André Hazes is zéker niet dood! :cool:
Gister Man bijt Hond gezien? Daarin gingen Hazes-fans naar medium Bep om contact te krijgen met André. Doorspoelen, na 7 minuten begint 't: http://player.omroep.nl/?aflID=10201339 |
Díe vlieger gaat niet op. Hahahahaa LOL, oh god, die is geestig:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog leuker is hemkijken in een zaal met Hazesfans:D
|
Citaat:
We goan allemaol met de noes omhoeg..... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen kwam hij daar bekenden tegen en begonnen ze Limburgs te praten....... ik maakte er heeeeeeeeeeeeel weinig van... :( |
Frank Van den Broucke ook heel jong overleden.
De Belgische wielrenner, ook wel VdB genoemd, grote belofte, brak ook wel door, maar bleef daarna hangen... Las nu dat hij twee keer een zelfmoordpoging heeft gedaan, nu toch een natuurlijke dood gestorven... Wielrenners overlijden wel vaker op jonge leeftijd, is ook een verre van gezond beroep... :( |
VDB was al langer een erg triest figuur. Zoals Boonen eigenlijk ook is.
|
Citaat:
Ik zag hem toevallig zondag ff in de finale van Parijs-Tours. Hij demarreerde bergop en dat voor een sprinter.... (weer aan de dope??) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van zingen wordt je blijkbaar ook niet oud want er is ook zo'n knul van een boyband dood. Geen idee wie het is maar dood is tie. De DSB is trouwens op sterven na dood. Die Dirk schijnt toch best een klein oplichtertje te zijn:D
|
Ik snap dat volk niet. Zelf heb ik in de zomer van 2008 mijn rekening bij DSB opgeheven, want ik vertrouwde 't voor geen snars.
|
Citaat:
En wie leeft er nog? Die kwal van een Dries Roelvink.... Citaat:
Ik realiseer me nu wat een bevoorrecht mens ik ben. Heb geen spaar- en beleggingstegoeden, dus slaap weer lekker vannacht... ;) Wel weer een brief van een incassokantoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan beter!! ;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt te geestig dat die Lakeman effe niet gedacht hadwaar zijn actie toe kon leiden en is niet advocaat:eek:
Die arme Dirk is altijd zo gewoon gebleven dat als ie zijn geld kwijt is de overgang ook niet meer zo groot is:D:D |
Citaat:
-LOL- Erg bescheiden man die Dirk, heeft alleen maar een stadion en een bank naar zichzelf vernoemd... ;) En straks een kringloopwinkel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn trouwring verpatsen. Want een volk trouwens dat personeel van hem:eek:. Vinden allemaal dat het de schuld is van de politiek. Agnes Kant wordt er trouwens ook niet slimmer op. Gelukkig sluiten de gelederen van de VVD zich weer.:puke:
|
Rotterdam - Grietje Jansen-Anker, de oudste inwoner van Nederland, is overleden. Ze overleed afgelopen dinsdag op 112 jarige leeftijd.
http://www.blikopnieuws.nl/media/fot...053_107886.jpgFoto: archief fbf.nl Grietje vond alle media-aandacht voor haar hoge leeftijd maar niks. Ook van een burgemeester en een taart op haar verjaardag moest ze niks hebben. Grietje Jansen-Anke woonde tot vorig jaar nog in Middelburg. Daarna verhuisde ze naar Rotterdam, waar ze met haar dochter in een verzorgingshuis woonde. De Bredase Berthe van Hasselt is volgens Wikipedia met 107 jaar nu de oudste inwoner van Nederland. Het valt me op dat vrouwen ouder worden dan mannen. Maar bij getrouwde stellen is dat vaak de wens van de man... ;) |
Citaat:
Maar DSB is nog niet dood, ze leven sowieso nog tot morgenochtend... Dus blijven we wel een beetje on-topic hier!! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.