Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2021, 14:06   #10
NickName49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2021
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Hoi Nickname,

Een HT om jouw haarlijn te verbeteren is zeker mogelijk. Het kan zeker een fatsoenlijk resultaat opleveren. Met een juiste plaatsing van de grafts kan er een illusie worden gecreëerd van dezelfde dichtheid als het bestaande haar erachter.

Laat wel eens goed naar jouw haren kijken of er daadwerkelijk geen sprake is van miniaturisatie van jouw bestaand haar. En ondanks afwezigheid van miniaturisatie zou ik je mogelijk toch finasteride aanraden post HT (lage dosering).

Bovendien hoeft je haarlijn niet fors omlaag gehaald te worden (vind ik). Als het middelste punt iets lager zou komen te staan, wat meer richting het verticale vlak van jouw voorhoofd, i.p.v. het horizontale vlak, dan heb je al een groot verschil bereikt.


gr,
Munib.

Bedankt voor je reactie! waar ik wel mijn bedenkingen bij heb is jouw advies om toch finasteride te gebruiken bij de afwezigheid van miniaturisatie. DHT is volgens mij toch een hormoon met een belangrijke functie en het is volgens mij niet verantwoord om dit te onderdrukken met finasteride wanneer ik geen haarverlies ervaar?

wat is de reden dat jij dit toch zou adviseren?

mvg,

Nick

Laatst gewijzigd door NickName49; 20 maart 2021 om 14:08
NickName49 is offline   Met citaat reageren