Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 31 januari 2018 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418285)
Een soort Sun? :D

Haha. Niet in Italië. Preuts...

Henk 31 januari 2018 20:46

De Amerikanen van Europa?

Limbo 31 januari 2018 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418293)
De Amerikanen van Europa?

De videotheken in de Biblebelt.

Henk 31 januari 2018 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 418298)
De videotheken in de Biblebelt.

Drie videobanden, een Western onderop en een comedy bovenop de stapel. Schijnheilig gedoe.

Limbo 1 februari 2018 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418303)
Drie videobanden, een Western onderop en een comedy bovenop de stapel. Schijnheilig gedoe.

Haha ja. Is er geen ontkerkelijking bij de protestanten??

Henk 1 februari 2018 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 418313)
Haha ja. Is er geen ontkerkelijking bij de protestanten??

Absoluut, ook hier leegloop. Hoe het bij de strenggereformeerden is, dat weet ik niet.
Ik had me toevallig voorgenomen om aanstaande zondag weer eens te gaan. Jeugddienst. Ik denk dat het al vijf geleden is dat ik voor het laatst ben geweest. Afvallige... :P

Limbo 1 februari 2018 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418318)
Absoluut, ook hier leegloop. Hoe het bij de strenggereformeerden is, dat weet ik niet.
Ik had me toevallig voorgenomen om aanstaande zondag weer eens te gaan. Jeugddienst. Ik denk dat het al vijf geleden is dat ik voor het laatst ben geweest. Afvallige... :P

Doe je een weesgegroetje??:D:D:D

Henk 1 februari 2018 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 418323)
Doe je een weesgegroetje??:D:D:D

:D:D

Even mijn zonden opbiechten, dat vond ik altijd zo mooi aan die biechthokjes van jullie. Dat scheelt een psychiater.

Limbo 1 februari 2018 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418330)
:D:D

Even mijn zonden opbiechten, dat vond ik altijd zo mooi aan die biechthokjes van jullie. Dat scheelt een psychiater.

Ik heb nooit gebiecht maar het zou inderdaad een mooie oplossing zijn om alles te doen wat de Heere verboden heeft!:P

Limbo 6 februari 2018 21:13

Dat donorgebeuren is ook een farce geworden.

AnthonieH 6 februari 2018 21:19

Tja, ergens ben ik wel voor, maar ook weer niet.

Ik begrijp waarom mensen zich niet actief opgeven als donor (eng, liever niet over denken) en ik begrijp ook dat dit heel goed kan werken (niet aangeven dat je niet wilt ... eng, liever niet over denken).

Maar ik weet niet of ik het een prettige gedachte vind dat mijn lichaam een soort staatseigendom wordt, al vermoed ik dat dat me geen donder kan schelen als ik (a) zelf nieuwe onderdelen kan gebruiken of (b) zelf net het loodje heb gelegd :)

Henk 7 februari 2018 09:29

Ik heb me 20 jaar geleden al als donor opgegeven. Ze mogen alles hebben, als ze maar van mijn haar afblijven.

Limbo 7 februari 2018 17:15

Mijn nabestaanden mogen besluiten. Maar het hele principe van het wetsvoorstel wordt weggepolderd. Waar gaat het nog over??

Henk 7 februari 2018 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 418458)
Mijn nabestaanden mogen besluiten. Maar het hele principe van het wetsvoorstel wordt weggepolderd. Waar gaat het nog over??

Daar zijn ze hier goed in. Polderen, waarschijnlijk komt er nog een parlementaire enquête achteraan.

Limbo 8 februari 2018 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 418461)
Daar zijn ze hier goed in. Polderen, waarschijnlijk komt er nog een parlementaire enquête achteraan.

Haha ja. Ik wacht nog steeds op die over de zorgverzekering...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.