Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   eindelijk de moed om een haartransplantatie te laten doen door Global Hair (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39691)

ferhatkoca 3 mei 2021 23:12

eindelijk de moed om een haartransplantatie te laten doen door Global Hair
 
Goedendag allemaal, mijn Naam is Ferhat
ben al ongeveer 12 jaar lid van Haarweb. Tijdens deze jaren, heb veel geleerd; onder andere het gebruiken van Toppik. Hierdoor ben ik mezelf ook beter gaan voelen.

Vanaf mijn 20e ben ik al kalende en heb dit altijd een groot probleem gevonden. Ik voelde mij hierdoor ook mentaal niet in orde (niet in de spiegel willen kijken etc). Ik had het er moeilijk mee, maar na het gebruik van Toppik was ik superblij. Alleen het zwemmen of motorrijden was nog lastig.

Ik heb al talloze dingen geprobeerd om de haaruitval tegen te gaan. Een voorbeeld is Finasteride. Helaas werkte ook dit middel niet bij mij. Met Finasteride was ik al na een aantal maanden gestopt vanwege bijwerkingen. Ook niet meer van plan door ontevredenheid en het verergeren van de situatie. Door deze negatieve ervaringen, ben ik mij gaan verdiepen in haartransplantaties.

Groot aantal haartransplantatie bedrijven bezocht en terechtgekomen bij Globalhair. Doorslag is de deskundigheid, kwaliteit en de persoonlijke benadering van dit bedrijf. Samen met mijn neefje van 21 jaar die ook kalende is, samen op intake consult gegaan. Goed gesprek gehad van 3 uur over de ins en outs met de heer Berkant die de directeur is van het bedrijf Global hair. Per dag kunnen er 4 mensen behandeld worden, dit geeft aan dat het geen lopende bandwerk is, naar echt persoonlijke aandacht. Hij beloofde ons geen wonder resultaat, maar wel dat alles goed wordt aangepakt en dus kwaliteit. Mijn donorhaar is perfect vertelde hij en mocht het nodig zijn, ik zelfs 3 keer behandeld kan worden. Het vermoeden is wel dat ik waarschijnlijk met 1 behandeling goede resultaten kan behalen. Bij mijn neefje zit anders; zijn donorhaar aan de achterkant is veel minder dan die van mij dus waarschijnlijk moet hij in de toekomst wel nog een haartransplantatie, omdat hij later nog haaruitval zou kunnen krijgen. Uit 1 behandeling kan ook mijn neefje al een mooie haardos krijgen. Bij mij willen zij zo'n 3500 tot 4000 grafts; mijn haarlijn en kruin worden goed aangepakt en het midden.

Berkant, de directeur van Global Hair, heeft in het verleden ook een haartransplantatie gehad. Hij weet dus hoe mensen zich voelen en begreep mij totaal. Daardoor kreeg ikzelf meer vertrouwen om de haartransplantatie laten te doen.

Emina is de secretaresse van Global Hair. Ik heb haar vaak aan de telefoon gehad doordat ik allerlei vragen had. Zij is altijd behulpzaam, beleefd, geduldig en vriendelijk gebleven ondanks mijn vake telefoontjes van mij en m'n neefje. Onder anderen hierdoor hebben wij besloten om 10 mei naar Istanbul te gaan. Op 11 mei worden we behandeld. Wij zijn super zenuwachtig, maar wij hebben vertrouwen in Global Hair.


Ik wil wat teruggeven aan Haarweb en mijn lotgenoten die ook kalend zijn. Ik zal een aantal foto's posten voor de operatie, maar ook erna dus tijdens het proces. Op deze manier hoop ik anderen te helpen 🙏

Een vraag aan jullie: is het misschien handig om na je haartransplantatie drie weken later Toppik te gebruiken?

FVDS 3 mei 2021 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458059)
Goedendag allemaal, mijn Naam is Ferhat
ben al ongeveer 12 jaar lid van Haarweb. Tijdens deze jaren, heb veel geleerd; onder andere het gebruiken van Toppik. Hierdoor ben ik mezelf ook beter gaan voelen.

Vanaf mijn 20e ben ik al kalende en heb dit altijd een groot probleem gevonden. Ik voelde mij hierdoor ook mentaal niet in orde (niet in de spiegel willen kijken etc). Ik had het er moeilijk mee, maar na het gebruik van Toppik was ik superblij. Alleen het zwemmen of motorrijden was nog lastig.

