Citaat:
|
:d
|
Demirel
|
Die heeft behoorlijk wat machtswisselingen meegemaakt.
|
Die was ook hoogbejaard!
|
Nog even:
Even uw aandacht graag! Korte berichtgeving: Ondergenoemde Is niet meer in beeld - Wat hier (behalve voor Onbelangstellenden) Hartelijk groetend Wordt medegedeeld Drs. P |
Ja ja, nu weten we het wel. Moet die ijdeltuit toch nog iets van zich laten horen. Heeft die Libanese rosé een wat dichterlijke snaar geraakt?
|
P is dood. Daar kan ik ook niks aan doen. En hij blijft humor hebben! Er zijn ook levenden die helemaal geen humor hebben!
|
Met het nieuwe belastingplan worden boeken van P, schoenen en kappers duurder. Goed plan dus ;)
|
VVD'er!:eek:
|
Eerder PvdA, die lezen minder, hebben minder strakke kapsels en goedkopere schoenen :)
|
Als die linkse hipsters met een boekje van Karl Marx of Keynes onder hun ongeschoren oksels niet meer gesubsidieerd het rijksmuseum kunnen binnenlopen ben ik voor.
|
Een echte vrind dus!:eek:
|
Ben ook tegen die subsidie-cultuur. Rembrandt heeft ook nooit subsidie gehad.
|
Ik ook niet!
|
Leugenaar, je hebt hypotheekaftrek, zonnepanelen, kinderbijslag en een leasebak.
|
Deed dat zeer?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeralean Talley. 116 jaar oud.
|
Citaat:
|
Er leven nu nog maar 2 mensen uit de 19e eeuw :(
|
Eén van die 2 was ook ambtenaar. Sliep nl. 10 uur per dag. Op kantoor zeker en vast!:P
Susannah Mushatt Jones, geboren op 6 juli 1899, woonachtig in New York (Verenigde Staten). Jones is nu de oudste mens ter wereld. Ze heeft nooit gerookt, dronk nooit alcohol, ging niet naar feestjes, droeg geen make-up en sliep ongeveer tien uur per dag, blijkt uit interviews van CBS News en de Times. |
Hopelijk is Elser blij dat hij ook de kaap van 100 gaat halen. Zeker nu hij elektrisch rookt. Hij slaapt ook meer dan 10 uur per dag en draagt (waarschijnlijk) geen make-up!:D
|
Soms kun je mensen helemaal verkeerd inschatten.
|
Mijn oma is van 1897.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze is begin jaren 80 overleden. Ik zie haar gezicht nog voor me toen we een telefoonaansluiting kregen. Internet had een nog grotere schok teweeg gebracht, goed dat ze dat niet meer meegemaakt heeft. |
Ja. Mijn vader snapte al niet dat je met een computer tekst kon wijzigen zonder typex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja die appel valt nooit ver van de boom.
|
Wat zijn we weer eensgezind.
|
We konden wel familie van elkaar zijn. :eek::P:D
|
Dat zou me inmiddels niks verbazen!:eek:
|
James Salter
|
Wie?
|
Een schrijver. Ken uw klassiekers. Of gebruik anders Google!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.