Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2022, 19:28   #33
Futmrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2019
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Jammer dat dit toch wat ordinaire topic nog steeds loopt.
Een boze client die niet naar afspraken komt en openbaar gal spuwt zonder de conversatie aan te gaan bij controles is jammer. Ik ken Dr. Eberson niet anders als zeer professioneel en is positief bekend in binnen en buitenland.
Ordinaire topic? Laat ik weer eens uitweiden dan...

Vandaag toevallig een mevrouw nog gesproken die ook een herstelbehandeling moet doen na een mislukte HT bij Eberson en daarvan zelf de schuld krijgt. Ik denk 'ik kijk weer eens op haarweb', en zag toen toevallig ook jouw onterechte reactie, vandaar dat ik me weer genoodzaakt voel te reageren.

Zoals je ziet zeg ik niet zomaar wat. Deze mevrouw werd ook afgescheept met dat het haar eigen schuld zou zijn. Precies zoals bij mij gebeurde. Als je dan mijn topic ordinair noemt heb je toch echt de afslag gemist. Zojuist ook mijn ongelezen berichten bekeken en zoals je in de bijlagen kunt zien zijn het zowel mannen als vrouwen die klagen en spuw ik niet zomaar ongefundeerde gal. Het argument dat een FUE voor vrouwen minder geschikt is, is dus ook onzin.

Maar als jij denkt dat het allemaal niet waar is, be my guest en ga er vooral heen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220822_192526.jpg‎ (130,4 KB, 70x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220822_194044.jpg‎ (117,7 KB, 62x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220822_195134.jpg‎ (139,5 KB, 58x gelezen)

Laatst gewijzigd door Futmrs; 22 augustus 2022 om 20:04
Futmrs is offline   Met citaat reageren