Ik stem alleen nog maar CDA. Nooit VVD gestemd en één keer PvdA. Maar lokaal altijd blanco.
|
Hebzucht heeft geen politieke kleur. Vooroordelen als 'links=werkschuw' of 'recht=geldwolf' gaan al lang niet meer op. Mensen zijn eerder op te delen in egoïsten en socialen. Een bijstandstrekker die fraudeert is puur op eigenbelang uit, terwijl er heel goede voorbeelden zijn van sociaal bewogen zakenlieden.
|
Iedereen kijkt, voordat hij stemt, eerst naar z'n eigen portemonnee en situatie. Als je geen eigen huis hebt vind je de hypotheekaftrek vast niet nodig.
|
Citaat:
|
Principieel stem ik geen VVD, hoewel ik in hun programma ook wel goede punten kan vinden.
Ik neig naar het links/midden. Bij het stemadvies komt er elke keer Christenunie uit. :D Maar dat stem ik principieel niet. :P |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste mensen willen ook liever niet te veel keus. Bij te veel smaken is het zo lastig om je vooroordelen scherp te houden. Overigens deel ik de wereld in naar bouwers en slopers. Een flink deel van de mensheid is sloper, helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nog wel eens graag op Van Agt willen stemmen! :P
|
Rente in Rusland 17%!:eek:
|
Ja, en niet een luizige 0.1 procent verhoging, zoals ze hier doen, maar van 10 naar 17.5 procent. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.