Ik heb al talloze dingen geprobeerd om de haaruitval tegen te gaan. Een voorbeeld is Finasteride. Helaas werkte ook dit middel niet bij mij. Met Finasteride was ik al na een aantal maanden gestopt vanwege bijwerkingen. Ook niet meer van plan door ontevredenheid en het verergeren van de situatie. Door deze negatieve ervaringen, ben ik mij gaan verdiepen in haartransplantaties.

Groot aantal haartransplantatie bedrijven bezocht en terechtgekomen bij Globalhair. Doorslag is de deskundigheid, kwaliteit en de persoonlijke benadering van dit bedrijf. Samen met mijn neefje van 21 jaar die ook kalende is, samen op intake consult gegaan. Goed gesprek gehad van 3 uur over de ins en outs met de heer Berkant die de directeur is van het bedrijf Global hair. Per dag kunnen er 4 mensen behandeld worden, dit geeft aan dat het geen lopende bandwerk is, naar echt persoonlijke aandacht. Hij beloofde ons geen wonder resultaat, maar wel dat alles goed wordt aangepakt en dus kwaliteit. Mijn donorhaar is perfect vertelde hij en mocht het nodig zijn, ik zelfs 3 keer behandeld kan worden. Het vermoeden is wel dat ik waarschijnlijk met 1 behandeling goede resultaten kan behalen. Bij mijn neefje zit anders; zijn donorhaar aan de achterkant is veel minder dan die van mij dus waarschijnlijk moet hij in de toekomst wel nog een haartransplantatie, omdat hij later nog haaruitval zou kunnen krijgen. Uit 1 behandeling kan ook mijn neefje al een mooie haardos krijgen. Bij mij willen zij zo'n 3500 tot 4000 grafts; mijn haarlijn en kruin worden goed aangepakt en het midden.

Berkant, de directeur van Global Hair, heeft in het verleden ook een haartransplantatie gehad. Hij weet dus hoe mensen zich voelen en begreep mij totaal. Daardoor kreeg ikzelf meer vertrouwen om de haartransplantatie laten te doen.

Emina is de secretaresse van Global Hair. Ik heb haar vaak aan de telefoon gehad doordat ik allerlei vragen had. Zij is altijd behulpzaam, beleefd, geduldig en vriendelijk gebleven ondanks mijn vake telefoontjes van mij en m'n neefje. Onder anderen hierdoor hebben wij besloten om 10 mei naar Istanbul te gaan. Op 11 mei worden we behandeld. Wij zijn super zenuwachtig, maar wij hebben vertrouwen in Global Hair.


Ik wil wat teruggeven aan Haarweb en mijn lotgenoten die ook kalend zijn. Ik zal een aantal foto's posten voor de operatie, maar ook erna dus tijdens het proces. Op deze manier hoop ik anderen te helpen 🙏

Een vraag aan jullie: is het misschien handig om na je haartransplantatie drie weken later Toppik te gebruiken?

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je laatste vraag maar leuk om je verhaal te lezen.

Ook leuk dat je dit samen met je neefje aan gaat al is 21 jaar wel heel erg jong om een haartransplantatie te gaan doen.

Hans90 4 mei 2021 00:00

Succes met de ingreep! dapper dat je de keuze hebt gemaakt.

Mbt toppik na je HT. Als je toppik op het ontvangstgebied bedoeld waar je nieuwe haren komen. Dat blijft niet goed zitten omdat de haren langer en dikker moeten zijn zodat de toppik blijft zitten.Daarnaast vallen de haartjes na 3 a 4 weken uit.

ferhatkoca 4 mei 2021 00:07

ooh sorry 23 jaar is hij maar nog steeds te jong maar hij wilt het heel graag laten doen in de toekomst moet hij nog een haartransplantatie laten doen dankje voor je bericht 🙏

ferhatkoca 4 mei 2021 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 (Bericht 458067)
Succes met de ingreep! dapper dat je de keuze hebt gemaakt.

Mbt toppik na je HT. Als je toppik op het ontvangstgebied bedoeld waar je nieuwe haren komen. Dat blijft niet goed zitten omdat de haren langer en dikker moeten zijn zodat de toppik blijft zitten.Daarnaast vallen de haartjes na 3 a 4 weken uit.

dankjewel Hans dat is duidelijk. jaa het heeft een tijdje geduurd maar uiteindelijk de knoop doorgehakt zal zo even uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen heb ik al niet meer gedaan 🙏

FVDS 4 mei 2021 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458068)
ooh sorry 23 jaar is hij maar nog steeds te jong maar hij wilt het heel graag laten doen in de toekomst moet hij nog een haartransplantatie laten doen dankje voor je bericht 🙏

Graag gedaan!

