Ja maar 20 is genoeg. Dus 30 teveel.
|
Ik kan het niet bijna niet uit mijn keel wurgen maar blijkbaar ben ik aan jullie gehecht geraakt en begon jullie, missen is een te groot woord, maar laten we zeggen dat het anders was, zonder jullie :puke:
Ik zal niet veel posten want zoals misschien geraden, gaan mr Agaath en ik scheiden. Dat is enorm klote omdat het voor mij niet hoeft maar ook een mooi moment om mijn dromen achterna te gaan en dat is vertrekken naar het buitenland. Ik moet alleen tering veel regelen voor het zo ver is. Een huurhuis wordt het eerst maar internet is nog niet helemaal in de contreien doorgedrongen en mijn Italiaans is erg krakkemikkig (wordt ook aan gewerkt). Ik ben in ieder geval toe aan een hoop flauwekul en waar beter te vinden dan hier:D |
Nou. Ook wij, pluralis majestatis, zijn blij weer van je te mogen vernemen. Ik zit op dit moment in Sant Agatha sui due Golfi. Morgen naar Napels en Herculaneum, als mrs. Limbo beter is tenminste.
Ik mis mijn hond maar voor de rest zou ik hier wel kunnen blijven wonen. Sterkte aag. |
Ook sterkte Agaath, je bent hier op de juiste plek. Elser heeft een onbeperkte voorraad van tegelspreuken.
In elk geval fijn om te horen dat je er nog bent. |
Slijmjurk!:D
|
Citaat:
|
Kijk. Hij kon het wel ruiken.:D
|
De verloren dochter is terug, dit moet gevierd worden. Nog eventjes en ik ga een sentimenteel liedje plaatsen. :P
|
Je lijkt de Vesuvius wel. Tig jaar dood en dan weer springlevend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.