, wrijf het er maar lekker in!:eek:


Zo is het maar net. Overigens hoef je niet heel erg jaloers te zijn, want met 11,6 graden op de thermometer is het hier ook niet heel erg warm.:eek: De aanblik doet het meest.....

Limbo 9 april 2008 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163264)
Zo is het maar net. Overigens hoef je niet heel erg jaloers te zijn, want met 11,6 graden op de thermometer is het hier ook niet heel erg warm.:eek: De aanblik doet het meest.....

Ja, verleden jaar was het al heerlijk bbq- en zwemweer. De vooruitzichten geven zelfs voor de lange termijn (2 weken) geen zicht op stabiel voorjaarsweer...

Dundee 9 april 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163262)
Ik weet het; tot Eindhoven bewolkt en daarboven fraai weer. Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Bedankt voor de info Spider, wrijf het er maar lekker in!:eek:

Hier ook super mooi weer vandaag ...de eerste keer cabrio gereden dit jaar :P

Limbo 10 april 2008 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 163278)
Hier ook super mooi weer vandaag ...de eerste keer cabrio gereden dit jaar :P

Patser!:D

Limbo 10 april 2008 09:24

Gisteren maar weer eens gekeken naar The Pianist. Idd, een mooie film. Wat een ellende hebben die Joden toch meegemaakt in WOII. Maar ja, dat geeft hen natuurlijk nog geen vrijbrief de palestijnen zo te behandelen. Maar dat is een ander chapiter, niet hier en nu te behandelen...

agatha 10 april 2008 11:25

Hoera, volledig off topic maar we hebben hier een strak blauwe hemel!!!!

Dundee 10 april 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163310)
Hoera, volledig off topic maar we hebben hier een strak blauwe hemel!!!!

Niet zagen he agatie'tje :P haha :D .......ik rij naar de kust ze.....dak open ..en we zijn weg ..kijken of er nog water in de zee staat :P

Je moet er hier van profiteren met dat kort zomertje ;)

Dundee 10 april 2008 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163303)
Gisteren maar weer eens gekeken naar The Pianist. Idd, een mooie film. Wat een ellende hebben die Joden toch meegemaakt in WOII. Maar ja, dat geeft hen natuurlijk nog geen vrijbrief de palestijnen zo te behandelen. Maar dat is een ander chapiter, niet hier en nu te behandelen...

Vooral als ze die kreupele in zen rolstoel ..van boven door het venster gooide met rolstoel en al ..vond ik erg :rolleyes: ...en op het laatste met die blik eten ... Die film is echt prachtig gemaakt !

Limbo 10 april 2008 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163310)
Hoera, volledig off topic maar we hebben hier een strak blauwe hemel!!!!

Hier tot voor kort; wilde net buiten gaan zitten ging de zon weg achter wolkenvelden...:mad:

Limbo 10 april 2008 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 163315)
Vooral als ze die kreupele in zen rolstoel ..van boven door het venster gooide met rolstoel en al ..vond ik erg :rolleyes: ...en op het laatste met die blik eten ... Die film is echt prachtig gemaakt !

Inderdaad. Roman Polanski zag ik nog net voor mijn ogen dichtvielen...

agatha 10 april 2008 14:36

Hier nog steeds geen vuiltje aan de lucht. Ben effe naar binnen gegaan omdat het hier bloeheet is in de zon en uit de wind. Vraag me af of ik alweer aan de witte wijn kan:D Afwasje doen en dat was het dan voor vandaag. JIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Limbo 10 april 2008 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163334)
Hier nog steeds geen vuiltje aan de lucht. Ben effe naar binnen gegaan omdat het hier bloeheet is in de zon en uit de wind. Vraag me af of ik alweer aan de witte wijn kan:D Afwasje doen en dat was het dan voor vandaag. JIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Tsjonge, wat een luxe leven dat huisvrouw zijn...

agatha 10 april 2008 14:55

Jaaaaa, je hebt luxe paardje en werkpaardjes he?:P

Limbo 10 april 2008 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163343)
Jaaaaa, je hebt luxe paardje en werkpaardjes he?:P

Yep!:(

Morgen weer kijken naar Met het mes op tafel. Finale geloof ik. Geweldige quiz met onze Erik Engerd.