Kan ik me voorstellen hoor. Als je op je 23e al kaal begint te worden dan is dat absoluut zeer vervelend. Het is op zo'n jonge leeftijd echter vaak lastig om al in de schatten hoe het 'kaalheidsproces' gaat verlopen. Hoe dan ook, ik hoop dat ze je neefje ook goed kunnen helpen. :D

ferhatkoca 4 mei 2021 00:24

5 Bijlage(n)
Ik zal morgen even betere foto's maken deze zijn toch niet echt duidelijk denk ik

ferhatkoca 5 mei 2021 00:44

4 Bijlage(n)
foto's van me neefje zoals te zien op de foto inhammen en goed uitgedund bovenop

gduvel 8 mei 2021 01:06

Succes heren, hopelijk zijn jullie straks helemaal tevreden met het resultaat.




Misschien is het iets voor je neefje om in de weken na de transplantatie te starten met EssenGen-6? gezien zijn leeftijd



Het is vrij prijzig, misschien kunnen jullie de shipping costs met zijn twee'en delen!


https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus

ferhatkoca 8 mei 2021 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gduvel (Bericht 458287)
Succes heren, hopelijk zijn jullie straks helemaal tevreden met het resultaat.




Misschien is het iets voor je neefje om in de weken na de transplantatie te starten met EssenGen-6? gezien zijn leeftijd



Het is vrij prijzig, misschien kunnen jullie de shipping costs met zijn twee'en delen!


https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus

hartstikke bedankt gduvel Ik zal het zeker met mijn neefje erover hebben Ik denk dat het inderdaad ook slim is voor hem om het te gebruiken

ferhatkoca 10 mei 2021 21:28

De grote dag haartransplantatie
 
vandaag aangekomen in Istanbul netjes opgehaald door de chauffeur van global hair door een mooie comfortabele VIP bus en die heeft ons naar het hotel gebracht hotel ziet er trouwens echt super mooi uit en heel netjes

morgen is de grote dag voor mij en me neefje half 9 worden we opgehaald en naar de kliniek gebracht we zijn beide super zenuwachtig maar het is meer van hoe het resultaat zal zijn

morgen plaats ik even nieuwe foto's van mij en me neefje na de haartransplantatie
pfff de zenuwen worden nu toch beetje erger hoop dat het morgen mee valt we hebben wel comfort prikken dat de spuitjes minder pijn doen maar dat weet ik mogen pas als ik het hebt meegemaakt 🙏

Pietjeee 10 mei 2021 22:35

Succes Ferhat!

ferhatkoca 11 mei 2021 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458484)
vandaag aangekomen in Istanbul netjes opgehaald door de chauffeur van global hair door een mooie comfortabele VIP bus en die heeft ons naar het hotel gebracht hotel ziet er trouwens echt super mooi uit en heel netjes

morgen is de grote dag voor mij en me neefje half 9 worden we opgehaald en naar de kliniek gebracht we zijn beide super zenuwachtig maar het is meer van hoe het resultaat zal zijn

morgen plaats ik even nieuwe foto's van mij en me neefje na de haartransplantatie
pfff de zenuwen worden nu toch beetje erger hoop dat het morgen mee valt we hebben wel comfort prikken dat de spuitjes minder pijn doen maar dat weet ik mogen pas als ik het hebt meegemaakt 🙏

dankjewel Pietjeee 🙏

gduvel 11 mei 2021 23:52

Ben benieuwd! Hopelijk beide ingrepen goed verlopen

Buitenposter 12 mei 2021 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458484)
vandaag aangekomen in Istanbul netjes opgehaald door de chauffeur van global hair door een mooie comfortabele VIP bus en die heeft ons naar het hotel gebracht hotel ziet er trouwens echt super mooi uit en heel netjes

morgen is de grote dag voor mij en me neefje half 9 worden we opgehaald en naar de kliniek gebracht we zijn beide super zenuwachtig maar het is meer van hoe het resultaat zal zijn

morgen plaats ik even nieuwe foto's van mij en me neefje na de haartransplantatie
pfff de zenuwen worden nu toch beetje erger hoop dat het morgen mee valt we hebben wel comfort prikken dat de spuitjes minder pijn doen maar dat weet ik mogen pas als ik het hebt meegemaakt 🙏


Succes kerel! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Ben zelf ook in gesprek met globalhair.

