Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Zameer 6 december 2009 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231805)
Pfff, lezingen, onderzoeken, definities, technieken, ....verafgoding van de wetenschap..
Als jij dreigt te verdrinken en een ander trekt jou er uit, is die ander dan wijs of dom? Knap dat hij jou heeft weten te redden of dom dat hij jou niet heeft laten verdrinken?

Dat weet ik niet, want stel dat ik Osama Bin Laden zou heten, kan 'ie me beter laten verdrnken.

Maar we hebben het over oude wijzen, niet over moraal en empathie, da's een ander onderwerp.

Tato 6 december 2009 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231808)
Dat weet ik niet, want stel dat ik Osama Bin Laden zou heten, kan 'ie me beter laten verdrnken.

Waarom dan? Hou je niet van Hollywoord acteurs?:)

Zameer 6 december 2009 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231809)
Waarom dan? Hou je niet van Hollywoord acteurs?:)

Vooral de gevolgen van Holywoord acteurs :D

Tato 6 december 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231810)
Vooral de gevolgen van Holywoord acteurs :D

Volgens mij is in geen enkel onderzoek of wetenschappelijke studie aangetoond dat hij ook maar bestaat, laat staan gevolgen op zn naam heeft staan...

De CIA lacht zich ondertussen een krul in de lul en doet weer een medewerker de nepbaard en de shalwar-qamiz om. "Roep maar dat Allah groot is, je alle westerlingen dood wil hebben en hou vooral je lach in!"

Hanna 6 december 2009 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231808)
Maar we hebben het over oude wijzen, niet over moraal en empathie, da's een ander onderwerp.

Okay, nou, een oude wijze zou jou laten verdrinken, omdat moraal en empathie bij jou niet nodig zijn en we toch al overbevolking hebben. :P

Zameer 6 december 2009 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231812)
Volgens mij is in geen enkel onderzoek of wetenschappelijke studie aangetoond dat hij ook maar bestaat, laat staan gevolgen op zn naam heeft staan...

De CIA lacht zich ondertussen een krul in de lul en doet weer een medewerker de nepbaard en de shalwar-qamiz om. "Roep maar dat Allah groot is, je alle westerlingen dood wil hebben en hou vooral je lach in!"

Ik doel even niet op die discussie, maar op de metafoor Bin Laden als iemand die een terroristische organisatie draait.

Ok, ander voorbeeld: Klaas Bruinsma, die mafiagast.

Tato 6 december 2009 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231815)
Ik doel even niet op die discussie, maar op de metafoor Bin Laden als iemand die een terroristische organisatie draait.

Ok, ander voorbeeld: Klaas Bruinsma, die mafiagast.

Mwa, ik denk dat ik maar even afhaak voorlopig hoor. Ik kan het niet meer bijbenen moet ik zeggen;)

Zameer 6 december 2009 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231813)
Okay, nou, een oude wijze zou jou laten verdrinken, omdat moraal en empathie bij jou niet nodig zijn en we toch al overbevolking hebben. :P

Nou, het is een volslagen andere discussie, en samen met overbevolking wel een ander topic.

Hanna 6 december 2009 23:32

Ander topic? Dit is het Dood topic. Dus gij zult verzuipen. :P

Zameer 6 december 2009 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231824)
Ander topic? Dit is het Dood topic. Dus gij zult verzuipen. :P

:D Ok, daar heb je een punt

AnthonieH 6 december 2009 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231812)
Volgens mij is in geen enkel onderzoek of wetenschappelijke studie aangetoond dat hij ook maar bestaat, laat staan gevolgen op zn naam heeft staan...

De CIA lacht zich ondertussen een krul in de lul en doet weer een medewerker de nepbaard en de shalwar-qamiz om. "Roep maar dat Allah groot is, je alle westerlingen dood wil hebben en hou vooral je lach in!"

Complottheoriën ;) Ik ben toch serieus benieuwd of je daadwerkelijk theehuizen bezoekt ;)

Hanna 6 december 2009 23:52

Bij voorlopig gebrek aan nieuwe bekende dooien...
Ik vind 't diep triest dat nu pas zoveel muziek van Ramses verkocht wordt..

http://muziek.nieuws.nl/577848/acht_...ffy_in_top_100

Hopelijk vangt Liesbeth daar geld van; dat heeft zij wel verdiend vanwege alles wat zij voor hem gedurende meer dan 40 jaar gedaan heeft.

Tato 6 december 2009 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 231832)
Complottheoriën ;) Ik ben toch serieus benieuwd of je daadwerkelijk theehuizen bezoekt ;)

Neen:)

Hanna 6 december 2009 23:55

Coffeeshops dus. :cool:

Tato 7 december 2009 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231839)
Coffeeshops dus. :cool:

Nee, ik drink geen koffie:P

Even een vraagje aan de dames. Stel je bezoekt een openbare gelegenheid (cafe ofzo) en en komt een man op je af en hij zegt dat hij kennis met je wil maken omdat hij je gewoon vreselijk sexy vindt. Hij is verder beleefd en alles.

Wat zouden jullie daarvan vinden? Ff wegdenken dat jullie getrouwd zijn dan he. Ik ben namelijk van plan om zo meiden te benaderen, geen gezeik en eromheen gelul enzo;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.