Discussie: [laser] Aculas
Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2008, 19:59   #41
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001 Bekijk bericht
Cloud, als je de laser een centimeter of twee van je hoofd houdt, hoe groot is dan ongeveer het oppervlak wat je bestraalt? Ben wel benieuwd want dat geeft een kleine indicatie van hoe lang ik met laserren bezig zou zijn...
Dan heb je een redelijk groot oppervlak. Ook als ik de laser dicht bij mijn hoofd hou, is het een groter gebied dan de Hairmax. Ik hou de laser nu langer op één plaats dan ik vroeger de Hairmax deed, en de meest risicovolle gebieden bestraal ik toch een paar keer telkens een minuut. En dan nog ben ik ongeveer even snel mijn hoofd rond dan met de Hairmax. Dus op dat vlak is de Aculas wel een vooruitgang. Ik maak me ook geen zorgen over het feit dat de Aculas geen 100% dekking geeft. Dat deed de Hairmax tenslotte ook niet, en ik denk niet dat het van levensbelang is.

Heb jij intussen al bevestiging ivm het verzenden van je laser?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Laatst gewijzigd door Cloud; 10 maart 2008 om 20:05
Cloud is offline   Met citaat reageren