ferhatkoca 13 mei 2021 15:44

3 Bijlage(n)
3,700 grafts Ferhat
3,000 grafts Sedat

Alles is helemaal goed verlopen. Prikjes deden wel een beetje pijn, maar was blij dat ik de comfort verdoving ook erbij had genomen. M'n neefje en ik werden goed geholpen. We kregen veel aandacht en we hadden ook een Tolk Meneer celil die ons heel goed heeft geholpen omdat mijn Turks niet helemaal perfect is. die heeft ons van het hotel tot de kliniek en tijdens de operatie bijgestaan

Het zwaarste en moeilijkste gedeelte brak aan: mijn lange haren werden afgeschoren haha. Er werd nog wel een videootje gemaakt door ons super aardige tolk Celil. Na het scheren werd precies mijn haarlijn getekend en meerdere malen aan mij laten zien of ik er blij mee was en dat was ik zeer zeker. Van nature heb ik best een grote voorhoofd. Nu is dat wat minder geworden.

En dan komen we bij de gemene prikjes. Gelukkig had ik wel de comfort verdoving erbij genomen; die deed eigenlijk ook een heel klein beetje pijn. Maar daardoor deden de prikjes weer niet zo heel erg pijn. Het was even doorbijten, maar daarna heb ik helemaal niks gevoeld. M'n hoofd was helemaal verdoofd. Af en toe had ik het niet door dat ze bezig waren met kanaaltjes boren of zelfs als zij een korte pauze hadden ingelast om te eten. Het duurde wel lang, maar ik lag lekker en ben zelfs een aantal keer in slaap gevallen.

Bij mij zijn er 3,700 grafts eruit gehaald voor m'n kruin en m'n voorlijn welke goed zijn aangepakt en een beetje in het midden zijn getransplanteerd.

Bij m'n neefje 3,000 grafts: heel zijn voorkant is aangepakt en ook hij is er superblij mee.

Mijn ervaring met Global Hair was supergoed. Het was geen lopende band werk waar men dagelijks 10 man implanteren. Op de dag werden enkel mijn neef en ik geholpen. We kregen genoeg aandacht, de artsen waren super aardig. Ze vertelde ook dat we een goede donor hadden aan de achterkant en daardoor veel konden transplanteren. Nogmaals, ik ben dik tevreden.en superblij dat ik het heb gedaan na jarenlang twijfelen. Ik had meer vertrouwen erin omdat ik samen met m'n neefje ging. Misschien was dat het grootste probleem; dat ik perse samen met iemand wilde gaan. Mijn advies is dan ook aan jullie om iemand te vinden die ook een haartransplantatie wilt laten doen zodat je elkaar kan steunen en motiveren.

Global Hair bedankt. Super geregeld, goed geholpen en deskundig advies. Geen problemen ondervonden tijdens het proces. Nu even wachten tot het gaat groeien, veel water geven dus hahahaha.

laatste foto is van me neefje hij is alleen behandeld aan de voorkant

gduvel 14 mei 2021 22:43

Ziet er goed uit, volgens mij mooie dichtheid bereikt. Komt vast goed met jullie donkere haarkleur! :cool:

ferhatkoca 15 mei 2021 00:01

superblij om dat te horen van je gduvel 🙏
vandaag betere foto's gemaakt kga ze er zo op gooien
:D

ferhatkoca 15 mei 2021 00:05

3 Bijlage(n)
duidelijkere foto's van mij

ferhatkoca 15 mei 2021 00:12

1 Bijlage(n)
neefje

Duregga 17 mei 2021 02:06

Ziet er goed uit. Wat heb je voor deze behandeling alles bij elkaar betaald? Succes en blijf volgen :)

ferhatkoca 18 mei 2021 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duregga (Bericht 458686)
Ziet er goed uit. Wat heb je voor deze behandeling alles bij elkaar betaald? Succes en blijf volgen :)

dankjewel Duregga
met hotel transfers en nazorg als je terug bent
3.749 euro alles zit er in behalve vliegtickets
Ik zal weekend weer nieuwe foto's plaatsen

gduvel 24 mei 2021 00:04

Al weer terug in Nederland neem ik aan? hoe zijn de dagen gegaan tot nu toe?

dfw4f4f 24 mei 2021 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458603)
duidelijkere foto's van mij

Goed hoor! Hoe gaat het met de zwelling?

ferhatkoca 25 mei 2021 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gduvel (Bericht 459056)
Al weer terug in Nederland neem ik aan? hoe zijn de dagen gegaan tot nu toe?

gaat uitstekend gduvel
had paar dagen wel laten van jeukende hoofd maar had gelezen dat het normaal is en dat het juist geneest voor de rest korstjes zijn er helemaal af plaats zo even nieuwe foto's

ferhatkoca 25 mei 2021 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f (Bericht 459059)
Goed hoor! Hoe gaat het met de zwelling?


