MANNEN!!!!!! Zolang ik nog mijn toetsenbord kan vinden, wens ik jullie voor 2015, in willekeurige volgorde, het volgende toe:
elektronische/ motorische/mechanische successen vaste contracten een cursus Nederlands een mode styliste Het was me wederom een waar genoegen om 2014 met jullie digitaal door te brengen. Op naar 2015. Speciaal voor Elser: Blijf ver weg van vuurwerk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank! Mijn gevoel voor mode is natuurlijk boven alle twijfel verheven, maar ik ga wel aan mijn schriftelijke taalbeheersing werken.
Veel plezier, allen, in het volgende jaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. De wereld is verrot.
|
Lieve haarwebvriendjes, geniet van het laatste uur van 2014 en een voorspoedig 2015. Ik wens jullie allemaal een gezond en verfrissend 2015 toe.
|
Zo. We zijn er weer. Weinig vuurwerk in de buurt.
|
Hier behoorlijk wat vuurwerk.
Voor de rest een rustige jaarwisseling. |
Ik miste wel Joop van Zijl vanmorgen.
Op Rai Uno was ook een leuk concert met operaklassiekers. Concerto di capodanno. |
Helemaal gesloopt, wat een feest maar ik ben nu pas in staat op een kopje thee binnen te houden. :eek:
|
Ik word een ouwe knar, heb weinig gedronken. Heb ook altijd in m'n achterhoofd (behalve dat litteken) dat er wat met de kinderen kan gebeuren.
|
Dan zou ik dus ook niet drinken, hoewel kinderen me wel weer aan de drank kunnen helpen(nix 18 is ook een foute beslissing geweest).
Ik ga nu een vette hap eten en ik ben morgen weer het vrouwtje. Maar echt, dit dus nooit meer ook al heb ik een wereldavond gehad. |
Het magenta toetsenbord is niet meer leverbaar, evenmin als het paarse. Ik zal me alles wel verbeeld hebben. Met een beetje mazzel komt het dit jaar nog voor elkaar. Niet gek voor generatie nix :(
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.