Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2019, 15:13   #4
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikkeyy Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de fervente voorstanders van finasteride vinden van dit artikel. Merkwaardig weinig reacties.
wat moeten "de voorstanders" (whatever that may be) zeggen dan? al oneindig vaak op dit forum gezegd, maar het lijkt er op dat meer mensen bijwerkingen ondervinden van finasteride dan in die eerste studie het geval leek. of dat komt door de pil zelf, of doordat men inmiddels vantevoren weet welke bijwerkingen er op zouden kunnen treden, wie zal het zeggen..

finasteride is geen kattepis. je neemt een risico en mensen dienen daarover voorgelicht te worden (wat volgens mij steeds meer gebeurt). als je je over je haarverlies heen kan zetten zonder fina, doe dat dan.

dat fina-gebruik door miljoenen mensen bij sommigen depressies (en meer) kan opleveren is heel erg. dat onbehandeld haarverlies mensen depressief (en meer) kan maken ook. als je het ene benoemt, benoem dan ook even het andere.

mensen moeten hun eigen afweging kunnen maken. in een haarverlies wereld vol met scams is fina één van de weinige middelen die fatsoenlijk werken. maar als die inhammen of kale kruin voor jou slecht een cosmetisch probleempje zijn, vooral niet aan beginnen. heel verstandig.

ik snap de fervente fina-haat bij sommigen gewoon niet. slik het gewoon niet en klaar ben je.
minten is offline   Met citaat reageren