heb helemaal geen zwelling gehad alleen wel een jeukend hoofd hahaha maar ben er van af gebleven plaats zo nieuwe foto's kan je ook zien gelijk :)

ferhatkoca 25 mei 2021 12:21

twee weken
 
3 Bijlage(n)
precies twee weken nu na transplantatie :)

ferhatkoca 25 mei 2021 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenposter (Bericht 458523)
Succes kerel! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Ben zelf ook in gesprek met globalhair.

ooh dankjewel Buitenposter zie je berichtje nu pas
en hoe is het gegaan je gesprek met global Hair :)

dfw4f4f 25 mei 2021 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 459100)
heb helemaal geen zwelling gehad alleen wel een jeukend hoofd hahaha maar ben er van af gebleven plaats zo nieuwe foto's kan je ook zien gelijk :)

Ziet er top uit, roodheid valt ook enorm mee.

ferhatkoca 27 mei 2021 03:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f (Bericht 459122)
Ziet er top uit, roodheid valt ook enorm mee.

dankje ja nog een weekje denk ik dan is roodheid helemaal weg en dan met geduld afwachten hoe het gaat worden :D

gduvel 3 juni 2021 02:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 459179)
dankje ja nog een weekje denk ik dan is roodheid helemaal weg en dan met geduld afwachten hoe het gaat worden :D


Hey ferhat, hoe gaat het met jullie beide nu? omgeving al aan je korte kapsel gewend?

ferhatkoca 7 juni 2021 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gduvel (Bericht 459587)
Hey ferhat, hoe gaat het met jullie beide nu? omgeving al aan je korte kapsel gewend?

hey gduvel het gaat goed er vallen nu wel haartje uit tijdens het wassen maar dat is normaal

omgeving is nu ook wel gewend aan me nieuwe kapsel haha had eerst lang haar dus het is wel beetje wennen maar komt goed

laatst ook langs geweest voor controle bij global Hair me hoofdhuid is een beetje rood nog en we hebben een vitamine boost gekregen nu afwachten :)

gduvel 25 juni 2021 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 459875)
hey gduvel het gaat goed er vallen nu wel haartje uit tijdens het wassen maar dat is normaal

omgeving is nu ook wel gewend aan me nieuwe kapsel haha had eerst lang haar dus het is wel beetje wennen maar komt goed

laatst ook langs geweest voor controle bij global Hair me hoofdhuid is een beetje rood nog en we hebben een vitamine boost gekregen nu afwachten :)


Goed om te horen! verloopt herstel goed voor jullie beide?

ferhatkoca 16 september 2021 16:13

hey gduvel sorry voor de late reactie herstel is prima verlopen

haartjes groeien snel zal straks even een foto plaatsen

Schaamhaartje 16 september 2021 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 462533)
hey gduvel sorry voor de late reactie herstel is prima verlopen

haartjes groeien snel zal straks even een foto plaatsen

Ik ben ik wel benieuwd naar het resultaat

ferhatkoca 30 september 2021 13:11

3 Bijlage(n)
sorry dat het zo lang duurde voorkant begint aardig te groeien alleen me kruin blijft een beetje achter en iets kaler dan voor de haartransplantatie contact opgenomen met globalhair waarschijnlijk een shockloss maar dit is pas 4de maand dus nog een tijdje te gaan

Dice 1 december 2021 21:36

Heb je al een update qua foto's? Ik zou eerst wel schrikken als je na de behandeling de kruin zo ziet...
Ja dit is mijn eerste post en ben alle reviews aan het bekijken....

ferhatkoca 31 januari 2022 16:13

hey Dice sorry zat er een tijdje niet op zal straks even paar foto's plaatsen als ik thuis ben was zelf ook in begin geschrokken maar heb begrepen dat de kruin echt na 8 maanden pas begint met groeien

ferhatkoca 7 februari 2022 14:39

update 8 maanden
 
2 Bijlage(n)
voorkant begint aardig dicht te groeien kruin is ook aardig gegroeid maar nog niet helemaal hopelijk komt dat ook goed heb begrepen na 13 maanden dat kruin helemaal gegroeid is

Apske90 7 februari 2022 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferhatkoca (Bericht 458072)
Ik zal morgen even betere foto's maken deze zijn toch niet echt duidelijk denk ik

Hey man als ze het zonder scheren kunnen behandelen zou ik het in een knot doen! Topik zou ik niet gebruiken. Ik kreeg er uitslag van enzo niet goed voor de poriën

Edit - had niet doorgelezen haha. Ziet er goed uit!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.