Discussie: Groeihormonen (HGH)
Los bericht bekijken
Oud 2 december 2002, 22:23   #3
WannaKnowMore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2002
Berichten: 44
kijk hgh is heel duur en alleen op recept te krijgen en die krijg je niet zomaar, je hebt op internet wel sites die hgh verkopen, maar daar zijn ze echt duur, ik kne wel een betrouwbaar adresje ervoor, maar doe eerst je eigen research op www.google.nl en zoek naar hgh of human growth hormone. ik probeer je echt niks aan te smeren, ik zal hier wat sites zetten over hgh.

hgh staat voor Human growth Hormone, na je 21e maakt je lichaam steeds minder hgh aan, waardoor je slechter slaapt, rimpels krijgt, grijze haar, dunnere haren, je botten langzaam verslijten, minder libido, slechter geheugen,minder actief en minder optimisctisch ben.
Als je nu hgh neemt heeft je lichaam dus extra hgh en voel je je weer jong en vitaal, je zal zelfs meer spiercellen krijgen als je erbij traint en je botten zullen ook dikker en sterker worden en hgh is ook een plaatselijke vetverbrander.

Het word in de verengde staten vaak gebruikt als verjongering therapie.

HGH werkt het effectiefst als het in de vet word geinjecteerd, makkelijkst is in het buikvet,je kan het bijjezelf doen en van die insulinenaald voel je helemaal niks, de 1e injectie is wel eng,maar na die injectie zal je denken van "was ik hier nou zo bang voor?

Ėr worden ook hgh stimulators verkocht op internet, maartrap daar niet in, want die pillen werken helemaal niet zo effectief als de injecties.

HGH is over het algemeen veel erg duur, ik zal in deze topic ook nog wat sites plaatsen waar jullie zelf kunnen lezen wat hgh allemaal doet.

en als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen, want ik weet veel over hgh omdat ik er research over gedaan heb en er veelover gelezen heb, ik ben zelf ook van plan hgh te gebruiken in eind december uiterlijk begin januari, ik zal hier ook mijn resultaten posten, Als jullie willen.
WannaKnowMore is offline   Met citaat reageren