Discussie: [laser] Aculas
Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2008, 15:17   #37
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
De zin in bold vind ik toch maar vreemd. Je merkt zeer duidelijk dat de kracht van de laser afneemt met de afstand (als je op de muur schijnt). Maar bon, ik denk dat ik hem tegen de hoofdhuid zal houden (de punten zijn groter dan die van de Hairmax), en ik moet me losmaken van het idee (fixe) dat het haar in de weg zit en dat dat " verkeerd" is. Tenslotte hebben salonlasers ook geen tanden, dus het licht zal wel door je haar heen de hoofdhuid bereiken.

Ik heb gisteren 30 minuten gelaserd, en ook mijn gezicht en hals erbij gedaan.
Volgens de bijsluiter werkt het ding voor heel veel aandoeningen, eczeem, rimpels, .. ook bv voor erectiestoornissen
Dat van die afstand klinkt raar, maar ook dat heb ik al eens eerder gelezen. Het punt met dit onderwerp is dat er verschillende verhalen circuleren en ik niet meer weet wat nu de juiste versie is. Er zijn idd mensen die beweren dat het oppervlak en afstand niet uitmaken, omdat je altijd dezelfde sterkte behoudt. Klinkt raar want dan zou je de laser net zo ver van je hoofd kunnen houden totdat je de gehele scalp dekt... Lekker snel klaar, zou je zeggen.

Cloud, als je de laser een centimeter of twee van je hoofd houdt, hoe groot is dan ongeveer het oppervlak wat je bestraalt? Ben wel benieuwd want dat geeft een kleine indicatie van hoe lang ik met laserren bezig zou zijn...


Btw, weet je ook toevallig hoe ze aan de genoemde dosages komen? Heb ze vaker gezien (die van 1,5 J wordt op hlh en regrowth ook aangehouden) en ik heb er op hun websites nooit een bron/ verklaring van gevonden.
__________________
AmazingLaserBrush

Laatst gewijzigd door Vince001; 5 maart 2008 om 15:30
Vince001 is offline   Met citaat reageren