Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Suggesties en feedback (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   webmaster 2015 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40022)

Sjonie 22 december 2021 23:17

webmaster 2015
 
Ik lees altijd graag veel. Dat is mijn hobby en ik leer zo veel zaken. Bij mededellingen stond de tekst van de webmaster

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34988

Maar ik zie geen opvolging. Hoe gaat het met de webmaster van 2015

Henk 26 augustus 2022 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjonie (Bericht 464777)
Ik lees altijd graag veel. Dat is mijn hobby en ik leer zo veel zaken. Bij mededellingen stond de tekst van de webmaster

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34988

Maar ik zie geen opvolging. Hoe gaat het met de webmaster van 2015

Hoi Sjonie,

Een beetje late reactie, maar volgens mij is het nog hetzelfde. De webmaster is al tijden niet meer online geweest en ik zie daar voorlopig ook geen verandering in komen.

Limbo 26 augustus 2022 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 469887)
Hoi Sjonie,

Een beetje late reactie, maar volgens mij is het nog hetzelfde. De webmaster is al tijden niet meer online geweest en ik zie daar voorlopig ook geen verandering in komen.

Kun jij geen webmaster worden Henk? Dit is niet meer gezond. Alles staat stil. Het forum is archaïsch inmiddels.

Henk 27 augustus 2022 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 469900)
Kun jij geen webmaster worden Henk? Dit is niet meer gezond. Alles staat stil. Het forum is archaïsch inmiddels.

Ik zou er graag een paar moderators bij willen, ook dat is al meerdere keren besproken, er waren allerlei plannen. Maar daar blijft het dan ook bij.

Limbo 29 augustus 2022 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 469905)
Ik zou er graag een paar moderators bij willen, ook dat is al meerdere keren besproke, er waren allerlei plannen. Maar daar blijft het dan ook bij.

Jammer.

OmeHenkie 3 maart 2023 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 469905)
Ik zou er graag een paar moderators bij willen, ook dat is al meerdere keren besproken, er waren allerlei plannen. Maar daar blijft het dan ook bij.

Zoek je nog moderators @Henk? Zo ja, dan meld ik me graag aan

Limbo 4 maart 2023 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie (Bericht 474835)
Zoek je nog moderators @Henk? Zo ja, dan meld ik me graag aan

Een Henk en een Omehenkie? Ik word gek.

Klapz 17 maart 2023 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 469905)
Ik zou er graag een paar moderators bij willen, ook dat is al meerdere keren besproken, er waren allerlei plannen. Maar daar blijft het dan ook bij.

Hallo Henk. Ik ben van mening dat dit forum een stukje web-erfgoed is. Het is een super onafhankelijk forum en het enige in Nederland als het om ‘haar’ gaat, wat een niet te onderschatten probleem is ook voor veel jongeren.

Iedereen begrijpt dat dit forum geen eindeloos bestaan kan leiden in huidige vorm. Ik ga niet gissen waarom er niets veranderd, maar zie liever de potentie die het geheel heeft.

Mijn vraag is dan ook: wat is er nodig om te veranderen? Ik denk graag mee!

Henk 17 maart 2023 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klapz (Bericht 475275)
Hallo Henk. Ik ben van mening dat dit forum een stukje web-erfgoed is. Het is een super onafhankelijk forum en het enige in Nederland als het om ‘haar’ gaat, wat een niet te onderschatten probleem is ook voor veel jongeren.

Iedereen begrijpt dat dit forum geen eindeloos bestaan kan leiden in huidige vorm. Ik ga niet gissen waarom er niets veranderd, maar zie liever de potentie die het geheel heeft.

Mijn vraag is dan ook: wat is er nodig om te veranderen? Ik denk graag mee!

Helemaal met je eens Klapz. Één van de weinige sites waarbij geen misleiding is of een dubbele agenda.
Wat er voor nodig is om het weer op de rails te krijgen? Een bezoek aan de webmaster.:D
Wat er allemaal speelt weet ik ook niet, maar de energie en de tijd lijkt er niet te zijn om deze site goed te beheren.
Wel mooi dat je er naar vraagt. Wat betreft je opvatting over de site sta ik er hetzelfde in. Dat is ook één van de redenen dat ik er nog steeds ben op haarweb. Iets unieks.

Limbo 17 maart 2023 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 475281)
Helemaal met je eens Klapz. Één van de weinige sites waarbij geen misleiding is of een dubbele agenda.
Wat er voor nodig is om het weer op de rails te krijgen? Een bezoek aan de webmaster.:D
Wat er allemaal speelt weet ik ook niet, maar de energie en de tijd lijkt er niet te zijn om deze site goed te beheren.
Wel mooi dat je er naar vraagt. Wat betreft je opvatting over de site sta ik er hetzelfde in. Dat is ook één van de redenen dat ik er nog steeds ben op haarweb. Iets unieks.

Ja maar er moet wel iets gebeuren. Webmaster is eigenaar, voorzitter van de stichting of wat dan ook??

Henk 17 maart 2023 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 475286)
Ja maar er moet wel iets gebeuren. Webmaster is eigenaar, voorzitter van de stichting of wat dan ook??

Alles-in-1. Net als een stereotoren uit de jaren 80. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.