Smaakt de wijn al aagje??

agatha 10 april 2008 15:04

Moet nog even wat op de computer doen en dan sleur ik die fles open. Vanavond lekker japans eten. Ik kijk altijd graag naar 2 voor 12 en ben dan heel blij als ik 3 antwoorden heb:D. Vanavond is op de Belg The Perfect Storm. Vond ik een rare film omdat ze aan het begin zeggen dat de film op ware gebeurtenissen is gebasseerd. Maar het einde van de film is dat ze allemaal verdrinken door een enorme golf (tsunami?). Hoe weten ze dan wat er gebeurt is? Rare jongens die Amerikanen.

Spiderman 10 april 2008 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163303)
Gisteren maar weer eens gekeken naar The Pianist. Idd, een mooie film. Wat een ellende hebben die Joden toch meegemaakt in WOII. Maar ja, dat geeft hen natuurlijk nog geen vrijbrief de palestijnen zo te behandelen. Maar dat is een ander chapiter, niet hier en nu te behandelen...


Kon gisteren helaas niet meer dan het laatste uur kijken, maar gelukkig had ik hem al een keer gezien. Geweldidge film idd.

Mijn tip voor vanavond: PSV - Fiorentina.:P

Limbo 10 april 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163347)
Moet nog even wat op de computer doen en dan sleur ik die fles open. Vanavond lekker japans eten. Ik kijk altijd graag naar 2 voor 12 en ben dan heel blij als ik 3 antwoorden heb:D. Vanavond is op de Belg The Perfect Storm. Vond ik een rare film omdat ze aan het begin zeggen dat de film op ware gebeurtenissen is gebasseerd. Maar het einde van de film is dat ze allemaal verdrinken door een enorme golf (tsunami?). Hoe weten ze dan wat er gebeurt is? Rare jongens die Amerikanen.

Toe maar...:D

Vond het niet zo'n geweldige film, maar wel beter dan niets. Ik denk dat ze het weten door satelietbeelden op te vragen!:P Idd, rare jongens; dat land trekt me ook helemaal niet!

Limbo 10 april 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 163354)
Mijn tip voor vanavond: PSV - Fiorentina.:P

Verrek ja, moet ik ook even naar kijken...

agatha 10 april 2008 17:29

Shit, dat wordt voor mij weer boven kijken:crybaby:

Limbo 10 april 2008 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163365)
Shit, dat wordt voor mij weer boven kijken:crybaby:

Wat zeg je nu?? Jouw liefhebbende echtgenoot stuurt jou naar boven?? Amai zeg!:)

agatha 10 april 2008 19:52

Ik trap hier niet in:P

Dundee 10 april 2008 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 163394)
Ik trap hier niet in:P

Lig je onder de sloef ? :P ...als je dat verstaat natuurlijk ..want is Belgisch he..net als die wortelschijven ..:P

Stefke 11 april 2008 18:55

TV-tip voor de saaie woensdagavond:

Missing

RTL4, 20.30-21.30

Limbo 11 april 2008 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 163410)
Lig je onder de sloef ? :P ...als je dat verstaat natuurlijk ..want is Belgisch he..net als die wortelschijven ..:P

Je bedoelt: zit je onder de plak; heb je niets te zeggen; er wordt over je heen gelopen, etc. etc.??????????????:D

Dundee 11 april 2008 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 163543)
Je bedoelt: zit je onder de plak; heb je niets te zeggen; er wordt over je heen gelopen, etc. etc.??????????????:D

Idd.. sloeffen= (pantoffels) :D...en dat is een gezegde....als je daar onder ligt heb je niks te zeggen thuis ;)


Weet je wat ze zeggen ,als er ene in zijn neus zit te peuteren ?

'Als je boven bent, breng mijn pantoffels mee hè' :P :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.