Ik vind 't ook een leuke hobby om te lezen wat er niet staat. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen boek met spreekwoorden, gezegdes en andere clichés. :crybaby:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals die van Zameer, niet te begrijpen dus:P
|
Gelukkig gaat deze discussie al lang niet meer over overleden beroemdheden :P
|
Citaat:
En tot die tijd... beetje creatief bezig zijn voor mensen die niet veel IQ hebben... |
Citaat:
|
Michael Jackson is toch weer dood zag ik net op tv....
|
Citaat:
|
Zelfs zijn zussen lijken op een kloon van hem, vind je het gek dat het verwarrend wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen idee hoe ze er tegenwoordig uitziet... |
Ze hebben allemaal van die geforceerde zachte vriendelijke stemmetjes. Niet om aan te horen. Die Latoya is echt doodeng. Die neuzen hebben ze volgens mij bij de zelfde chirurg laten doen want die heeft een heel raar idee over hoe zo'n ding eruit moet zien.
|
Citaat:
Hmm, smaken verschillen... |
Ik vond d'r borst er een beetje atypisch uitzien maar misschien is dat het enige niet echte aan d'r:D:D:D:D
|
Citaat:
|
Raad de Stad is ook ter ziele gegaan.... :rolleyes:
|
Citaat:
Ga eens tellen hoeveel topics er verzanden in een ALA-chatsessie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoorde vanochtend op mijn wekkerradio bij het ontwaken dat op 57-jarige leeftijd Patrick Swayze van ons is heen gegaan.
Menig vrouw zal een traantje laten vandaag... Ik vind zijn liedje 'She's like the wind' nog steeds leuk om te horen. Was hij niet de ster van 'Dirty dancing'? Heb ooit een andere film van hem gezien waarin hij uitsmijter speelde en knieschijven van lastige gasten kapot trapte... |
Inderdaad, de ster van Dirty Dancing, een film die bij mij veel jeugdsentiment naar boven haalt.
Ik zal niet janken, maar 57 jaar is toch echt te jong. |
Jammer, heel jammer.
|
Topterrorist is ook weer dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bob Bouma, presentator van het legendarische programma 'Voor een briefkaart op de eerste rang' is ook niet meer bij ons...
Zat als jongetje gefascineerd te kijken, terwijl ik net zo weinig antwoorden wist als bij 'Raad de Stad'.... |
Citaat:
Het grote verschil is dat 'eerste rang' leuk was, en 'raad de stad' laten we zeggen minder aanspreekt... |
Citaat:
Nou, volgens mij is hij vandaag ook nog steeds dood..... zo niet, dan zal hij wel wat stijf zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arme Bob Bouma, en André is alweer 5 jaar dood. Iemand ooit die film gezien"zij gelooft in mij" echt fantastisch:D
|
Citaat:
|
Moet je echt gaan zien dan want hilarischer kan bijna niet. Let vooral dan op de moeder van zijn vrouw.:D Die is trouwens ook dood ondertussen en zo zijn we toch weer ontopic
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.